Mullakin eilen oli tosi oireetonta. Tänään taas etonut enemmän ja mietin, miksi noista oireettomammista päivistä ei vain voisi nauttia![]()
Tänään just mietin, että tavallaan aika ristiriitaista, kun pahoinvointi ja väsymys vähän harmittaa, kun ei jaksa urheilla eikä pysty syömään kunnolla, mutta heti jos on vähän parempi olo, niin alkaa huolestuttaa. Olen kyllä ihan iloinen siitä, että oireita on, mutta haluaisin myös pitää itsestäni ja toukasta huolta urheilemalla ja syömällä monipuolisesti.

viikoiksi varmistui 8+1, eli olin pidemmällä kuin laskettu aluksi. Olo on ollut todella vaihteleva. Pahoinvointi on tullut jäädäkseen, rinnat kipeät kokoajan, pari kertaa oksu ollut lähellä 
nyt vaan pitäisi osata nauttia tästä raskaudesta ja ei antaa pelkojen lannistella mieltä! Helpommin sanottu kuin tehty
mutta aivan ihana kuulla et sullakin siellä kaikki hyvin! 
pitäis nyt vaan yrittää nauttia tästä .. mahdotonta .. Oon ollu 4 pitkää päivää vapaalla ni on ehtinyt ajatella kaikenlaista, onneks huomenna taas työt kutsuu ni vähän jotain muutakin ajateltavaa 
Nyt on rintojen arkuus helpottanut ja pahimmat vatsakivut, tai ainakaan niin säännöllisesti enää ole, mutta tilalle tullut iltaisin ja öisin oleva levottomuus. Ihan kun kaikki asennot olla olis huonoja ja ahdistavia sekä jalat tosi levottomat, en tiedä onko tää raskaudesta vai kenties stressistä johtuvaa mutta inhottavaa kuitenkin. Itse nukun hyvin, tosin normaalia pidempään, mutta miehen mukaan tosi levottomasti.