Oireet

Miulla toi järkky herkistely oli ihan alussa. Itkin pienestä ja kaikki meni tunteisiin 🫣 Nyt aika seesteinen hetki.

Mut oikeesti, mie haluan nukkua 😭 Nukun eka 3-4h sit valvon saman ja sit nukun taas saman. Oon niin väsynyt ja vittuuntunut noihin öihin 😭 Olin eilen niin väsy et kävin nukkuu 21, 00 olin jo hereillä ja valvoin ainakin 03, sit nukuin aamuun.

Miulla toi järkky herkistely oli ihan alussa. Itkin pienestä ja kaikki meni tunteisiin 🫣 Nyt aika seesteinen hetki.

Mut oikeesti, mie haluan nukkua 😭 Nukun eka 3-4h sit valvon saman ja sit nukun taas saman. Oon niin väsynyt ja vittuuntunut noihin öihin 😭 Olin eilen niin väsy et kävin nukkuu 21, 00 olin jo hereillä ja valvoin ainakin 03, sit nukuin aamuun.
Kuulostaa kurjalta. 😔 Toivottavasti yöt lähtee pian tasoittumaan, sillä mikään ei syö ihmistä niin kuin surkeat yöunet. Mulla auttoi jossain vaiheessa tuohon valvomiseen se, että käännyin sängyssä ympäri (eli pää jalkopäähän) silloin kun uni ei meinannut uudelleen tulla. Luin tuon kikan aikanaan jostain unioppaasta ja on kyllä ollut ihan toimiva. 😊

Täällä tuntuu kans kaikki oireet kadonneen ihan tyystin ja se on saanut pohtimaan, että onkohan kaikki hyvin. 🤔 Toisaalta ollaan just Italian reissulla niin ihan kivakin ettei ole nyt hirveitä oloja.

Tsemppiä @Kumipuu uniongelmien suhteen, mutta toisaalta "kiva" kuulla että joku muukin kamppailee saman asian kanssa. Itellä on yöunet ollut katkonaisia ja uudelleen nukahtaminen on TODELLA vaikeaa. Oon koittanut tuota että käännyn pää jalkopäähän, ja ehkä se jonkin verran sitten auttaa. Tuntuu että kun pinna on kireellä muutenkin hormonien takia niin tuo unettomuus vielä kiristää entisestään 😵‍💫

Mä taas oon niin väsynyt että nukkuisin vaan koko ajan. Viime yönä 1v valvotti keskellä yötä ja olen aivan loppu. Nukun varmaan illalla päikkärit ennen yöunia kun mies tulee kotiin 😂 Energiaa ei ole mihinkään, onneksi olen kotona enkä töissä 🙏🏻

Väsymys ja päänsärky palasivat viikonloppuna. Olen tänään ottanut jo yhdet päikkärit, onneksi työ mahdollistaa tämän. Mutta tämä päänsärky on ihan kamalaa, kun vie toimintakyvyn ihan tyystin. Tullut onneksi lähinnä iltaa kohden, mutta selvästi tänään jo tässä työpäivän aikana..

Täällä myös ihan hirvittävä väsy koko ajan. Saan öisin kyllä aika hyvin nukuttua, mutta aamulla kuuden aikaan alan heräillä, eikä onnistu enää nukahtaminen. Päivisin yritän saada otettua edes pienet päikkärit, mutta usein en saa nukahdettua. Toki kaikki lepo taitaa olla hyvästä kuitenkin.

Mullakin tullut väsymys. Ei tämmöistä vielä oikein ole ollutkaan. Ja sitten ei kuitenkaan ehdi levätä. Lisäksi huono olo vaivaa. Hyvin lievänä, mutta jatkuvana. Jossain vaiheessa se meni jo vähän ohi ja nyt taas uudestaan. Alkaisi riittää.

Onko täällä jollain Xonvea käytössä? Onko tullut haittoja? Mulle on tullut joka päivä kauhee päänsärky ja väsymys kun oon käyttänyt sitä, ei lähde panadolilla särky 😩 Ja tuntuu ettei juurikaan edes auta vaikka otin 4tbl, väsymys vaan pahenee 😔

Seuraileeko täälä joku edelleen lämpöjä, muuten vaan tai esim Ouralla? Itse huomasin tänään ekaa kertaa Ouralla, että lämmöt palannut ns. normi tasolle. Oviksen jälkeen ja ihan allkuviikoilla oli reilusti koholla, siitä pikkuhiljaa laskenut. Mietin vaan että kuuluuko sen mennä näin vai pitääkö nyt huolestua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Seuraileeko täälä joku edelleen lämpöjä, muuten vaan tai esim Ouralla? Itse huomasin tänään ekaa kertaa Ouralla, että lämmöt palannut ns. normi tasolle. Oviksen jälkeen ja ihan allkuviikoilla oli reilusti koholla, siitä pikkuhiljaa laskenut. Mietin vaan että kuuluuko sen mennä näin vai pitääkö nyt huolestua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mä en oo seurannut ollenkaan. Ihan plussan jälkeen, kun palelti, niin kattoin kuumemittarilla muutaman kerran, mutta sen jälkeen en oo kattonu kertaakaan 😄

