Mistä mie tiiän millon linea negra on uusi? Edellinenkii vielä jälellä (nuorempi 1v3kk) kai se siitä alkaa tummuu jossai kohtaa
Mietin samaa. Mullakin napaan saakka linea negra haaleana vielä esikoisesta. . Kai sille jotakin tapahtuu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä mie tiiän millon linea negra on uusi? Edellinenkii vielä jälellä (nuorempi 1v3kk) kai se siitä alkaa tummuu jossai kohtaa
Haha, mie oon aina ollu tulta ja tappuraa, niin pelkäsin esikoista odottaessa et musta tulee ihan hirviö :D Olinkin paljon helpompi tapaus, kuin mitä kuvittelin! Mieskin ihmetteli miten tasainen olin :P Sain kyllä välillä ihan ihmeellisiä hysteerisiä naurukohtauksia, esim kerran purkka tarttui mun käteen enkä saanut sitä ravistelemalla irti, joten nauroin vedet silmissä varmaan vartin putkeen, ööö?? : DD Nyt kyllä tuntuu että hermot on entistä kireemmällä.
Haha, mie oon aina ollu tulta ja tappuraa, niin pelkäsin esikoista odottaessa et musta tulee ihan hirviö :D Olinkin paljon helpompi tapaus, kuin mitä kuvittelin! Mieskin ihmetteli miten tasainen olin Sain kyllä välillä ihan ihmeellisiä hysteerisiä naurukohtauksia, esim kerran purkka tarttui mun käteen enkä saanut sitä ravistelemalla irti, joten nauroin vedet silmissä varmaan vartin putkeen, ööö?? : DD Nyt kyllä tuntuu että hermot on entistä kireemmällä.
Kirjotit ihan kuin olisin itte kirjottanu. Oon tosi temperamenttinen mut esikoista odottaessa olin ku mikäkin viilipytty (ja se vauva on poika). Nyt saa pienemmästäkin järjettömän sodan aikaiseksi..liekö tyttö tulossa?
Mulla kanssa tässä raskaudessa tunteet kuohuu ihan miten sattuu.. Ihan kauheaa, en kestä edes itse itseäni, miten ihmeessä koko perhe jaksaa mua. :s
En kuitenkaan omalla kohdalla osaa edes ottaa huomioon vaihtoehtoa, että tyttö tulisi. Puheessa ja ajatuksissa automaattisesti on poika. :D
Onko sun esikoinen tyttö vai poika? Mä oon nimittäin ollut todella tasapainoinen kaikissa viidessä raskaudessa ja kaikki on poikia.. Vissiin testosteroni tasotti kivasti. :D
Huolettaa kun tuli taas vuotoa vähän. En tiiä kehtaanko neuvolaan kuitenkaan soittaa... Eikö se ihan normaalia pitäis olla. Samalla on vähän kuin menkkajomotusta mutta lievempää. Rv 8+0.
Sinne kehtaa aina soittaa :) osaavat kyllä neuvoa ja rauhoitella tarvittaessa.
Minullakin tosi seesteinen olo ja hajamielinen, rupean hammastahnalla pesemään naamaa ja unohdan sanoja. :D Yleensä olen aika äkkipikainen.
Pahoinvointi on järkyttävää!
n. klo:11-18 joka päivä, samalla alkaa kuumeinen, kipeä ja tukkoinen olo. Iltaa kohti kaikki häviää ja virkistyn, todella outoa.
Rv 8+5