Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoinvointi senkus lisääntyy. Onneksi töissä nyt tilanne että on ns väljää niin päästi esimies kotia lepään kun aamu meni pönttöä haliessa töissä eikä edes aamupala pysyny sisällä. No kotona nukuin 3h lisää ja olin matkalla hakenu appelsiinimehua niin sitä sitte join. Huomenna kokeilla ottaa mammavitskut iltapäivällä aamun sijaa, auttaisko pahoinvointiin. Nyt siis reilu viikon ajan oksentelu arjessa mukana ja vk8 mennää
Eipä kuulosta kivalta :/ onko sulla sit oksentelun välissä paha olo myös? Tsemppiä!
Mulla ”vain” paha olo mut se onkin läsnä 24/7. Lunttasin viime raskauden oireista kun tänne foorumille kirjoitin, et mulla alkoi 8+ viikolla jo helpottaa! Eli sama päivä ois nyt tän viikon sunnuntai. Toivotaan et nyt ois samalla tavalla. Silloin lähdettiin kyllä 2vk reissuun et toki sain muuta ajateltavaa. Kyllä reissussakin oli välillä huono olo mutta ei läheskään koko ajan, eli parempaan suuntaan meni.
Mulla oli tosi vähäistä 4+ ja 5+. Nyt 6+3 ja alkanut enempi etomaan. Aiemmin ollut vähän just väsymystä, unettomuutta, tosi vähäistä etovaa oloa ja nännit oli hieman arat jne. Nyt ihan kunnolla etova olo, iltaisin ei oikein ruoka maistu ja väsyttää.Minä se toivoisin kunnon oireita, että jotenkin olo vahvistuisi, että kyllä tässä ollaan oikeasti raskaana. Tunnistan ainoastaan hieman väsymystä iltapäivisin, mutta öisin heräilen enkä saa unta. Eli onko ennemminkin oire siitä. Alavatsassa tuntuu paineen tunnetta, mutta rintoja taas ei arista yhtään, vaikka joskus menkkojen aikaan kyllä kovastikin ja muistelen silloin kun oli kohdun ulkopuolinen, että rintoihin sattui. Ei ole myöskään mielihaluja ja karkkilakkokin on ihmeellisesti pitänyt. Ehkä sitä voisi jo pitää oireena, että makeaa ei tee mieli, koska on aikaisemmin kyllä kelvannut isojakin määriä . Tällä viikolla on ehkä parina iltapäivänä myös etonut, mutta niin lievästi, että olen epäillyt kuvittelevani sen. Nälkä tulee, jos ei ole syönyt vähään aikaan ja verensokerit humpsahtaa tosi alas, mutta niin on ollut aina.
Mulla on vasta nyt 5.0, onko täällä muita, joilla ei ole tai ollut vielä näillä viikoilla oikein selkeitä oireita?