Kunpa olis istukka takana ni voisi saada pian kuulumaan! Mut mun tuurilla taas edessä ni ei kuulu vielä pitkään aikaanOnnea sydänäänien metsästykseen! Toivottavasti saat kuuluviin, se auttaa pahimpaan hätään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunpa olis istukka takana ni voisi saada pian kuulumaan! Mut mun tuurilla taas edessä ni ei kuulu vielä pitkään aikaanOnnea sydänäänien metsästykseen! Toivottavasti saat kuuluviin, se auttaa pahimpaan hätään
Tosi lyhyt aika mitä oot kerennyt käyttämään. Mutta jos tuntuu siltä että parempi olo ilman etkä pysty odottamaan olon vuoksi pidempään niin voihan sen lopettaaOlisko nyt viides vai kuudes pöivä menossa. Tää väsymys on ihan kauheeta kun on neljä pientä lasta ja lepäämään ei pääse päivällä. Samoin päänsärky. Oon sen kannalla et pääsen helpommalla kun lopetan käytön. Täytyy vaan toivoa et pahoinvointi loppuu rv 11-12 niinkuin muissakin raskauksissa.
Vahva olet jos et mene! Täällä suurin osa on tainnut käydä ja osa miettii että menisikö toisen kerran. Itsekkin kävin 7+0, mutta onhan siitä pitkä aika np-ultraa odotella malttamattomanaMinuakin polttelee että menisikö varhaisultraan mutta vielä olen malttanut. Ylihuomenna vasta ensimmäinen neuvola.
Mä en myöskään mene varhaisultraan, siitä syystä että rahat ei riitä sellaiseen luksukseen. Kotidopplerin sentään ostin, kun käytettynä sain kympillä. Toistaiseks sillä ei oo mitään kuulunut, mutta siinä sanotaankin, että vasta viikolta 16 eteenpäin toimii luotettavasti.Vahva olet jos et mene! Täällä suurin osa on tainnut käydä ja osa miettii että menisikö toisen kerran. Itsekkin kävin 7+0, mutta onhan siitä pitkä aika np-ultraa odotella malttamattomana
Mulla nyt rv9 menossa ja palelu on alkanut helpottaa, mietin toki et vaikuttaako nää helteet myös asiaan. En muista yhtään koska aiemmista on loppunutTäällä painettu kaksi päivää pihahommia. Olokin sen mukainen. Selkää särkee ja tää yökötys ei vissiin aio mennä minnekään. Niin kauan kun puuhaa jotain, niin on ok, mutta kun pysähtyy, niin tekee vaan mieli syödä, kun on huono olo, mutta silti ei oikein mikään maistu. Upeaa
Mulla aina ollut palelu alkuraskaudessa, mutta nyt ei kyllä enää pariin viikkoon ole ollut sitä. Päinvastoin. Rinnatkaan ei ole juurikaan arat paitsi aamulla. Mikähän siinäkin että juuri aamulla. Reilu viikko nt-ultraan. Alkaa hirvittää.
No joo, katsotaan kuin käy tuntuu että suurin osa tosiaan käynyt ultrassa. Ajattelen toisaalta että tämä raskaus etenee ( tai ei) omaan luonnolliseen tahtiinsa. Mitä vaan voi sattua milloin vaan elämässä ja pitäisikin yrittää elää vaan siinä nykyhetkessä. Mutta usein se ajatus kumminkin meinaa karataVahva olet jos et mene! Täällä suurin osa on tainnut käydä ja osa miettii että menisikö toisen kerran. Itsekkin kävin 7+0, mutta onhan siitä pitkä aika np-ultraa odotella malttamattomana
Noroa on myös edelleen liikkeellä ja noi oireet sopii kyllä siihenkin ihan täysin. Menee yleensä useampi päivä että sen jälkeen olo normaali vaikkei olisi edes kauheen raju tautiÄllövaroitus.
Onko täällä kellään ollut ruokamyrkytystä?
Mä oon viime yön valvonut kun ylävatsa tosi kipeä. Kolmen aikaan alkoi vesiripuli ja ravasin kahdeksaan asti koko ajan vessassa kun tuli kaikki läpi. Neljän aikaan oksensin myös rajusti.
Nyt edelleen maha kipeä ja voimat ihan pois. Mietin että syytänkö eilistä tilattua pitsaa vai oliko muuta.
Mulla oli 5+0 todennäköisesti ruokamyrkytys. Yöllä heräsin mahakipuun ja oksensin. Huonoa oloa oli koko päivän ja kuume nousi 38 asteeseen. Iltaa kohden kuitenkin jo helpotti ja seuraavana päivänä olo ok. Kuitenkin useamman päivän näkyi vessassa käydessä, että suolisto poisti jotain bakteeria (en nyt tähän kuvaile tuotosta enempää). En tiiä, mistä tuli, mutta jonkunhan on täytynyt vatsaan käydä.Ällövaroitus.
Onko täällä kellään ollut ruokamyrkytystä?
Mä oon viime yön valvonut kun ylävatsa tosi kipeä. Kolmen aikaan alkoi vesiripuli ja ravasin kahdeksaan asti koko ajan vessassa kun tuli kaikki läpi. Neljän aikaan oksensin myös rajusti.
Nyt edelleen maha kipeä ja voimat ihan pois. Mietin että syytänkö eilistä tilattua pitsaa vai oliko muuta.
Noroa on myös edelleen liikkeellä ja noi oireet sopii kyllä siihenkin ihan täysin. Menee yleensä useampi päivä että sen jälkeen olo normaali vaikkei olisi edes kauheen raju tauti
Voi Hyvin sit olla noro jos et itse sairastunut viimeksi. Paranemisia!Meillä koko muu perhe oli norossa kaksi viikkoa sitten paitsi minä. Saa nähdä miksi olo muuttuu. Onneksi mies hoitaa lapset