Oireet

Alkaa olla olo vaan yhtä ähkimistä. Nyt täynnä 30 viikkoa. Tänä aamuna en meinannut saada housun lahkeita käärittyä lyhemmäksi. Vielä pitää 10 viikkoa jaksaa. Kukakohan minulle sitten loppusuoralla pukee sukat ja muut...

Vaan kuka leikkaa mun varpaankynnet :eek:
 
Mulla on lonkat aivan tuhottoman arat, ja selkä väsyy hetkessä. Hieman pidempi kävely aiheuttaa kyllä sellaisen tuntemuksen ettei uskalla kauas kyllä ilman jotain missä on pyörät alla lähteä :eek::woot: Aikapaljon myös supistelee, paljon harkkareita jotka tuntuu tosi epämukavilta ja jonkunverran niitä menkkajomoja, eivät oo tehneet paikoille mitään kuitenkaan :)

Oon taas alkanut olemaan myös ehkä vähän tukkoisempi ja nenä on täynnä kuivaa karstaa ja vuotaa herkästi verta..
 
Mulla kanssa harkkasupistuksia herkästi, ei pidä turhaan kiirehtiä kävellessä...
 
Mulla ei kipuja juurikaa kuten ekassa. Varmaa paikat jo niin venynu et antaa periks :grin

Supistuksia taas nyt on, mitä ekassa ei. Kipeitä, jomotusta, kramppeja, tasaista kipus alavatsalla ja -selässä. Siis perus kuukautisoiretta. Voivat olla avaavia ja siks sainkin sairaslomaa. Vuoselepoon en joutunut mut kuiteski tahtia nyt hiljennettävä (jalkojen päällä oloa töissä).
 
Häpyliitos ja lonkat on tänään olleet oikein hurjalla tuulella aikaisempaan verrattuna :sour:
Oikean puolen lonkka naksuu ja paukkuu minkä ehtii ja epäilen sen jäävän vielä jossain vaiheessa sängylle koko jalan :woot: Aamuisin tyhjä mahalaukku närästää niin, että usein myös oksettaa..
Sukkien ja kenkien (tennarit) pukeminen on ihan tuskaa... Ehkä alan kulkea vaan kumisaappaissa loppuajan :woot::woot: Supistuksia tulee, mutta ihan epäsäännöllisesti ja ovat niin voimattomia, että taitavat vaan kuulua asiaan. Vauva hengailee edelleen PERÄTILASSA (viikko sitten neuvolassa ultralla varmistettiin) tai siltä vahvasti tuntuu tai ainakin poikittain. Toivottavasti kääntyy itse :happy: Tänään rv35+0 :love017
Sellaisia täällä tällähetkellä. Sairaalakassi on muutamaa juttua vaille valmis ja kaikenlaista olen yrittänyt touhuta valmiiksi vaikkei vielä mikään hengenhätä olekkaan. Uskon ja toivon, että neiti viihtyy masussa vielä, ainakin yli rv37 ja varmastikkin ylikin hyvinkin :)
 
Muokattu viimeksi:
Tykkäys vauvakuume "tiedän tunteesta" :wink

Täällä rv36+4 ja huomenna vauvan käännösyritys äp:lla. Majailee siis perätilassa. Viikko sitten ultra ja paino-arvio 2485g. Jos ei yritykset kääntää onnistu pitäisi henkisesti yrittää valmistautua perätilasynnytykseen. Edellisen lekurin mukaan edellytyksiä kun on. Rohkeutta ajatukselle vaan tarvisi.

Itsellä tuskaista välillä olla ja unet vähissä. Vauvan pää painaa kylkiluihin kipeästi. Paine pahentaa närästystä tietenkin kun pää sen verran kovempi kuin peppu. Vihlomiset ja supistukset melkoisia vauvan potkuista alaspäin (seisoo välillä). Huh.

Täällä vielä keskeneräistä :D hyllyjä paloina ja vasta osa vaatteita pesty. Pullot ja pumppu ym. steriloimatta vielä. Josko joku hoitaa jos äkkilähtö tulee. :wink Muuten viikonlopun hommia..
 
Täällä kans alkanut harkkasupistukset mitkä voimistuu liikkuessa. Kun muistaa ottaa rauhallisemmin niin niitä ei oo melkeen ollenkaan.
 
Takaisin
Top