Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähinnä ällöttää, kaikki! Hajut on super herkässä ja muutamana aamuna on melkein tullu oksennus. Rintoja nipistelee välillä ja iltaisin vois kaatuu nukkumaan jo klo.20. Kevyttä paineen tunnetta kohdun tienoilla, välillä jomottaa (vähän ku ekojen menkkapäivien aikaan)..ainii ja tukka rasvottuu hetkessä ja muutamat finnit puskee läpi.

Täällä on kanssa tuota alaselkäkipua, mulla lähinnä huonoihin työasentoihin liittyen. Normaalisti olen sietänyt vähän huonommankin asennon hyvin, mutta esikoisraskaudessa huonossa asennossa seisominen alkoi sattumaan puolessa välissä raskautta ja nyt kipu on tullut mukaan heti alusta.

Mä joudun työssä nostelee/siirtelee niin pelkään sitä että selkä napsahtaa ennen mammalomaa

Täälläkin yksi väsynyt ilmoittautuu, kahdeksan aikaan illalla ois ihan valmis nukkumaan. :-) Muuten oireina, kylmää, rauta maistuu edelleen suussa ja vv todella runsasta... Tänään 3+5.

Ei mullakaan mitään suurempia etomisia ole. Kylmä on varsinkin iltaisin!

Jännä nähdä missä kohtaa rinnat kipeytyy tai ylipäätään alkaa kasvamaan. Nyt 5.pv plussasta. Aiemmissa raskauksissa rinnat kipeytyneet n. 12 pv:n päästä plussasta. Nyt on vain kaksi pientä hiekkapussia edellisen raskauden jäljiltä. :facepalm:

Turvottaa ja kahvi maistuu oudolle. Tänään töissä pahoinvointi mutta en oksentanut.

Tänään on alkanut kuvottaa toden teolla. Ruoka ei maistu. Lähinnä hedelmät menee. Kurkussa on koko ajan sellainen ällöttävä närästyksenomainen tunne.

Aivan jäätävä turvotus. Maha on ilmaa täynnä oleva kipeä pallo. Muilla turvottelua? Päätäkin särkee... väsyttää.

Mulla edelleen kauheat vatsakivut ja turvotus. Pahoinvointi lääkitys nyt käytössä. Vielä ei sinänsä ällötä ruoat tms mut suolasta tekee mieli

Se tunne, kun esikoinen vääntää aamukakan pöydän ääressä ja aamupalaa omassa suussa... Hyvin oon kakkahaisuja sietäny, mut nää. :D

Mä en pysty juomaan kahvia enää :( tulee tosi paha olo jo ihan puolesta kupista.. Ei mulla tämmöstä aikaisempien kanssa ollut

Se tunne, kun esikoinen vääntää aamukakan pöydän ääressä ja aamupalaa omassa suussa... Hyvin oon kakkahaisuja sietäny, mut nää. :D

Ihanaa:D täälä välillä kans tolla kuopuksella sellasia pommeja että..

Uuh, hajupommit :D meillä poika kakkaa onneks vain pönttöön niin ei tartte haisuvaippoja yökkiä. Vaikka meinaa sieltä pöntöstäkin ödöörejä nousta, mutta ainakaan vielä ei oo ällöttänyt.

Kahvi ei uppoa täälläkään. Se haisee pahalle ja maistuukin oudolle. Ja mä normaalisti rakastan kahvia!

Huh kun teki pahaa kun vissiin pikkusen liian pitkäksi venähti syömisväli.. tai kun kävin jumpassa aamusta niin sekin varmaan verotti. Saa kyllä olla niin tarkkana, ihan järkyttävä olo tulee. Tuo pahoinvointi on kurjaa kun oon vielä ”huono” oksentamaan että vaikka kuin tekis pahaa ja vähän väkisilläkin yrittäis niin ei tuu, saattaisi nimittäin välillä helpottaa oloa :shifty::grin onneks näin raskaudessa niin taitaa olla vaan ruoka mikä auttaa.

Mulla on nälkä aika usein. Alavatsassa juilii kun olis menkat tulossa ja turvottaa. Imetän esikoista edelleen joten tissien turvotus menis ohi jos sellaista olis, koko kun vaihtelee sen mukaan kauanko imetyksestä. Ekassa raskaudessa rintoja aristi ja turvotti alusta asti.

Ei mitään oireita vieläkään, paitsi jokin kipu vasemmalla alaselässä/lantiossa. Kai tuo normaalia on.

Täällä oireina mahan turvotus, alavatsan juilinta ja kauhea väsymys, ei muuta niinkuin ei viimeksikään alussa

RockQueen, täysin ot, mutta onpa kiva, että täällä on muitakin esikoista imettäviä odottajia. Minkä ikäinen sun esikoinen on? Itelläni poika on syntynyt 10/16 ja tosiaan imetän häntä. Tissit ei oo vielä ainakaan kipeät, mutta ehkä hieman herkät, ihan kuin niiden tunto olis parantunu. Esikoista odottaessa rinnat oli alusta asti tosi kipeet.

Tänään tuli sitten ensimmäiset kunnon ällötykset... Viimeksi alkoi vasta rv 6:n paikkeilla. Tästäkö se nyt sitten lähtee. :nailbiting:

Takaisin