Varmaan riippuu ihmisestä, mikä on hyvä.
Mulla on ollu monet Boob ja Maxwell merkkiset imetysliivit. En muista kuinka monia eri malleja niillä on, mutta omat on pehmeitä ja ilman mitään kovia tukia. Oikean kokoisina tukevat kuitenkin hyvin, mutta ovat pehmeät kun esim. alkuun maidon noustessa rinnat on sairaan herkät ja kipeät! Näitä merkkejä itse suosittelen, varmasti on muitakin hyviä.
Taitaa mulla olla jotkut muutkin, mutta en ole vielä kaivanut kaikkia vanhoja esille. Pitää sitten syksyllä kokeilla, onko ne oikean kokoiset enää ja kuosissa, vai pitääkö hankkia uusia :)
Jotkut "pitsisemmät" ja ns. enemmän tavallisen liivin oloiset taisin käydä ostaa Changesta pari vkoa ennen synnytystä (olikohan jopa kaarituet...), mutta enemmän kyllä nyt tykkään noista trikoisista pehmeistä B ja M merkkisistä.
Kannattaa huomioida just se, että kun maitoa on välillä rinnat ihan täynnä, niin liivin ei saa puristaa yhtään. Sillon voi tulla tiehyetukos ja pahimmillaan rintatulehdus. Se on ihan järkyttävä! Kerran kokenut, enkä ikinä toiste halua moista kärsiä! Eli varsinkin ekat kuukaudet pehmeille liiveille suositus, kun ne joustaa enemmän.
Ja nyt mietin, että pyysitköhän vinkkejä imetysliiveille vai noille topeille nyt tähän vaiheeseen!
Meninkin vähän asioiden edelle imetykseen
Mut topeista... varmaan oon ostanu ihan perusmarkettikamaa, en edes muista! Mut ne menee kyllä aika äkkiä löpsyiksi, mut ovatpa toisaalta halpojakin!
Hih Kaikki vinkit on tervetulleita! Rinnat on normaalistikin E-F, joten saas nähdä, mistä löytää hyviä, pehmeitä, mutta edes vähän tulevia liivejä. Täytyy pitää nuo mainitsemasi merkit mielessä :)