Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin pahoinvoinnista kärsitään. Aamut ja illat pahinta, hajut, ruokien näkeminenkin yököttämään. Bonjesta ollut käytössä kuukauden, mutta en tiiä onko tuosta juuri apua. Ei uskalla lopettaa, jos sitten vielä tätäkin rajumpaa olisi. Perjantaina sain neuvolasta lisäksi Primperanin kokeiluun, tuota aiemmissa raskauksissa käytin huonolla vasteella.
Väsymys on ihan omaa luokkaansa. Viimeksi olin 25v kun raskaana olin, nyt 37 ja siltä kyllä tuntuukin
Olen laittanut kaikki toiveeni siihen, että tämä kuvotus loppuisi tai edes vähenisi ekan kolmanneksen jäkkeen
Nyt viikot 9+2.
No joo, voi se kyllä ollakin. En uskalla olla ilman, niin järkyttävä on tämä olo. Pelkään miten rajua pahoinvointi sitten olisi ilman lääkettäMinulla Bonjesta toimi kuin olisi ottanut unilääkkeen - aivan mieletön väsymys vuorokaudeksi! En pysty siksi käyttämään. Voisko sulla tehdä samaa?
Mites te pahoinvointilaiset pärjäätte töissä?
Täällä aamut on edelleen pahimmat, mutta päivällä myös iskee aaltoillen, jos ei napostele pieniä välipaloja. Harvemmin päivällä tulee ihan oksennus, mutta aamulla useimmiten.
Mä olen vanhempain&opintovapaalla, joten onneks ei tarvii töitä miettiä. Tai sairaslomallahan tässä kunnossa joutuis olemaan, ei olis vaihtoehtoja.Mites te pahoinvointilaiset pärjäätte töissä?
Täällä aamut on edelleen pahimmat, mutta päivällä myös iskee aaltoillen, jos ei napostele pieniä välipaloja. Harvemmin päivällä tulee ihan oksennus, mutta aamulla useimmiten.
Mulla on nyt ykkössaikku päiviä, en olisi selvinnyt mitenkään töihin. Vähän jännittää miten jatkossa selviän. Työaikaan en pysty vaikuttamaan. Mulla on niin heikko olo ollut, että tekemistä jalkeilla pysymisessä.Mites te pahoinvointilaiset pärjäätte töissä?