Mulla on oura ja nyt kahtena edeltävänä
päivänä oli lämpö laskenut normaaliin ja tänään oli taas +0,3 astetta 😂 Oon palellut koko raskauden mut nyt on palelu selvästi vähentynyt. Oon tietenkin heti huolissaan tästä 🙈

Onko täällä jollain Xonvea käytössä? Onko tullut haittoja? Mulle on tullut joka päivä kauhee päänsärky ja väsymys kun oon käyttänyt sitä, ei lähde panadolilla särky 😩 Ja tuntuu ettei juurikaan edes auta vaikka otin 4tbl, väsymys vaan pahenee 😔
Kauan oot käyttänyt sitä? Mulla ei oo tullu haittavaikutuksia siitä muuta kun suuta kuivaa enemmän. Ja väsymys on kova, mutta sekin voi johtua jo pelkästään tästä raskaudesta. Yleensä niinkuin minkä tahansa lääkkeen käytön kohdalla haittavaikutukset menee yleensä ohi muutamassa viikossa. Ja tämänkin lääkkeen kohdalla jos on vasta alpittanut niin täyttä tehoa saa odotella hetken aikaa. Jos oot nyt vasta annosta nostanut niin odota rauhassa muutama päivä ja jos ei oo apua pahoinvointiin kannattaa olla yhetydessä neuvolaan.

Kauan oot käyttänyt sitä? Mulla ei oo tullu haittavaikutuksia siitä muuta kun suuta kuivaa enemmän. Ja väsymys on kova, mutta sekin voi johtua jo pelkästään tästä raskaudesta. Yleensä niinkuin minkä tahansa lääkkeen käytön kohdalla haittavaikutukset menee yleensä ohi muutamassa viikossa. Ja tämänkin lääkkeen kohdalla jos on vasta alpittanut niin täyttä tehoa saa odotella hetken aikaa. Jos oot nyt vasta annosta nostanut niin odota rauhassa muutama päivä ja jos ei oo apua pahoinvointiin kannattaa olla yhetydessä neuvolaan.
Olisko nyt viides vai kuudes pöivä menossa. Tää väsymys on ihan kauheeta kun on neljä pientä lasta ja lepäämään ei pääse päivällä. Samoin päänsärky. Oon sen kannalla et pääsen helpommalla kun lopetan käytön. Täytyy vaan toivoa et pahoinvointi loppuu rv 11-12 niinkuin muissakin raskauksissa.

Mulla on oura ja nyt kahtena edeltävänä
päivänä oli lämpö laskenut normaaliin ja tänään oli taas +0,3 astetta 😂 Oon palellut koko raskauden mut nyt on palelu selvästi vähentynyt. Oon tietenkin heti huolissaan tästä 🙈
No mutta ehkä se on sitten normaalia! Eikös palelustakin sanota, että on alkuraskauden oireita, niin ehkä se sitten alkaa tasaantumaan 🤔 Toivotaan ainakin näin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

No mutta ehkä se on sitten normaalia! Eikös palelustakin sanota, että on alkuraskauden oireita, niin ehkä se sitten alkaa tasaantumaan 🤔 Toivotaan ainakin näin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Toivotaan! 😂 itsehän suunnittelen jo ultraan menoa 🤭😂

Toivotaan! 😂 itsehän suunnittelen jo ultraan menoa 🤭😂
Kyllähän se mieli tekisi mennä kanssa, vasinkin kun oireet pikkuhiljaa hävinnyt. Itsellä on np- ultra ensiviikolla, ajattelin sinne asti sinnitellä :No Evil Monkey:

Kyllähän se mieli tekisi mennä kanssa, vasinkin kun oireet pikkuhiljaa hävinnyt. Itsellä on np- ultra ensiviikolla, ajattelin sinne asti sinnitellä :No Evil Monkey:
Mulla vasta 17.6 niin luulen et pakko päästä ultraan vielä ennen sitä 😂

Minullakin vasta 18.6. ja kiltisti odottelen sinne saakka 😅
Mä en oo koskaan ennen ollut näin hysteerinen ennen ku kkm jälkeen. Nyt en saa lainkaan mielenrauhaa ennen ultraa. Odotan et dopplerista kuuluis sydänäänet ni se auttais 😁

Mä en oo koskaan ennen ollut näin hysteerinen ennen ku kkm jälkeen. Nyt en saa lainkaan mielenrauhaa ennen ultraa. Odotan et dopplerista kuuluis sydänäänet ni se auttais 😁
Onnea sydänäänien metsästykseen! Toivottavasti saat kuuluviin, se auttaa pahimpaan hätään 🙏:Two-hearts:

Takaisin