Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään 6+3, olo on krapulainen melkein koko päivän ja taustalla huono olo. Toivottavasti tää loppuu pian. Ja illalla väsymys aivan järkyttävää...

Olo on kieltämättä kyllä vähän krapulaan verrattavissa :hungover: Pieni etova olo koko ajan ja mikään ruoka ei maistu.

Tänään 6+3, olo on krapulainen melkein koko päivän ja taustalla huono olo. Toivottavasti tää loppuu pian. Ja illalla väsymys aivan järkyttävää...

Tuo krapula kuvaus on niin osuva, jatkuvaa huonoa oloa ja jäätävä väsymystä:hilarious::hungover: luulin jo et krapula jää unholaan kun ei juo tipantippaa mutta ei harvoista krapuloista tullu joka päiväisiä:hilarious::hilarious:

Minulla vielä tosi vähäiset oireet, arvatenkin kun vasta 4+2 menossa Huimaa kyllä ajoittain aivan kamalasti! Iltapäivisin väsyttää ja aamulla kukun hereillä jo ennen kuutta. Yleensä pahoinvointi lisääntynyt rv6 ja siitä ne vaivat sitten vaan lisääntyykin viikko viikolta, joten yritän nyt nauttia kun olo on vielä suht normaali!

Aamuisin herätessä on aina ihan hirvee olo. Kuvottaa, heikottaa ja huimaa. Iltaisin ei oikein ruoka maistu, niin on varmaan ihan hirvee nälkä ja heikotus senkin takia. Sit nuorempi (1.5v) haluaa olla vaan sylissä. Tekis mieli vaan maata, mut taapero haluaa istua vaan sylissä ja sen vaippa haisee ihan hirveälle yön jäljiltä. Pitäis vaihtaa, mut heikottaa niin ei pysty. :grin Sama homma aamupalan kanssa, heikottaa niin ei jaksa nousta tekee aamupalaa.

Kaivoin verenpainemittarin esille ja tutut lukemathan siellä taas 93/64. :shifty:

Tänään 6+4

Aamuisin herätessä on aina ihan hirvee olo. Kuvottaa, heikottaa ja huimaa. Iltaisin ei oikein ruoka maistu, niin on varmaan ihan hirvee nälkä ja heikotus senkin takia. Sit nuorempi (1.5v) haluaa olla vaan sylissä. Tekis mieli vaan maata, mut taapero haluaa istua vaan sylissä ja sen vaippa haisee ihan hirveälle yön jäljiltä. Pitäis vaihtaa, mut heikottaa niin ei pysty. :grin Sama homma aamupalan kanssa, heikottaa niin ei jaksa nousta tekee aamupalaa.

Kaivoin verenpainemittarin esille ja tutut lukemathan siellä taas 93/64. :shifty:

Tänään 6+4

Onpa sulla tosiaan matalat paineet! Mulla yleensä ollut niin 120/80, mut nyt 108/65. Huomaa olossa. Voiko siis johtua raskaudesta? Itse mietin just, et liittyykö painon pudotukseen ja parempaan kuntoon vai raskauteen..

Onpa sulla tosiaan matalat paineet! Mulla yleensä ollut niin 120/80, mut nyt 108/65. Huomaa olossa. Voiko siis johtua raskaudesta? Itse mietin just, et liittyykö painon pudotukseen ja parempaan kuntoon vai raskauteen..
Joo, raskaus voi laskea verenpainetta. Mulla normaalisti yläpaine 100 kieppeillä, mut raskaana ollessa laskee aina entisestään. Edellisissä raskauksissa mulla on mennyt yläpaine aina jossain vaiheessa jopa reippaasti alle 90. Kyllä sen jo huomaa olossa. :hungover:

Joo, raskaus voi laskea verenpainetta. Mulla normaalisti yläpaine 100 kieppeillä, mut raskaana ollessa laskee aina entisestään. Edellisissä raskauksissa mulla on mennyt yläpaine aina jossain vaiheessa jopa reippaasti alle 90. Kyllä sen jo huomaa olossa. :hungover:

No taatusti! Johtuukohan tuo verimäärän lisääntymisestä vai mistä? Ovatko osanneet neuvolasta siihen apuja antaa?

