Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Repäsykipuja ja oksentamista. Luulen/toivon että nyt on pahoinvointi huipussaan (7+6) koska täytyy useamman kerran päivässä ihan juosta pöntälle oksentamaan. Toivottavasti pian laimenisi taas pelkäksi kuvotukseksi ja loppuisi sitten kokonaan... On nimittäin vähän ilkeä töissä oksennella eikä oikein kaupoillekkaan uskalla lähteä iltaisin.

mä joudun vetään ummetuksen ehkäisyyn levolacia kuurina nyt kun pellavan ja chian siemenet on pois pelistä. mulla on pienestä asti taipumusta ummetukselle, nyt toki viä enemmän. movicol/smartlax sit jos olo on jo tukala ja pitää vaan saada maha toimimaan, ja tosiaan pitämään pehmeenä toi levolac.

Täällä oireet loppuneet miltein kokonaan. Rinnat vielä vähän arat. Nyt epäilyttää et onko raskaus mennyt kesken, minkäänlaista kipua tai vuotoa ei ole kyllä tullut. Huomenna eka neuvola niin saa kerrottua neuvolatädille huolista.

Onko muilla loppunut oireet ja tullut myöhemmin takas tai loppunut ja raskaus silti jatkunut normaalisti?

Rv 7+5

Mulla on kauhee olo (ei varmastikaan pahin mahdollinen), kun väsyttää, on nälkä mut oli jotenki vaikee syödä. Ei oo ees pahoinvointia, mutta mulle tulee välillä tollasia että vaikee saada mitään kurkusta alas, tuli siis jo ennen raskautta.. onneks se kestää vaan pari tuntia yleensä ja tiiän että myöhemmin saan syötyä jotain..

On tää sittenkin aika erilainen alkuraskaus kuin edellinen! Tässä huomattavimmat.

Edellisessä:
- rinnat kasvoi ja kipeytyi voimakkaasti jo joskus 5+5
- oikeasti aika hyvä olo, ruuat maistui

Tässä:
- rinnat ei oo edelleenkään yhtään kipeät, ja vasta nyt 8+0 ~hieman~ turvonneet
- iltaa kohden pahentuva pahoinvointi, vain tietyt ruuat maistuu, oikeasti huono olla klo 16 jälkeen

Täällä kiukuttaa, kun ei pysty kouluun tai töihin menemään jäätävän pahoinvoinnin vuoksi. Menossa 7+2 ja pelottelevat, että pahin on vielä edessä.

Ainut lohdutus on tosiaan se, että edellisessä kesken menneessä raskaudessa ei ollut pahoinvointia ja nyt on kyllä senkin edestä :hungover: Tekisi mieli nyt mennä sinne varhaisultraan ihan vaan siksi, että olisi kuva jota tuijottaa motivaationa, kun pyörii sohvalla tuskaisena :wink

Huh kyllä mää niin mielläni otan tän aamupahoin voinnin. On paljon varmempi olo raskaudesta kun selviä oireita.

Vaikka aamulla oksensinkin sappinestettä ja seuraavaksi oksensin juuri syödyn kaurapuuron johon meinas tukehtua :D

Oksentaminen alkaa täällä ilmeisemmin helpottua. Mutta eikös se ollut niin että näillä viikoillla sen voi jo alkaakin mennä ohi. 9+0. Tissit olleet ihan kiitettävän kipeät nyt.

mun mielestä just tässä kohtaa ruskuaispussi alkaa surkastua ja se voi vaikuttaa juurikin niin et pahoinvointi alkaa helpottaa. itekin huomannu, ettei oo sitä ihan koko aikasta ällötystä enää, vaikka vähän väliä viä paha olo onkin, ja välillä pitää käydä halaan pönttöö. elättelen toiveita et tosiaan ois helpottamassa. rv 8+6

Mulla ei toistaiseksi ole ollut repäisykipuja kuin ihan muutama, esikosta oli enemmän. Tällähetkellä mulla on vaan nännit arat/kipeät, järkyttävän kuiva iho jokapaikasta ja jonkintasoinen väsymys alkuiltaisin. Aamuisin on vähän sellainen rekan alle olo usein, helpottaa kun pääsee kunnolla käyntiin. Huonoa-oloa ei nyt ole useampaan päivään oikeastaan ollut..

Tänään rv8+3 :Heartred

Jonkinlainen flunssa tänne ilmeisesti rantautunut kun nielu niin kuiva ja kipeä ja räkä niin paksua..

Väsyttää kauheasti kokoajan. Samaan aikaan mentävä illalla nukkumaan, kun lapsi menee eli 20-21 aikaan. Nyt rv 7+5

Musta ei enää tunnu että olisin raskaana, kun ei oo paha olo ja tissitkään ei niin mega arat ole enää :( mitään km viittaavaa ei kyllä ole onneksi ollut

Noi repäisykivut on kyllä ilkeitä. Eilenkin löhösin sohvalla ja tuli aivastus... Ja sitten olinkin niin kipeä että painun nukkumaan.

Mulla ei oo tissit kasvanut yhtään, samat tyhjät pussukat mutta nännit on pystyssä ja erittäin ärhäköinä. Onneksi en imetä.

Pahaolo alkaa taittumaan, tai sitten se on taas huomenna päällä. Aika aaltoileva. Mutta jostain muistan lukeneeni että voi vaikuttaa kun hormooni nousee aina joka toinen päivä tai jotain tälläistä.

Mun täytyy ostaa jotkut sopivat liivit yöksi. Herään monta kertaa yössä siihen, kun kylkeä kääntäessä liike sattuu rintoihin. On ne sen verran arat. Mikähän olisi sekä pehmeä että tukeva malli, ei mitään kaaritukia, jotka painaa...

Mun täytyy ostaa jotkut sopivat liivit yöksi. Herään monta kertaa yössä siihen, kun kylkeä kääntäessä liike sattuu rintoihin. On ne sen verran arat. Mikähän olisi sekä pehmeä että tukeva malli, ei mitään kaaritukia, jotka painaa...

Urheiluliivit! Itse nukun sellasten kanssa.

Sitten aika mukavia päällä on ne samantyyliset kuin aikoinaan tv-shopissa oli ne genien brat.

Rv 8+1 ja pahoinvointi alkaa todellakin helpottaa! Kaksi viimeistä viikkoa ollut pahimmillaan. Flunssaa pukkaa päälle nyt sitten pahoinvoinninkin edestä..

Rv 8+1 ja pahoinvointi alkaa todellakin helpottaa! Kaksi viimeistä viikkoa ollut pahimmillaan. Flunssaa pukkaa päälle nyt sitten pahoinvoinninkin edestä..

Voi, toivottavasti mullakin pian helpottuisi olo.. Nyt menossa rv 7+5 ja pahoinvointi on 24/7. :(

Itellä sama ongelma ja ostin semmoset sloggin kaarituettomat tänään. Saa nähdä jos ensi yön nukkuisi paremmin niiden kanssa.

Takaisin