Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin valvottaa levottomat jalat välillä öisin. Oon kärsinyt niistä koko elämäni toisinaan, mut raskaus kyl pahentaa. Vasta vuosi sitten keksin loistavan avun! Kylmägeeli! Jos yöllä meinaa jalkojen takia alkaa valvottaa niin kun kylmägeeliä laittaa nilkkoihin ja jalkapöytiin niin yleensä uni tulee hetken päästä. Helpottaa ihanasti sitä pakotusta.

Magnesium ei mulla auttanut.

Tuon magnesium kanssa kannattaa perehtyä siihen, mitä magnesiumia syö. Ne vaikuttaa vähän eri lailla ja varsinkin imeytyy vähän eri lailla. Mä söin pitkään magnesiumia, josta ei ollut mitään hyötyä. Nykyinen ihan eri maata.

Mulla kans auttaa levottomiin jalkoihin kylmägeeli ja se jos koivet nostaa vähän kroppaa ylemmäksi

Tuon magnesium kanssa kannattaa perehtyä siihen, mitä magnesiumia syö. Ne vaikuttaa vähän eri lailla ja varsinkin imeytyy vähän eri lailla. Mä söin pitkään magnesiumia, josta ei ollut mitään hyötyä. Nykyinen ihan eri maata.

Mulla auttaa magnesium kyllä muihin vaivoihin ja syönkin sitä joka päivä ja on laadukas (ja kallis...) merkki. Mut levottomiin jalkoihin se ei valitettavasti mulla toimi. Jalat olleet levottomat lapsuudesta asti. Lapsena äiti vei mut aina jääkylmään suihkuun keskellä yötä ja suihkutti jalkoja. Kylmägeelin keksin tosiaan itse vasta vuosi sitten, vähän helpompi kuin suihku keskellä yötä.

Mulla auttaa magnesium kyllä muihin vaivoihin ja syönkin sitä joka päivä ja on laadukas (ja kallis...) merkki. Mut levottomiin jalkoihin se ei valitettavasti mulla toimi. Jalat olleet levottomat lapsuudesta asti. Lapsena äiti vei mut aina jääkylmään suihkuun keskellä yötä ja suihkutti jalkoja. Kylmägeelin keksin tosiaan itse vasta vuosi sitten, vähän helpompi kuin suihku keskellä yötä.

Joo, mä oonkin käyttänyt enemmän suonenvetotyyppisiin kipuihin :) Hurjan kuuloinen vaiva nuo levottomat jalat!

Tissit on taas kipeemmät ja välillä tulee ihme mielitekoja.... Iltaisin on usein voimakas etova olo, jos ei liiku, menee hyvin :hilarious: Aamupäivät ja aamut menee hyvin ja yritän sillon saada kaikki tarpeellisen tehtyä :happy:

Joo, mä oonkin käyttänyt enemmän suonenvetotyyppisiin kipuihin :) Hurjan kuuloinen vaiva nuo levottomat jalat!

On kyllä rasittava vaiva. Pitkillä lentomatkoilla en voi olla ollenkaan paikoillani vaan ravaan lennon edestakaisin käytävää ja teen kyykkyjä! :hilarious: Tosi hauskaa varmaan muista matkustajista.

Mulla noihin levottomiin jalkoihin yleensä auttaa magnesiumsuihke. Mutta pitääpä tänäiltana kokeilla kylmägeeliä.

Oon nyt aika huolissani, kun mulla on tänään tullut ruskehtavaa vuotoa. Eilen käännyin jotenkin huonosti sängyllä ja alavatsaan tuli kova, repivä kipu. Liitoskipuja kaiketi, mutta tänään sama kova kipu iski, kun aivastin. Ja tosiaan tuo vuoto nyt. :sad001

Mulla noihin levottomiin jalkoihin yleensä auttaa magnesiumsuihke. Mutta pitääpä tänäiltana kokeilla kylmägeeliä.

Oon nyt aika huolissani, kun mulla on tänään tullut ruskehtavaa vuotoa. Eilen käännyin jotenkin huonosti sängyllä ja alavatsaan tuli kova, repivä kipu. Liitoskipuja kaiketi, mutta tänään sama kova kipu iski, kun aivastin. Ja tosiaan tuo vuoto nyt. :sad001

Noi ns. repäisykivut on ihan tyypillisiä. Äkilliset liikkeet ja yskiminen saa niitä aikaan tosi monella :)

Ja vuotoa on ollut täälläkin monella ja silti kaikki hyvin ultrassa! En olis vielä huolissani, eiköhän oo ihan normaalia :)

Onko muita mahakivusta kärsiviä? Nyt 11+4 ja kesken kävelylenkin alkoi todella ikävät mahakivut navan yläpuolella. Polttelevaa tunnetta jatkuvasti, vähän helpottaa kyljellä löyhässä sikiöasennossa olo. Muutaman tunnin nyt kestänyt.