No taatusti! Johtuukohan tuo verimäärän lisääntymisestä vai mistä? Ovatko osanneet neuvolasta siihen apuja antaa?
En mä oikein tiedä mistä se johtuu. :scratch Eikä kyllä oo neuvolastakaan apuja osattu antaa. Joskus aikoinaan on vissiin suositeltu syömään lakua, mut enää ei voi syödä sitäkään. :grin

Heippa kaikki!

Mulla menossa rv 4+6, ei oikeestaan sinänsä kauheesti oireita tai mietin koko ajan että oonko ees raskaana vai kuvittelenko vaan vaikka raskaustestit plussaa näyttääkin Oikeestaan oireena on vaan järkky palelu koko ajan... Joutuu laittamaan välillä kaks villapaitaa ja kaks peittoa. Ja sämpylöitä ja voita vois syödä koko ajan, tosin niistä tykkään muutenkin. Mutta ei oo yhtään mitään pahoinvointia ja treeni kulkee hyvin ja pirteä olo..

Rinnat on kipeät, nännit erityisesti. Nännit myös kasvaneet ja turpeat, niitä pieniä näppyjä tullut. Iho kuivaa ja tuntuu, että kynnet kasvaa vauhdilla. Väsyttää, mutta yöllä unet tosi levottomia/painajaisia. Voi tosin johtua myös tästä tilanteesta ja stressistä :sad001 Päikkärit tarviin melkein joka päivä. Etoo melko paljon, varsinkin ilta kohden, mut välillä koko päivän. Hiilihydraatteja tekee mieli ja kaikki aiempi vhh ruoka etoo :bag: Niin, ja turvottaa hurjasti! Tänään 6+6 ultralla todistetusti :love017

Niin, ja on mulla ollut semmoisia emättimessä tuikkivia kipujakin :confused:

Täällä on rinnat hullun kipeenä ja rintsikat puristaa :confused: kokoajan väsyttää ja tulee nukuttua hirmu huonosti:confused005
vhh-ruoka ei maistu täälläkään ja kokoaja etoo:smiley-ashamed004
Vatsassa on pitkin päivää ihme jomotteluja ja alapää ihan hellänä:confused004
Tulee myös ravattua vessassa ku pakko juoda nii paljon:hilarious:

Täällä samat oireet kuin aiemminkin, löysin tosin paremmat rintaliivit niin ei kävelyssä "hölsky" ja ei koske juuri yhtään :hilarious:

Pääkipua, palelua ja armotonta väsymystä. Tässä just otin päiväunet ja yritän nyt iltavuoroon selvitä. Pahoinvointi lievänä mukana. :dead:

6+6 tänään :Heartred

Täällä ei ole paljon oireiluja. Rinnat vähän aristaa ja kello 10-11 välinen huono olo on tullut vissiin jäädäkseen. Sekin tosin on vain pientä etovaa oloa, joka menee nopeasti ohi. Pitäisi kai olla iloinen, mutta samaan aikaa miettii, että onko mitään raskautta olemassakaan, kun ei tunnu missään :shifty:

Tai hetkinen.. Vatsa on ollut asti asti kyllä kuin pinkeä pallo. Äärimmäisen epämukavaa, mutta onko tämä nyt sitten sitä hormonien aiheuttamaa turvotusta?

Itsellä ollut viimeaikoina kauhea turvotus ja rinnat erittäin kipeät. Nyt menossa 5-6, aikaisemmalla viikolla sitten nippaili vähän väliä mutta sekin on vähentynyt.

Se siitä oireettomuudesta... aivan kamala aamupahoinvointi!! kahdesta pojasta en oo voinu pahoin ollenkaan, joten tää on jotain ihan uutta mulle. Hyih.

Tänään meinas jo melkein laatta lentää, kun pesin kuopuksen kakkapyllyä. :hungover: 6+5

Takaisin