Oireet

Minuakin polttelee että menisikö varhaisultraan mutta vielä olen malttanut. Ylihuomenna vasta ensimmäinen neuvola.
 
Olisko nyt viides vai kuudes pöivä menossa. Tää väsymys on ihan kauheeta kun on neljä pientä lasta ja lepäämään ei pääse päivällä. Samoin päänsärky. Oon sen kannalla et pääsen helpommalla kun lopetan käytön. Täytyy vaan toivoa et pahoinvointi loppuu rv 11-12 niinkuin muissakin raskauksissa.
Tosi lyhyt aika mitä oot kerennyt käyttämään. Mutta jos tuntuu siltä että parempi olo ilman etkä pysty odottamaan olon vuoksi pidempään niin voihan sen lopettaa
 
Minuakin polttelee että menisikö varhaisultraan mutta vielä olen malttanut. Ylihuomenna vasta ensimmäinen neuvola.
Vahva olet jos et mene! 😄 Täällä suurin osa on tainnut käydä ja osa miettii että menisikö toisen kerran. Itsekkin kävin 7+0, mutta onhan siitä pitkä aika np-ultraa odotella malttamattomana 😅😅
 
Mä kävin varhaisultrassa muistaakseni 6+ jotain ja nt-ultra oli viime pe 11+4 😄 tavallaan tuntu pitkältä, mut tavallaan meni ihan rauhallisesti se aika 🙏🏻 nyt on vajaa 2kk rakenneultraan.

Voisko tissien kipu lieventyä? Nännit samoin..
 
Mieli tekisi käydä vielä kerran ultrassa ennen NT-ultraa joka on juhannusviikolla mutta täytyy vain kiltisti jaksaa odotella. Nimittäin lasku näistä kahdesta varhaisultrasta on vielä jossain matkalla.. ne kun eivät kuuluneet raskauden ns. normaaliin seurantaan vaikka pakolliset olivatkin jotta saatiin raskauden kesto selville. Äkkiä se aika lopulta menee. Loppuisi tämä huonovointisuus jo! Paras pihalla touhuamisaika menee ihan hukkaan, kohta riesana polttiaiset ja hyttyset :Angry Face:
 
Täällä onneksi pääsee neuvolaan ultraan ni ei tuu laskua siitä. Itse tosin kävin ekan ultran yksityisellä gynellä. Mietin et kysyn neuvolasta pikaista ultra-aikaa noin 1-2vko päähän niin jaksaa siitä sit ehkä odottaa nt ultraan.
 
Vahva olet jos et mene! 😄 Täällä suurin osa on tainnut käydä ja osa miettii että menisikö toisen kerran. Itsekkin kävin 7+0, mutta onhan siitä pitkä aika np-ultraa odotella malttamattomana 😅😅
Mä en myöskään mene varhaisultraan, siitä syystä että rahat ei riitä sellaiseen luksukseen. 😌 Kotidopplerin sentään ostin, kun käytettynä sain kympillä. Toistaiseks sillä ei oo mitään kuulunut, mutta siinä sanotaankin, että vasta viikolta 16 eteenpäin toimii luotettavasti.
 
Täällä painettu kaksi päivää pihahommia. Olokin sen mukainen. Selkää särkee ja tää yökötys ei vissiin aio mennä minnekään. Niin kauan kun puuhaa jotain, niin on ok, mutta kun pysähtyy, niin tekee vaan mieli syödä, kun on huono olo, mutta silti ei oikein mikään maistu. Upeaa 😅
Mulla aina ollut palelu alkuraskaudessa, mutta nyt ei kyllä enää pariin viikkoon ole ollut sitä. Päinvastoin. Rinnatkaan ei ole juurikaan arat paitsi aamulla. Mikähän siinäkin että juuri aamulla. Reilu viikko nt-ultraan. Alkaa hirvittää.
 
Täällä painettu kaksi päivää pihahommia. Olokin sen mukainen. Selkää särkee ja tää yökötys ei vissiin aio mennä minnekään. Niin kauan kun puuhaa jotain, niin on ok, mutta kun pysähtyy, niin tekee vaan mieli syödä, kun on huono olo, mutta silti ei oikein mikään maistu. Upeaa 😅
Mulla aina ollut palelu alkuraskaudessa, mutta nyt ei kyllä enää pariin viikkoon ole ollut sitä. Päinvastoin. Rinnatkaan ei ole juurikaan arat paitsi aamulla. Mikähän siinäkin että juuri aamulla. Reilu viikko nt-ultraan. Alkaa hirvittää.
Mulla nyt rv9 menossa ja palelu on alkanut helpottaa, mietin toki et vaikuttaako nää helteet myös asiaan. En muista yhtään koska aiemmista on loppunut 😁
 
Vahva olet jos et mene! 😄 Täällä suurin osa on tainnut käydä ja osa miettii että menisikö toisen kerran. Itsekkin kävin 7+0, mutta onhan siitä pitkä aika np-ultraa odotella malttamattomana 😅😅
No joo, katsotaan kuin käy :wink tuntuu että suurin osa tosiaan käynyt ultrassa. Ajattelen toisaalta että tämä raskaus etenee ( tai ei) omaan luonnolliseen tahtiinsa. Mitä vaan voi sattua milloin vaan elämässä ja pitäisikin yrittää elää vaan siinä nykyhetkessä. Mutta usein se ajatus kumminkin meinaa karata 😅
 
Siis voi hyvää päivää, mä oon nyt joka aamu heränny ennen kuutta vessaan 🙄
 
Mäkin ravaan vessassa 2-3 kertaa yössä. Ja joka kertaa tuntuu olevan rakko ihan täysi, että todellakin pakko mennä. Mistä sitä riittääkin 😅 Onnekseni oon kuitenkin nukahtanut nopeasti uudelleen aina noiden jälkeen. Tsemppiä kaikille uniongelmista kärsiville, tiedän itsekin kokemuksesta miten kamalaa se voi olla 😬
 
Mulla nykysellään enää oikeastaan hirveä rintojen (erityisesti nännien) arkuus. Palelu on helpottanut eikä nyt muita ns. klassisia oireita ole hirveästi ollut. Kaikki kaksosraskaudetkaan eivät siis näemmä ole hirveissä oireissa olemista 😁 on kyllä helpottavaa, kun on näin iisisti mennyt alkuraskaus.

11+0
 
Ällövaroitus.
Onko täällä kellään ollut ruokamyrkytystä?
Mä oon viime yön valvonut kun ylävatsa tosi kipeä. Kolmen aikaan alkoi vesiripuli ja ravasin kahdeksaan asti koko ajan vessassa kun tuli kaikki läpi. Neljän aikaan oksensin myös rajusti.
Nyt edelleen maha kipeä ja voimat ihan pois. Mietin että syytänkö eilistä tilattua pitsaa vai oliko muuta. 🤔
 
Ällövaroitus.
Onko täällä kellään ollut ruokamyrkytystä?
Mä oon viime yön valvonut kun ylävatsa tosi kipeä. Kolmen aikaan alkoi vesiripuli ja ravasin kahdeksaan asti koko ajan vessassa kun tuli kaikki läpi. Neljän aikaan oksensin myös rajusti.
Nyt edelleen maha kipeä ja voimat ihan pois. Mietin että syytänkö eilistä tilattua pitsaa vai oliko muuta. 🤔
Noroa on myös edelleen liikkeellä ja noi oireet sopii kyllä siihenkin ihan täysin. Menee yleensä useampi päivä että sen jälkeen olo normaali vaikkei olisi edes kauheen raju tauti 😔
 
Ällövaroitus.
Onko täällä kellään ollut ruokamyrkytystä?
Mä oon viime yön valvonut kun ylävatsa tosi kipeä. Kolmen aikaan alkoi vesiripuli ja ravasin kahdeksaan asti koko ajan vessassa kun tuli kaikki läpi. Neljän aikaan oksensin myös rajusti.
Nyt edelleen maha kipeä ja voimat ihan pois. Mietin että syytänkö eilistä tilattua pitsaa vai oliko muuta. 🤔
Mulla oli 5+0 todennäköisesti ruokamyrkytys. Yöllä heräsin mahakipuun ja oksensin. Huonoa oloa oli koko päivän ja kuume nousi 38 asteeseen. Iltaa kohden kuitenkin jo helpotti ja seuraavana päivänä olo ok. Kuitenkin useamman päivän näkyi vessassa käydessä, että suolisto poisti jotain bakteeria (en nyt tähän kuvaile tuotosta enempää). En tiiä, mistä tuli, mutta jonkunhan on täytynyt vatsaan käydä.
 
Meillä koko muu perhe oli norossa kaksi viikkoa sitten paitsi minä. Saa nähdä miksi olo muuttuu. Onneksi mies hoitaa lapset 🙏
Noroa on myös edelleen liikkeellä ja noi oireet sopii kyllä siihenkin ihan täysin. Menee yleensä useampi päivä että sen jälkeen olo normaali vaikkei olisi edes kauheen raju tauti 😔
 
Takaisin
Top