Oireet

Pahoinvointi, väsymys, näpyt, ruokahaluttomuus. Siinäpä ne isoimmat oireet. Ai niin ja tietysti jatkuva pissahätä. Raskaushehkua odotellessa 😂
 
Onko muilla tullut jano? Huomaan, että ehkä nyt viimeisten päivien aikana mulla on ollut usein ihan kuiva suu ja janon tunne! Tuntuu melkein, ettei mikään auta. Vesituoppi on työpöydällä ja muuten on kyllä pakko muistaa pitää juomapullo mukana. Tänään ei ollut ja ultrassa käynti puolen tunnin ajeluineen molempiin suuntiin piti tehdä ihan kuivalla suulla.
 
Joo, jano on. Yölläkin pakko juoda, vaikka sitten herää pissahätään myöhemmin. 🤦‍♀️
 
Onko muilla tullut jano? Huomaan, että ehkä nyt viimeisten päivien aikana mulla on ollut usein ihan kuiva suu ja janon tunne! Tuntuu melkein, ettei mikään auta. Vesituoppi on työpöydällä ja muuten on kyllä pakko muistaa pitää juomapullo mukana. Tänään ei ollut ja ultrassa käynti puolen tunnin ajeluineen molempiin suuntiin piti tehdä ihan kuivalla suulla.

Jano ja kuiva suu oli mulla ihka ensimmäinen oire, jo ennen plussaa! Siitä lähtien ollut matkassa mukana.
 
Mulla myös jano pitkin päivää. Pitäisi varmaan juoda lähinnä vettä, mutta pahoinvointia välttääkseni menee myös paljon mehuja.
 
Tuntuu, että minulla taas ovat alkaneet kaikenlaiset oireet hellittää. Enää ei ole ruokahimoja, huonoa oloa, joka yö ei tarvitse juosta pissalla, eikä juuri väsytäkään normaalia enempää. Ehkä mun oireeni jäivät sitten Madeiralle🤔
Ainoat oireet mitä edelleen on/ joihin kiinnitän huomiota ovat satunnainen kireyden/painon tunne alavatsalla ja janoisuus. Tosin sään lämpeneminen voi vaikuttaa siihen myös.

NT ultraan on vielä 2,5 vkoa aikaa. Alkaa taas pitkät päivät kun haluaisi varmistuksen, että kaveri kasvaa kyydissä😅
 
Onko muilla tullut jano? Huomaan, että ehkä nyt viimeisten päivien aikana mulla on ollut usein ihan kuiva suu ja janon tunne! Tuntuu melkein, ettei mikään auta. Vesituoppi on työpöydällä ja muuten on kyllä pakko muistaa pitää juomapullo mukana. Tänään ei ollut ja ultrassa käynti puolen tunnin ajeluineen molempiin suuntiin piti tehdä ihan kuivalla suulla.
Täälä hep! Ollut jo monta viikkoa, erityisesti iltaisin, mikä tosi kiva niin saa ravata yöt vessassa 😂 Ja tekee mieli ihan jääkylmää vettä.

Täälä kanssa moni oire vähän helpottanut. Nenä edelleen ihan tukossa, mikä on oikeastaan kaikkein raivostuttavinta tällä hetkellä. Samoin hengästyminen ihan pienistäkin asioista
 
Mullakin etova/kuvottava olo on selkeesti helpottanu. Täällä kans suuta kuivaa ja janottaa usein, vessassa saa ravata ja hengästyttää ja sykkeet nousee herkemmin.
 
Mulla pahoinvointi menee tosi päivästä riippuen, välillä on päiviä että on jo tosi hyvä olo, ja sitten yhtäkkiä tulee taas päiviä että mikään ei maistu ja joutuu oksentamaan. Nyt toki vasta 9+1 joten toivoa on että tämä tästä vielä lähiviikkoina helpottaa.
 
Täällä myös kova jano, voi kyllä liittyä lämpimiin säihinkin. Pahoinvointi on ollut vähenemään päin mikä on ollut yllättävää mutta samalla myös mukavaa vaikka kuvotus välillä palaakin muistuttelemaan itsestään. Tissi- ja erityisesti nännien arkuus on kyllä selvästi lisääntynyt viimeisen muutaman päivän aikana. Aina kun hipaisee johonkin pääsee melkein parku.
 
Pissalla oon käynyt tämän vuorokauden puolella seuraavasti: klo 01, 06, 07:30, 8:30, 9:30 ja klo 11. 😂 enkä koe edes juoneeni mitenkään erityisen suurta määrää! Ja mulla kans tuli pahoinvoiva olo aamulla aamupalan jälkeen, oli pakko vain maata hetki. Onneksi se on kuitenkin jonkin verran väistynyt. Vatsan turvotus on totaalisen masentavaa, tissit on kyllä kasvanut edelleen rutkasti mikä on ihan kiva. 😂 vähän herkät ne on edelleen mutta ei niin kipeät kuin pari viikkoa takaperin.
 
Sain neuvolasta vauvan odotus kirjan. Lukee viikolle 9 että kohtu alkaa kasvaa. Lihasten venyminen saattaa tuntua pienenä pistävänä kipuna vatsassa. Näitä en ole tuntenut viikolla 9. Mutta nyt viikolla 10 (9+5), niin ajattelin olla ahkera ja tehdä kotona suursiivouksen, sillä lähdetään matkalle kohta. Mutta aina kun vähänkin liikkuu johonkin suuntaan niin repäisee oikein kunnolla 🙈
 
Mulla on ollut tänään tosi inhottavia "tuikkauksia" aika keskellä alavatsaa, mutta enemmän oikealla puolella. Ilmeisesti kasvukipuja kun ei ole jatkuvaa ja enemmän toispuoleisesti kuitenkin kohdun alueella (ei munasarjoissa, koska niitäkin on tässä alkuviikkoina jomotellut). Nyt on 10+3.
 
Pahoinvointi on vähentyny merkittävästi, mutta ristus hermo on kiristyny. Räjähdän mitä pienimmistä asioista etenki miehelle ja puren hammasta ku oma ja naapurinlapset ravaa taukoomatta sisällä ku yrittäis ite saada viimesiö opiskeluja tehtyä. Kerran on menny niin hermo lasten ravaamiseen et sanoin melkosen tiukasti et nyt meette pihalle kentälle ja pysytte siellä. Loppuu se ravaaminen 🙉 tosin sekään ei auttanu..
 
Pahoinvointi on vähentyny merkittävästi, mutta ristus hermo on kiristyny. Räjähdän mitä pienimmistä asioista etenki miehelle ja puren hammasta ku oma ja naapurinlapset ravaa taukoomatta sisällä ku yrittäis ite saada viimesiö opiskeluja tehtyä. Kerran on menny niin hermo lasten ravaamiseen et sanoin melkosen tiukasti et nyt meette pihalle kentälle ja pysytte siellä. Loppuu se ravaaminen 🙉 tosin sekään ei auttanu..
Pinnan kirraus hep! Meinaa mennä kuppi nurin aivan mitättömän pienistä asioita.
 
Täälläkin erittäin räjähdysherkkää tyyppiä, sääliksi käy pesuetta :No Evil Monkey::Hear No Evil Monkey::Speak No Evil Monkey:
 
Takaisin
Top