Onko voinut vain resorilliset korkeammat housut puristaa liikaa tai liian huono syöminen/juominen aiheuttaa? Vähän vertaiskokemuksia kuulisin mielelläni.

Mulla on nyt eilisestä asti tuikkinut oikea puoli munasarjojen/keltarauhasen kohdalta. Sellainen nopea kipu kuin neulalla tökittäisiin toistuu vähän väliä. Viime viikonloppuna olin vielä todella väsynyt ja jotenkin heikossa kunnossa, mutta nyt oireet ovat taas lieventyneet ja ruokakin maistuu paremmin. Ehkä normaalia 10. viikolla...

Mulla on nyt eilisestä asti tuikkinut oikea puoli munasarjojen/keltarauhasen kohdalta. Sellainen nopea kipu kuin neulalla tökittäisiin toistuu vähän väliä. Viime viikonloppuna olin vielä todella väsynyt ja jotenkin heikossa kunnossa, mutta nyt oireet ovat taas lieventyneet ja ruokakin maistuu paremmin. Ehkä normaalia 10. viikolla...
Täällä sama, nyt 10+4 menossa. Uskotellut itselleni, että varmaan kuuluu asiaan, et usein täs vaiheessa lieventyy oireet.

On minullakin lieventyneet oireet selvästi. Joskin yksi ärsyttävä on ja pysyy eli se, että lähes kaikki hajut on outoja/inhottavia. Etenkin shampoot ja muut pesuaineet käyvät nenään. Herkkä nenäinen olen muutenkin, mutta nyt se oikein korostuu ja hajut ovat muuttuneet ikävämmiksi.

On minullakin lieventyneet oireet selvästi. Joskin yksi ärsyttävä on ja pysyy eli se, että lähes kaikki hajut on outoja/inhottavia. Etenkin shampoot ja muut pesuaineet käyvät nenään. Herkkä nenäinen olen muutenkin, mutta nyt se oikein korostuu ja hajut ovat muuttuneet ikävämmiksi.
Mulla ääniyliherkkyyttä normaalistikin, niin kans huomannu, että nyt oikeen korostunut :grin

Oon kans huomannut että olen herkistynyt hajuista. Varsinkin jääkaapin avaus meinaa saada kakomaan vaikka siellä ei ole mitään pilaantunutta:meh:

Täällä rv 11+3 ja öklö olo ja yökkimiset on tullut taas aamuihin mukaan :depressed: Oli muutaman viikon poissa, mutta nyt on kolmena aamuna ollut taas pahaa oloa. Jotain repäisykipuja on myös ilmaantunut, jos nousen esim kyykystä nopeasti niin tuntuu kuin joku kramppaisi alamahassa tai nivusten lähettyvillä. Rinnat edelleen jonkin verran arat ja turvonneet.

12+0 ja olo parempi kuin pitkään aikaan :) Rinnat on turvonneet ja kohdussa tuntuu usein ja pitkin päivää erilaisia särkyjä ja nippailuja. Herkästi seisoessa huimaa ja joinakin päivinä vielä vähän etoo. Tietyt ruoat ei alas mene. Mielialat seilaa ja ärsyynnyn herkästi :confused: Rintojen ja varsinkin nännien iho tuntuu herkästi kuivuvan.

Täällä 12+0 myös tänään Sammie
Ja ihan järjetön väsymys vieläkin! Tänäänkin nukuin taas päikkärit tuossa kli 15 jälkeen, kun oltiin ulkona lasten kanssa ja sisälle tultua aloin lukea... Ihan heti luppasee silmät kiinni ja vois nukkua tuntikausia! Sais jo hellittäö kun en jaksa oikein tehdä mitään
Ja tietty nuo hajut eikä oikein keksi mitä ruokaa tekis kun itsellä ei niin vieläkään tee mieli mitään.
Joko ensi viikko tois lisäenergiaa...
Ja tuli mieleen, että liekö tyttö tulossa kun esikoisen kanssa oli samalla tavalla veto pois, pojasta en muista näin uupunutta oloa.

Takaisin