Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälä vähän sama. Oli jonkun aikaa niin, että ollut oikein mitään tuntemuksia kohdun seudulla. Nyt taas pari päivää ollut jomotteluja. Kai siellä lähtee seuraava kasvupyrähdys taas käyntiin Repäisykipuja ei onneksi ole myöskään ollut hetkeen, ne olivat inhottavia ja niitä oli paljon muutama viikko sittenNyt on alkanut taas muutaman viikon jälkeen tuntua sellasta kiristelyä ja mini juilimista. Liekö kohdun kasvua nämä jo vai vielä uusien kiinnikkeiden syntymistä. Vatsa on turvonnut pallo, jota vasten ei oo kiva enää nojata.
8+4
Joo, mä kaljuunnun ohimoilta aina synnytyksen jälkeen ja hassun näköistä kun tupsut lopulta alkaa kasvamaan takaisin.Onko kukaan muu huomannut, että hiuksia tippuu vähemmän? Raskauden jälkeenhän niitä tippuu sitten enemmän. En tykkää yhtään siitä, miltä hiukset näyttää, kun ne alkaa kasvaa takaisin. Otsatukka ei oo ollenkaan mun juttu.
En ole kiinnittänyt huomiota. Itselläni on suht tasainen sulkasato riippumatta siitä olenko raskaana vai en tai imetänkö.Onko kukaan muu huomannut, että hiuksia tippuu vähemmän? Raskauden jälkeenhän niitä tippuu sitten enemmän. En tykkää yhtään siitä, miltä hiukset näyttää, kun ne alkaa kasvaa takaisin. Otsatukka ei oo ollenkaan mun juttu.
Oi että, mäkin niin odotan että tää turvotus pian helpottais! Pikaista loppumista ällötys - ololleTäällä viimein vatsan turvotus helpottanut nyt kymppi viikolla. Ihanaa. Vielä kun tämä ällötys alkaisi helpottaa. Mulla tuntuu tuolla kyljen seudulla molemmin puolin etenkin öisin jotain kipuja. Mitä lie. Samoin eilen, kun nousin liian nopeasti huonosta asennosta.
Täällä kanssa vaihtelee päivästä riippuen! Ja varmaan just vaikuttaa, että kuinka hyvin saanut levättyä/nukuttua ja syötyä. Tsemppiä!Pari päivää meni ilman isompia ällötyksiä (lyhyenlyhyt etovuuden häivähdys aamulla kylkeä kääntäessä) pienellä alavatsakivulla ja kovalla palelulla. Mutta nyt taas sellainen olo että hyi hemmetti!
Sama! Tosin mietin, että helpottaakohan se, kun sitten alkaa masu kasvaaOi että, mäkin niin odotan että tää turvotus pian helpottais! Pikaista loppumista ällötys - ololle