Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä pahonvointi jatkuu, viime viikolla jouduin olemaan kaksi päivää saikulla sen takia, nyt sinnittelen... Lisäksi palelee ja väsyttää ihan hulluna.
Uutena oireena tullut yöhikoilu, aamuisin herään aina ihan kylmän hien peitossa, onko muilla tällaista?
Niin ja öisin joutuu heräämään pissalle.
Rv 8+2
Aikamoista tämä voimattomuus,väsymys ja flegmaattisuus. Tekisi mieli liikkua, mutta energiaa ei kertakaikkisesti ole. Jopa pilatekseen meinasin nukahtaa Liikanukkuminen taas tekee pöhlön olon. Kovasti mietin mikä välimuoto olis kropalle nyt paras, mieli kaipaa virkstystä, kroppa ei tunnu kestävän liikuntaa.
Onko muilla ollut öisin heräilyä ja valvomista?
Illalla väsyttää sikana ja nukahdat nopsaan ja sitten tyyliin klo 03-04 aikaan heräät vessahätään ja sitten pyörit 1-2h kun särkee rintoja, selkää ja niskaa.. en oo ainakaan viikkoon nukkunut kokonaista yötä ja olo on toooodella väsynyt :/
Rv 9+6 menossa :)
Mulla otettiin tänään Hb ja kappas kun se olikin vaan 107. Ei ihme jos olen vähän kalvakka ja nuutunut. Kävin apteekista kotimatkalla sitten rautalisän.
Mulle terkkari sanoi, ettei rautalisää suositella ekan kolmanneksen aikana. Syytä en tiedä kyllä.
Mulla otettiin tänään Hb ja kappas kun se olikin vaan 107. Ei ihme jos olen vähän kalvakka ja nuutunut. Kävin apteekista kotimatkalla sitten rautalisän.
Hui kun on tipahtanut nyt jo!
Onko sulla millaiset normi arvot?
Normaalisti on ollut 120-130 muistaakseni. Pitää huomenna kaivaa edellinen äitiyskortti, mutta muistelisin ettei kyllä missään vaiheessa pudonnut viimeksi alle 115. Koko raskausajan söin rautalisää silloinkin.
En ole kuullut koskaan, että 1/3 ei saisi syödä rautalisää..