Minulla myös tuli ihan vähän vaaleanpunaista vuotoa ja heti se huolestuttaa, vaikka ke on lääkäri todennut kaiken olevan oikein hyvin.
Eikä mullakaan tullut kuin yhdellä vessakäynnillä. Vaikka kuin ajattelee et on normaalia niin huolestuttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla myös tuli ihan vähän vaaleanpunaista vuotoa ja heti se huolestuttaa, vaikka ke on lääkäri todennut kaiken olevan oikein hyvin.
Onko sulla, Nannu varattuna arultraa?
Nannu, miulla myös viiltelee ja nimenomaan oikealle puolelle. Arvelin, että kohdun kasvukipuja?
Tuleeks muilla saunassa otsaan semmonen puristava pantamainen olo? Mulla tuli viime raskaudessa ja nyt. En tajuu mistä johtuu. Menee nautinto saunomisesta
Apua, miten hormonit voi voimistaa raivostumista! En muista olenko eläissäni suuttunut niin kauheasti kuin viime yönä. Mies oli ollut tuttavien luona ja kertonut vauvauutisia ja ruvenneet sitten "järjestämään meidän asioita, asuntoa ym.kuntoon". Kun minun kanssa mies tosi hankalasti lähtee keskustelemaan tulevaisuudesta ja monien asioiden olen antanut olla sillä ajatuksella, että suunnittelen itse ja keskustellaan, kun tarvitsee ja mies on siihen valmis. Ja nyt se sitten keskustelee joidenkin muiden kanssa meidän tulevaisuudesta.
En juuri nukkunut yöllä, kun sydän hakkasi ja veri kohisi ja nyt aamulla sama olo vaan jatkuu, vaikka ihan hyvin tiedän, ettei tämä ole maailman isoin asia ja voi olla hyväkin, että kaverit herättelee miestä pohtimaan yksityiskohtia. Mutta kun koen niin itseni ohitetuksi ja loukatuksi. Tämän on ihan pakko olla hormonaalista, kun kaikki järki ja kohtuus pyyhkiytyy pois aivoista.
Haluaisin tasaisen itseni kiitos takaisin...
Tuleeks muilla saunassa otsaan semmonen puristava pantamainen olo? Mulla tuli viime raskaudessa ja nyt. En tajuu mistä johtuu. Menee nautinto saunomisesta