Pitääkin kokeilla jos siitä löytyis helpotus, kiitos vinkistäMulla oli kanssa iltaisin erittäin levottomat jalat joten hain magnesiumia. On auttanu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitääkin kokeilla jos siitä löytyis helpotus, kiitos vinkistäMulla oli kanssa iltaisin erittäin levottomat jalat joten hain magnesiumia. On auttanu
Tuon magnesium kanssa kannattaa perehtyä siihen, mitä magnesiumia syö. Ne vaikuttaa vähän eri lailla ja varsinkin imeytyy vähän eri lailla. Mä söin pitkään magnesiumia, josta ei ollut mitään hyötyä. Nykyinen ihan eri maata.
Mulla auttaa magnesium kyllä muihin vaivoihin ja syönkin sitä joka päivä ja on laadukas (ja kallis...) merkki. Mut levottomiin jalkoihin se ei valitettavasti mulla toimi. Jalat olleet levottomat lapsuudesta asti. Lapsena äiti vei mut aina jääkylmään suihkuun keskellä yötä ja suihkutti jalkoja. Kylmägeelin keksin tosiaan itse vasta vuosi sitten, vähän helpompi kuin suihku keskellä yötä.
Joo, mä oonkin käyttänyt enemmän suonenvetotyyppisiin kipuihin :) Hurjan kuuloinen vaiva nuo levottomat jalat!
Mulla noihin levottomiin jalkoihin yleensä auttaa magnesiumsuihke. Mutta pitääpä tänäiltana kokeilla kylmägeeliä.
Oon nyt aika huolissani, kun mulla on tänään tullut ruskehtavaa vuotoa. Eilen käännyin jotenkin huonosti sängyllä ja alavatsaan tuli kova, repivä kipu. Liitoskipuja kaiketi, mutta tänään sama kova kipu iski, kun aivastin. Ja tosiaan tuo vuoto nyt.
Mulla noihin levottomiin jalkoihin yleensä auttaa magnesiumsuihke. Mutta pitääpä tänäiltana kokeilla kylmägeeliä.
Oon nyt aika huolissani, kun mulla on tänään tullut ruskehtavaa vuotoa. Eilen käännyin jotenkin huonosti sängyllä ja alavatsaan tuli kova, repivä kipu. Liitoskipuja kaiketi, mutta tänään sama kova kipu iski, kun aivastin. Ja tosiaan tuo vuoto nyt.
Täällä sama, nyt 10+4 menossa. Uskotellut itselleni, että varmaan kuuluu asiaan, et usein täs vaiheessa lieventyy oireet.Mulla on nyt eilisestä asti tuikkinut oikea puoli munasarjojen/keltarauhasen kohdalta. Sellainen nopea kipu kuin neulalla tökittäisiin toistuu vähän väliä. Viime viikonloppuna olin vielä todella väsynyt ja jotenkin heikossa kunnossa, mutta nyt oireet ovat taas lieventyneet ja ruokakin maistuu paremmin. Ehkä normaalia 10. viikolla...
Mulla ääniyliherkkyyttä normaalistikin, niin kans huomannu, että nyt oikeen korostunutOn minullakin lieventyneet oireet selvästi. Joskin yksi ärsyttävä on ja pysyy eli se, että lähes kaikki hajut on outoja/inhottavia. Etenkin shampoot ja muut pesuaineet käyvät nenään. Herkkä nenäinen olen muutenkin, mutta nyt se oikein korostuu ja hajut ovat muuttuneet ikävämmiksi.