Oireet

Kiitos Eliza tämän ja muiden uusien ketjujen perustamisesta!
Toisaalla jo oireita luettelinkin, mutta laitetaan vielä tähän sopivampaan ketjuun. :) Rv 3+4 ja oireita liuta: rintojen lisääntyvä arkuus, kova väsymys, lisääntynyt valkovuoto, katkonaiset ja vilkkaat unet, naama kukkii, heikottaa helposti, tunteet herkistyneet, lievästi etova olo, päätä särkenyt kummallisessa kohtaa kiertoa (yleensä menkkojen aikaan), pissattaa usein, varmaan jäi jotain mainitsemattakin. Mutta kaikki tästä pahemmatkin oireet otetaan ilolla vastaan, jos vauvan saa tästä syliin. :Heartred
 
Mä voin allekirjoittaa myös melkeen kaikki nuo Mangusti_n oireet. Lisänä naaman helotus, jano ja huimaus. Niin ja jos nousee äkkiä ylös niin alavatsassa repäisee. Tuttua kyllä aiemmista raskauksista, mutta kun ei meinaa muistaa vielä varoa! :D
 
Moikkis Lokakuiset!

Piti liittyä tännekkin kun tuntui että syyskuiset olivat jo niin vauhdissa! Enempi kiinnostaa alussa olevat kanssa raskaana olijat ja oreet!
Mulla nyt Rv5 4+6 eikä vielä oireena juuri muuta ollut kuin älytön päänsärky, turvonneet ja kipeät rinnat! Välillä nippailee vatsassa. Ja ainiin jano myös ja olen Onnellinen !
Pitäisi nauttia ”olosta” mutta odotan kovin niitä pahoinvointejakin jotta tuntuisi oikeasti että on raskaana!
Noh kyllä ne varmaan sieltä alkaa kuin tyhjästä yllättäen!
Jännä muuten miten neuvolatädin kanssa puhelimessa puhuttua oltiin erimieltä raskausviikoista ja lasketusta ajasta. Hän sai Rv5 4+4 ja itse saan tuon rv5 4+6 joka laskurilla mitä löytyy! Mites te muut?
 
Mitäs näitä nyt on, tuli tässä uusiakin mieleen kun luin muiden vastauksia :D

Ainakin palelu, järkky väsymys, mahan nippailu ja "painon tunne", päänsärky... Ja musta tuntuu, et mun koordinaatiokyky on heikentynyt, kolauttelin astioita mihin sattuu tiskikonetta tyhjentäessä :D ja tuntuu ku pää ei kävis ihan täysillä, ajatuskatkoja ja kirjoitusvirheitä tulee jatkuvasti...

Mulla siis nyt 3+6 oletetun oviksen mukaan.
 
Palelu, ihan järkyttävän kylmä aina iltaisin :D
Kahvi ällöttää ja ruoka ei oikein maistu.
Muuten ei vielä mitään :)
 
Helvetillinen närästys! Sitä on ollut jo jonkin aikaa, ja siitä osasinkin vähän arvata, että tärppi olisi saattanut käydä...
 
Tällä hetkellä (4+2) kans toi palelu on kyllä kuvioissa ja lisäks nenän limakalvot ihan kuivat ja flunssainen olo.
 
Mulla kans palelua, lievää pahoinvointia, häntäluu aivan pirun kipeä, itkuherkkyys.. varmaan ne tästä rupee voimistumaan.
 
Voisin lisätä oireisiin ihan jäätävän turvotuksen ja kans ton itkuherkkyyden. Meinaa itkettää kaikki asiat :D
 
Elikkä olisin arviolta 4+2 nyt. Oireita on; hajuaisti on tarkentunut, tekee taas ihan sikana mieli salaattia ja kasviksi/hedelmiä, kovaa väsymystä, pientä tissi särkyä, alamahaa särkee, pahoin vointia ja sellainen hassu tunne jota en osaa kuvailla.
Tämä olisi kolmas ja olen aiemmin kärsinyt raskaus pahoinvoinnista ensimmäiset kolme kuukautta joten odotan se kuuluvan kuvaan tässäkin.
 
Mä palelen nyt kans koko ajan. Muuten ainoa oire on alamahan turvotus ja nipistely sekä paineentunne..
 
Onko muillakin alavatsassa ns. repäisykipuja?! Kuuluukohan asiaan vai tarvitseeko pelätä :sad001 Tuntuu välillä aika ilkeältä..
 
Hjenn: täällä on! Välillä tuntuu tosiaan aika ilkeältä, mutta suurimmaksi osaksi aika kesyjä.

Muina oireina on _palelu_, mahaa turvottaa (näyttää kuin oisin jo pitemmälläkin raskaana...), kaikenmaailman mahan vihlonnat/paineen tunne/nipistely..
 
Kyllä nuo kivut taitavat ihan kuulua asiaan. :)

Itselläni on hassusti vihlontaa alavatsalla ensin oikealla lähellä keskiviivaa, sitten vasemmalla. Tuntuu, että munasarjat siellä juttelee toisilleen. :grin

Muoks: ovuloidessakin tuntui aika tasaisesti välillä toisella, välillä toisella puolella kivut. Vähän mietityttää, olisiko molemmilta puolilta voinut ovuloida.
 
Juu täällä kans on jos minkälaista juilintaa, jomotusta, repäisyjä, venymisen tunnetta jne. alavatsalla. Paikat joutuu antaan periksi, pikku tyyppi kiinnittyy tiukemmin ja kohtu kasvaa. Kyllä se tuntuu! :)
 
Sepä vasta olisikin, jos tulisikin kaksoset!
Niinpä, tuo mahdollisuus pyörinyt mielessä! Mutta riemuissamme ollaan, tulipa sieltä nyt yksi, kaksi tai viisi (okei, viisi olisi pelottava), kunhan vain raskaus onnistuisi.
 
Takaisin
Top