Palelee, iltaa kohden pahenee, hetkittäin tulee kuvotusta, tissit kipeet, muutoin oireeton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään meinas jo melkein laatta lentää, kun pesin kuopuksen kakkapyllyä. 6+5
Olkaaha vaa onnellisia jos se oksennus ei tuu.. Voin sanoo ettei oo kyllä pari viimestä viikkoa ollu mitää hehkeitä töissä ku päivittäin oksentanu. Nyt onneks alkanu helpottaa :) neuvolassa sano että jos tuntuu et oksentelu heikentää työkykyä nii soittamalla saan pari saikkupäivää. Ihana sympaattinen mies terkkari mulla! Ihmetteli ku oon työt tehny vaik pahoinvoinu ja oksennellu töissä
Jos oisin töissä, ottaisin suosiolla saikkua viikon pari!
Mut uskon et mulla se oksennus helpottaisi oloa. Ihan se yökkäily ilman lopputulostakin tekee hetkeksi paremman olon.
Mulla auttaa kunnolla röyhtäilykin vähän :bag: Hiilihappojuomat auttaa.
Jos oisin töissä, ottaisin suosiolla saikkua viikon pari!
Mut uskon et mulla se oksennus helpottaisi oloa. Ihan se yökkäily ilman lopputulostakin tekee hetkeksi paremman olon.
Koko viime yön särki oikealta puolelta munasarjan kohdalta ja nyt vuodan taas verta tällä kertaa ihan kirkasta...
Koko viime yön särki oikealta puolelta munasarjan kohdalta ja nyt vuodan taas verta tällä kertaa ihan kirkasta...
Voi ei, toivotaan ettei olisi vaarallista! Paljonko sulla oli viikkoja? Pääsisitkö ultraan tarkistamaan onko kaikki ok?
Viikot on jotain 7+5 ja 8+2 väliltä. Loppuviikoksi on ultra onneksi varattu, vaikka tuntuu kyllä jotenki tyhmältä mennä sinne, kun ei oikein oo enää uskoa siihen, että on vaaratonta
Tsemppiä! Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja olisi vain väärä hälytys.Viikot on jotain 7+5 ja 8+2 väliltä. Loppuviikoksi on ultra onneksi varattu, vaikka tuntuu kyllä jotenki tyhmältä mennä sinne, kun ei oikein oo enää uskoa siihen, että on vaaratonta