Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kellään muulla ihan pientä turvotusta? :D Samanlainen maha ku viimeks jotain viikolla 24...
70ee2706de08f275a61272512c647f2d

Itsellä nyt 4+3 ja viime viikolla alkoi todella paha rintojen särky, luulin että toinen rinta tulehtunut, mutta menikin ohi. En vielä yhdistänyt, että olisin raskaana o_O Lisäksi etova olo muutamana päivänä, kuvittelin johtuvan aamun vitamiineista.

Nyt on ollut kolmatta päivää etova olo, varsinkin aamupäivän ajan. En tiedä johtuuko se vielä osittain siitä, etten ole oikein saanut nukuttua kun hermoilen asiaa niin paljon...
Lisäksi epämääräisiä vihlaisuja alavatsassa, mutta niitä oli kyllä kierukankin aikana.
Ja naama kukkii!

Muokattu viimeksi:
Ai on raskausaikana siis vaarallinen tuo bakteerivaginoosi? Hui, luullut aina että vaaraton kun aina ei edes hoideta sitä

Mulla on koko päivän ollut ihan kauheita menkkajomotuksia :(
Toivottavasti ovat ihan harmittomia. Lisäksi on kyllä närästänyt ja koskenut rintoihin..

d2ce0a60010573cde86f91b5b1cadc07

että semmosta! on kyllä hankalaa yrittää pitää piilossa, nytkin ollaan lasten mummulla...

(kiva muokkaus, mutta en jaksanu panostaa, enkä viittiny toisen kotoo julkaista tarkempaa kuvaa)

Herttinen! Vähänkö se on hieno! Miten tuo on mahdollista :D

Joo, kaikkiin alapään tulehduksiin (bakteerivaginoosi, hiiva, virtsatulehdus jne) suhtaudutaan raskauden aikana vakavammin ja kannattaa tutkituttaa, jos oireita on.

Ihan toisiin oireisiin:
Eilen mies joi vieressä Pepsiä ja huomautin, että kyllä sen näköjään jo hajun perusteella erottaa, onko Pepsiä vai Coca Colaa. Mies nauroi ja kommentoi, että olen niiiin raskaana. :grin Onko se muka oikeasti vaikea erottaa... Tänään siis 5+3.

Taas oli ihana neuvolan terkkari puhelimessa! :happy:
Aikaisti ultraa nyt perjantaille, kun oireet on näin epäselvät ja vuotokin loppui niin nopeasti (ma-ti kesti vaan?). Varoitteli kyllä, että keskenmenon mahdollisuushan on olemassa, mutta saadaanpahan ainakin varmistus asialle perjantaina.

Hienoa, että sai aikaistettua ultran! Pidän peukkuja kovasti pystyssä:Heartred

emssi, en mä tajua. onneks ei ihan koko aikaa sentään tollee turvota, iltaisin vaan. mut tossa en tosiaan ihan oikeesti _yhtään_ pullista tahallani mahaa, ehkä ennemmin vähän päinvastoin! pitääkin hei tehdä masukuvaketju! mää teen heti! :D

Hih miu masu näyttää ihan samalta ku noissa teijä kuvissa :D että tätä turvotusta..

Uutukainen, ihanaa et pääset jo perjantaina ultraan! Toivotaan et kaikki on hyvin :)

Luulin, että mun mahaa turvottaa, mutta ei oo kyllä mitään verrattuna nuihin teidän masukuviin :grin:grin Mulla vaan pienikin turvotus näyttää omaan silmään isolta :oops:

Täällä ollut oireita kiinnittymisestä lähtien, joten tiesi melkeinpä varmaksi plussan, ennen testiä. :) Kaikissa raskauksissa ollut heti alusta asti raudanmaku suussa. Lisäksi ollut vatsa löysällä, kylmänyt ja vv on todella runsasta ja voidemaista. Nyt tullut lisänä järkyttävä väsymys. Tänään 3+4. Onnistuneessa raskaudessa ei ollutkaan mitään muita oireita, kuin raudanmaku suussa, väsymys ja vv runsaus. :) Toivon, että tästä tulee yhtä helppo raskaus. <3

Mulla on pahoinvointi kadonnut lähes kokonaan. Rinnat on tosi kipeenä ja maha oireilee kyllä säännöllisesti. Niin kovasti toivon, että pieni pysyy kyydissä loppuun asti. Meillä kun tämä raskaus ei ollut suunniteltu, niin olisi tosi surkeeta, jos menisi kesken. Mies ei varmasti suostuisi siihen, että alettaisiin yrittämään uutta raskautta. Hänellä on aika paljon sulateltavaa edelleenkin tässä yllärissä.

Miullaki vaihtelee pahoinvointi, joinain päivinä ei oo ollu juurikaan mutta tänää taas on heräämisestä asti etonu kaikki. Oksentanu en oo vielä ihme kyllä mutta kakomaan oon joutunu. :s

Nyt kyllä iski sellaiset menkkaolot, että alkoi huolestuttaa :( on tää alkuvaihe vaan niin raastavaa...

Apua, mitä turvotuksia teillä on! Mullakin vähän turvottaa, varsinkin just iltaisin, mutta ei nyt ihan noin paljoa...

Mitään vihlontaa tai muuta tuntemusta mahassa en ole tuntenut, en muista oliko edellisissäkään raskauksissa. Muita oireita ei sitten juuri olekaan tuon turvotuksen lisäksi kuin ihan jäätävä kuvotus, siis ihan koko aika. Ollut jo pari viikkoa. Ja tätä odotettavissa melko pitkälle... Edellisten kanssa oli sama juttu, kertaakaan en kyllä oksentanut mut koko aika oli oksennus kurkussa. Yöks. Ruoka ja varsinkaan kahvi ei maistu, moni entinen herkku vaan ällöttää. Jogurttia menis litrakaupalla.

Onks teillä muilla muuten mitään mielihaluja?

Migreeni mulla lisääntyi kahdessa edellisessä raskaudessa, sitä ei onneksi vielä ole ollut.

Ja se vielä, että eikös se ole ihan normaalia, että noita oireita välillä menee ja tulee. Viime viikolla mullakin loppui paha olo päiväksi kuin seinään ja sitä kerkesin jo murehtimaan, vaan kyllä se sieltä vaan takaisin palasi myöhemmin.

No niin nyt se vessanpöntön halailu alkoi täällä. Rv 4+4
Onneksi on kotipäivä tänään.

Jogurttia menis litrakaupalla.

Onks teillä muilla muuten mitään mielihaluja?

Täällä kans jogurtti! <3 etenkin juotavat versiot. Muita himoja ei oo vielä tullu, edellisessäkin raskaudessa just tässä vaiheessa meni jogurttia paljon...pitäisiköhän tästä ajatella et poika ois tulossa taas :D

No niin nyt se vessanpöntön halailu alkoi täällä. Rv 4+4
Onneksi on kotipäivä tänään.
Täällä alko eilen rv 4+3... Ihan järkkyä. Pari päivää nyt saikulla et pahoinvointi lääkitys auttaa. Ei tuu muuten taas mitään kun ei pysy vesikää sisällä

Takaisin