Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Haiko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans kahvin juonti loppui kuudennen viikon alussa ihan vaan kun se ei maistunut enää hyvältä. Sinänsä ihan hyvä ettei kaipaakaan! Viime viikolla iski myös tuo armoton väsymys, viikonloppuna veteli normaalit yöunet ja päälle parin tunnin päiväunet ja silti ihan seis koko ajan. Onneks on etätyö ja joustavat työajat niin pystyy ottamaan torkut lounaan jälkeen 😴 ne harvat päivät kun pitää ihmisten ilmoille päiväksi raahautua, ovatkin sitten tuskaa.

Liikunta jäänyt kyllä ihan minimiin, tuntuu että syke huitelee korkeuksissa ja puuskututtaa kun vähän jotain yrittää ja ei vaan jaksa. Ja vaikka en oksenna ylipäätäänkään herkästi, niin kyllä se ällö olo vaan päivisin lamaannuttaa ja tekee mieli varmuuden vuoksi vaan syödä kokoajan.
 
Voihan päänsärky! Flunssan jälkeen oon kärsinyt inhottavista päänsäryistä. Alkupisteenä on selvästi niska-hartiaseutu. Oon tottunut laukasemaan näitä särkyjä buranalla, mutta nyt en voi sitä ottaa ja ahdistaa kun nää säryt estää liikkumisen. Heti ylös noustessa alkaa ilkeä jomotus ja tekee mieli vaan maata lämpöpussin kanssa sängyssä. Mutta paikallaan pysyminen ei sit toisaalta tuo sitä tärkeää liikettä sinne lihaksille. Ja koko ajan tulee kaivettua kännykkä käteen ja sen kannattelu vaan pahentaa jumeja. Panadol auttaa vaan vähän, mutta sekään ei tuota jumia laukaise. Mitään hyviä vinkkejä?
Kauratyynyllä lämpöä lihaksiin ja kevyt hieronta?
 
Täällä on pahin närästys laantunut kun viime viikolla vaihdettiin vähän lääkitystä työterveydestä. Valkovuotoa tulee vaihteeksi paljon ja sehän pelottaa joka kerta, kun esikoisesta vuosin suihkuvuotoja yli puoliväliin asti. Sydän ihan kurkussa ja paniikkivessakäyntejä tulee 😔

Yritän muistuttaa ettei sitä verta voi kukaan estää, jos sitä tulee, mutta ei se tietysti mitään auta 😔
 
Jos eilen ultran vähän kyseenalaisten tulosten takia tunsinkin itseni äkkiä pelottavan oireettomaksi, niin tänä aamuna heräsin taas itsestään 4.45 ja pahoinvointi palasi parin päivän tauon jälkeen pahempana kuin aiemmin. Vieläkin luulen kyllä, että oksentamaan ei tarvitsisi lähteä. Nyt tosin olen oikeasti iloinen oireista vaikka olo onkin epämukava.
 
Takaisin
Top