Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä mie tiiän millon linea negra on uusi? Edellinenkii vielä jälellä :grin (nuorempi 1v3kk) kai se siitä alkaa tummuu jossai kohtaa

Mietin samaa. Mullakin napaan saakka linea negra haaleana vielä esikoisesta. :grin. Kai sille jotakin tapahtuu..

Haha, mie oon aina ollu tulta ja tappuraa, niin pelkäsin esikoista odottaessa et musta tulee ihan hirviö :D Olinkin paljon helpompi tapaus, kuin mitä kuvittelin! Mieskin ihmetteli miten tasainen olin :P Sain kyllä välillä ihan ihmeellisiä hysteerisiä naurukohtauksia, esim kerran purkka tarttui mun käteen enkä saanut sitä ravistelemalla irti, joten nauroin vedet silmissä varmaan vartin putkeen, ööö?? : DD Nyt kyllä tuntuu että hermot on entistä kireemmällä.

Haha, mie oon aina ollu tulta ja tappuraa, niin pelkäsin esikoista odottaessa et musta tulee ihan hirviö :D Olinkin paljon helpompi tapaus, kuin mitä kuvittelin! Mieskin ihmetteli miten tasainen olin :P Sain kyllä välillä ihan ihmeellisiä hysteerisiä naurukohtauksia, esim kerran purkka tarttui mun käteen enkä saanut sitä ravistelemalla irti, joten nauroin vedet silmissä varmaan vartin putkeen, ööö?? : DD Nyt kyllä tuntuu että hermot on entistä kireemmällä.

Onko sun esikoinen tyttö vai poika? Mä oon nimittäin ollut todella tasapainoinen kaikissa viidessä raskaudessa ja kaikki on poikia.. Vissiin testosteroni tasotti kivasti. :D

Haha, mie oon aina ollu tulta ja tappuraa, niin pelkäsin esikoista odottaessa et musta tulee ihan hirviö :D Olinkin paljon helpompi tapaus, kuin mitä kuvittelin! Mieskin ihmetteli miten tasainen olin :p Sain kyllä välillä ihan ihmeellisiä hysteerisiä naurukohtauksia, esim kerran purkka tarttui mun käteen enkä saanut sitä ravistelemalla irti, joten nauroin vedet silmissä varmaan vartin putkeen, ööö?? : DD Nyt kyllä tuntuu että hermot on entistä kireemmällä.

Kirjotit ihan kuin olisin itte kirjottanu. Oon tosi temperamenttinen mut esikoista odottaessa olin ku mikäkin viilipytty (ja se vauva on poika). Nyt saa pienemmästäkin järjettömän sodan aikaiseksi..liekö tyttö tulossa?

Kirjotit ihan kuin olisin itte kirjottanu. Oon tosi temperamenttinen mut esikoista odottaessa olin ku mikäkin viilipytty (ja se vauva on poika). Nyt saa pienemmästäkin järjettömän sodan aikaiseksi..liekö tyttö tulossa?

Mulla kanssa tässä raskaudessa tunteet kuohuu ihan miten sattuu.. Ihan kauheaa, en kestä edes itse itseäni, miten ihmeessä koko perhe jaksaa mua. :s

En kuitenkaan omalla kohdalla osaa edes ottaa huomioon vaihtoehtoa, että tyttö tulisi. Puheessa ja ajatuksissa automaattisesti on poika. :D

Mä olen myös normaalisti temperamenttinen ja esikoisraskaudessa olin yllättävänkin rauhallinen, mutta mun esikoinen oli tyttö, joten ainakaan mun kohdalla tuo testosteroniteoria ei selitä. Tässä raskaudessa olen kyllä ollut paljon ärtsympi. Tuleekohan nyt sitten se poika? :wideyed:

Mulla kanssa tässä raskaudessa tunteet kuohuu ihan miten sattuu.. Ihan kauheaa, en kestä edes itse itseäni, miten ihmeessä koko perhe jaksaa mua. :s

En kuitenkaan omalla kohdalla osaa edes ottaa huomioon vaihtoehtoa, että tyttö tulisi. Puheessa ja ajatuksissa automaattisesti on poika. :D

Mäkin välillä mietin että miten ihmeessä ihminen voi olla tällänen? Kauhee kun kiehahtaa koko ajan :oops:

Mä olin esikoisesta kanssa tosi seesteinen ja rauhallinen. Tuntui, että olisi jotenkin leikannut ajatuskin paremmin! :woot: Mutta esikoinen on kyllä tyttö.
Nyt on aivan päinvastainen meno, pahin ketutus on ehkä hävinnyt, mutta tuntuu että käyn jotenkin hitaalla enkä muista mitään. :confused:

Onko sun esikoinen tyttö vai poika? Mä oon nimittäin ollut todella tasapainoinen kaikissa viidessä raskaudessa ja kaikki on poikia.. Vissiin testosteroni tasotti kivasti. :D

Tyttö on, ja temperamenttinen kyllä hänkin :P

Joo, en mäkään usko mihinkään tyttö/poika oireisiin.. Oon vaan itse aatellut, että ehkä poikahormonit tasotti mut, kun yleensä puhutaan raskaanaolevien tunteiden ailahtelevuudesta, eikä mulla ole mistään sellaisesta kokemusta.. No, nyt on.. Mieskin sanoi, että.oon ihan erilainen tässä raskaudessa. Vitsaillaankin, että ehkä siellä on tuplat, kun niin vahvasti oireilee. :D

Sen tiiän, että kyllähän väsymys, stressi ym.vaikuttaa olotilaan ja oireisiin, mutta nyt tässä raskaudessa saan kuitenkin nukkua yön putkeen (lukuunomattatta vessareissuja), mitä en oo neljässä viimeisessä voinut ja muutenkin elämä on tasapainossa.. Siksi onkin niin outoa, että olen ihan raato. :)

Huolettaa kun tuli taas vuotoa vähän. En tiiä kehtaanko neuvolaan kuitenkaan soittaa... Eikö se ihan normaalia pitäis olla. Samalla on vähän kuin menkkajomotusta mutta lievempää. Rv 8+0.

Huolettaa kun tuli taas vuotoa vähän. En tiiä kehtaanko neuvolaan kuitenkaan soittaa... Eikö se ihan normaalia pitäis olla. Samalla on vähän kuin menkkajomotusta mutta lievempää. Rv 8+0.

Sinne kehtaa aina soittaa :) osaavat kyllä neuvoa ja rauhoitella tarvittaessa.

Minullakin tosi seesteinen olo ja hajamielinen, rupean hammastahnalla pesemään naamaa ja unohdan sanoja. :D Yleensä olen aika äkkipikainen.
Pahoinvointi on järkyttävää!
n. klo:11-18 joka päivä, samalla alkaa kuumeinen, kipeä ja tukkoinen olo. Iltaa kohti kaikki häviää ja virkistyn, todella outoa.
Rv 8+5

Täällä on jo hieman parempaa oloa ollut pahoinvoinnin suhteen. Sehän alkoi minulla tuolla 6-viikolla ja nyt kun 9-viikko tulossa täyteen, on se helpottamassa. Yököttävä olo kuitenkin edelleen on koko ajan ja aika valikoivasti saa syödä.
Eilen kävelyllä käydessä tuntui repivää tunnetta kohdun kohdalla ja piti rauhallisesti liikkua. Välillä olen kärsinyt huimauksesta, kun verenpaine on todella alhainen.

Enpä olis uskonut, että paino putoaa. Mutta niin vaan on kilo per viikko. Nyt -3kg.
Voisin vaikka ottaa kipeet tissit tai turvotusta. Alkaa pää väsyä tähän oksentamiseen, vaikka sitten vollotankin, että ihanaa kun tuntuu tämä raskaus.

Mie olen lihonut kolmessa viikossa 2kg, en nyt tiiä onko tämäkään niin kivaa :O :D tosin niin tein esikoisenkin aikaan ja sitten alun jälkeen se tasaantui. Mutta jännää nähdä miten paino nyt nousee.

Minullakin tosi seesteinen olo ja hajamielinen, rupean hammastahnalla pesemään naamaa ja unohdan sanoja. :D Yleensä olen aika äkkipikainen.
Pahoinvointi on järkyttävää!
n. klo:11-18 joka päivä, samalla alkaa kuumeinen, kipeä ja tukkoinen olo. Iltaa kohti kaikki häviää ja virkistyn, todella outoa.
Rv 8+5

Mulla muuten sama mutta ällö olo on heti heräämisestä noin kahteen. Ja kun ällötys loppuu niin tulee kuumeinen olo,pään särky, huimaus..

Hyi, närästys ilmestyi tänään, viimeksi se tuli vasta puolenvälin tienoilla ja ekassa viimeisellä kuulla. Jospa tämä johtuisi tämänpäiväisestä huonosta syömisestä, kun en ehtinyt koulussa syömään ja päivä meni välipaloilla.

Mulla on motivaatio opiskelujen suhteen niin poissa ettei tosikaan. Vielä puolitoista kuukautta pitäisi jaksaa, mutta tahti vaan kiristyy koko ajan. Kesäkin stressaa, kun en tiedä mitä teen.

Takaisin