Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Keksin oireen. Tai oireita.
Iltaa kohden turvottaa ihan järkyttävästi, näytän ku oisin jotain 20viikolla raskaana.
Ja on huono olo. Ei aamulla tai päivällä, vaan kuuden jälkeen alkaa aina sellanen kevyt ällötys.

Täällä pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa. Ei kipuja, mutta pelottaa kamalasti :arghh: Paha olo jatkuu ja rinnat on kipeät, yöllä jopa heräsin siihen että kyljellään nukkuessa rintoihin särki. Nyt rv 5+6.

Täällä pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa. Ei kipuja, mutta pelottaa kamalasti :arghh: Paha olo jatkuu ja rinnat on kipeät, yöllä jopa heräsin siihen että kyljellään nukkuessa rintoihin särki. Nyt rv 5+6.
Ärsyttäviä kyllä edes noi pienet vuotelut. Mullaki tuli tollee vaaleenpunasta pyyhkiessä oisko ollu rv 4+ jotain. Nyt 6+2 ja uskoakseni kaikki hyvin, perjantaina vu niin siellä sitten näkee. Eiköhän sullaki oo kaikki hyvin kun ei oo kipujakaan:angelic:

Ei oikein mitään oiretta... Ihan menis kaikki säryt ja olot pms oireisiin. Tosin järkyttävä ketutus ja ärsytys on ihan omaa luokkaa :grin:p

No, kai vihdoin voin laskea minäkin oireita!
Jäätävä väsymys ja etova olo iski viikonloppuna. Ei meinaa päästä sängystä ylös, eikä saa syötyä vaikka on tosi kova nälkä :P

Lapsille yritän jaksaa tehdä ruuat, mutta hajut on tosi ällöttäviä... Itse syön just ja just kaurapuuroa ja soppaa.
Eilisen aikana nukuin about 3-4 päikkärit, yritin kovasti lukea lehteä sängyssä, mutta silmät alko pyöriä ja tipahti kiinni ihan koko ajan. Onneksi lapset leikkii jo keskenään niin hyvin, että heräilin vain välillä laittamaan välipalaa ym. Mut ihan on semmonen olo, kuin olis vatsataudissa - ei vaan tuu mitään ulos (onneksi sentään).

Just kävin kaupassa ja ostin suolapähkinöitä, jos niistä sais ees vähän enempi energiaa vähemmästä määrästä, kun ei vaan tee mieli laittaa suuhun mitään.
Ekassa raskaudessa söin älyttömästi vain mandariineja, nyt ei tee mieli yhtään mitään! Toivottavasti joku alkaa tuntua hyvältä, ettei ihan hyydy. Nytkin tuntuu, että ei meinaa portaita jaksaa nousta kun jalat niin heikkona! Eli kai tuo pieni siis tuolla kasvaa ja kehittyy, täytyy iloita siitä tän ällötyksen merkkinä :)
Ja tänään siis 6+0 menossa.

Oltiin tänään anoppilassa syömässä. Oli sit tarjolla kaikkea sellasta mitä en nyt voi syödä (raakaa kalaa, juustoja..), kaikkea sellasta mistä niiiiiin tykkäisin. Onneks aamun etova olo oli ehtinyt väistyä niin pysty edes jotain syödä.
Väsy jatkuu, yöheräilyt jatkuu, rinnat kosketusarat (siirryin urheilutopin käyttöön). Niin ja uutena kauhee turvotus, mahaki kuin pallo. :nailbiting:
Tänään 5+4.

Täällä on kauhee väsymys ja vatsan jomottelua.. ruokakaan ei oikee maistu ku etoo vaan:arghh: entie onko tukilääkkeistä johtuvia, mut tämmöstä täällä:angelic:

Vuotoa oli takana viikon verran, tänään sain tietää että kesken oli mennyt. HCG oli vaan 400.. tsemppiä kaikille jatkoon ja toivottavasti muilla menee kaikki hyvin ❤️ Suru on nyt kyllä suuri

Mun oireita:
  • alavatsan vihlonta (on jo loppunut)
  • ennen plussaa itkin yhden kokonaisen päivän (ei normaalia mulle)
  • kamala nälkä!
  • palelee
  • väsyttää :sleep002
  • etoo
  • ummetus
Ja tosiaan yhes vaihees panetti aivan törkeästi :excited001

Vuotoa oli takana viikon verran, tänään sain tietää että kesken oli mennyt. HCG oli vaan 400.. tsemppiä kaikille jatkoon ja toivottavasti muilla menee kaikki hyvin ❤️ Suru on nyt kyllä suuri

Olen kauhean pahoillani. Tsemppiä ihan hirmuisesti!

Mun oireita (4+5)

-huimaus
-itkuherkkyys
-alamahan pienet tuntemukset
-jatkuva jano
-vatsa sekaisin (helpottanut jo)

Edellinen raskaus oli tuulimuna ja sekös tässä pelottaakin.

Oon tosi pahoillani Veem! Paljon voimia jatkoon:Heartred

voi ei.. varmasti on! Oon tosi pahoillani!

Eikä! :smiley-angry017 Oon pahoillani! :( Voimia ja tsemppiä jatkoon! :Heartred

Kovasti voimia sinulle Veem <3

Väsymys jatkuu edelleen. Kauhee jano on tullu siihen kaveriksi, vettä menee ihan kauheesti! Myös nälkä yltyy yllättäen ihan raivolukemiin..pitää varata aina jotain pähkinöitä tai hedelmää töihin jos ei ehdi heti syömään. Tai muuten vaan tiivistää ateriavälejä.

Takaisin