Tuleeks muilla saunassa otsaan semmonen puristava pantamainen olo? Mulla tuli viime raskaudessa ja nyt. En tajuu mistä johtuu. Menee nautinto saunomisesta
Mulla on tätä samaa ajoittain. Töissä tosin käytän sankakuulokkeita, josta olen kuvitellut tämän pantamaisen olon aiheutuvan ja yrittänyt asetella kuulokkeet parempaan asentoon sotkunutturan avulla.
Muista oireista sitten... Helmikuun alkupuolella olin tosi väsynyt ja kuvotti lähes jatkuvasti. Nyt kun olen oppinut ottamaan mukaan pientä välipalaa ja muistan syödä tarpeeksi usein jotain, niin olotila on ollut jo vähän parempi. Viime viikolla tosin töissä meinasi tulla aamulla oksennus ja mietin jo siinä kamalassa olotilassa et pitäiskö pyytää vatsataudin takia etäpäivä. Onneksi pahin huono olo meni ohi. Odotan jo siis innolla, että tää kuvottava olo menisi pois ja saisi nauttia. Monilla raskausaiheisilla sivustoilla sanotaan et pahan olo katoaa useimmiten noin rv14 kohdalla eli sitä odotellessa.
Vessassa saa nykyään myös rampata vähän turhan usein. Ennen pystyin helposti nukkumaan rauhassa mutta nyt heräilen pari kertaa yössä käymään vessassa. Olis kiva nukkuakin.
Muokattu viimeksi: