Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on pahoinvointia pitkin päivää, helpottaa kyllä illalla kuuden-seiskan aikaan, jotta pystyn keittiön siivoamaan. Mullakin varmaan väsymys aiheuttaa huonovointisuuden, kun väsyttää koko päivän. Nukun pojan kanssa 2h päikkärit ja yöllä lähes 12h, mikään ei vaan tunnu riittävän. Sanoinkin eilen miehelle, että toivoisin pääseväni talviunille, että herättää sitten huhtikuussa.

Syön aamulla luumuja (ummetukseen) ennen kuin sängystä nousen, lisäksi syön tasaisesti leipää, puuroa tai hedelmiä (muu ei maistu), koiran kanssa teen pikku lenkkejä, kun raitis ilma selkeästi helpottaa ja tänään kävin ostamassa B6-vitamiinia, kun sen luin ehkä auttavan. Onko teillä kokemuksia tuosta B6:sta, jeesaako pahaan oloon?

Mä aloitin myös b6-vitamiinin 3 päivää sitten, mutta vielä ainakaan en osaa sanoa, onko ollut apua.

Samoin kokeilin tomaattimehuakin, kun joku kertoi, että se auttoi pahoinvointiin. Itse en ainakaan ole huomannut sitä.

Palelee ihan kauheesti kokoajan, alkuillasta väsyttää aina tosi paljon (Oon ihan zombi). Ja nyt on alkanut pissatus :joyful: Huono-olo tulee ja menee toisina päivinä enemmän ja toisina vähemmän, ei katso syömisiä mitenkään. Röyhtäilen kauheasti, varsinkin kun on huonompi olo ja välillä nousee närästys ihan suuhun asti. Musta on ihana olla raskaana, jotenkin niin luonnollista, että nämä oireet kuuluu tähän :):Heartred Nautin esikon raskaudestakin tosi paljon tosin muistaakseni hänestä ei ollut oireita näin paljon/nyt on mielestäni vahvempia. Toivottavasti kaikki menee hyvin, sitä jaksan aina hokea :Heartred:Heartred
Tänään rv7+5 :)

Samoja oireita täällä kuin edelläolevilla. Väsyttää 24/7. Mahaa turvottaa ja on kokoajan tukala ja etova olo. Tänään piti sit ihan oksentaa. Lapsi parka juoksi paniikissa karkuun ja äiti oksentamisen jälkeen rauhoitteli, että" äitille tuli vaan huono olo". Sitä tapahtumaa käytiin tovi läpi. Lapsen kanssa leikkiessä pitää vähän väliä käydä makaamaan, sillä makuuasennossa on parasta olla.

Täällä on pojalla korvatulehdus, eli on antibioottikuurilla ja se pisti mahan sekasi. Onpa ihanaa vaihtaa haisuvaippoja jatkuvasti ku on huono olo [emoji23] Oon pidättäny hengitystä niin usein et pökrään varmaan jo kohta :D
Täällä vaipparoskiksen hajusta on tullut oksennettua useamman kerran...XD

Onko muilla kovia repäsykipuja? Mä heräsin yöllä yskimään ni au ai kun repi ilkeesti, voiko se olla huono juttu?

Juu repäisykipuja tulee aivastaessa tai ihan vaan ylösnoustessa mullakin. Samaa ollut aiemmissakin raskauksissa kyllä! :)

Täällä myös ajoittain pahaa oloa. Turvotusta ja kauhee makeanhimo. Repäisykipuja ollut myös täällä. Varsinki jos äkkiä nousee sängystä tai sohvalta.

Mulla alko repäsykivut yskies ja aivastelles jo ennen plussaa. Nyt on ruvennu tulemaan nivus- ja selkäkipuja jotka hankaloittaa nukkumista. Ummetusta on alannu myös häiritsemään ja sekin ilmeisesti tekee vatsakipuja ja pinkeetä epämukavaa oloa. Jonkin verran nivuskipua ehti tulla myös keskenmenneessä raskaudessa mutta muuten nää oireet on yllättäny ku jotenki ajattelin et näitä tulis vasta paljon myöhemmin.

Mulla on repäsykivut jo oikeestaan helpottaneet, mut Gadianin tapaan ne alko jo 3+ eli ennen plussaa :)

6+4

Joo nyt on täälläkin selkä alkanut jo kipuilla. Äh ja pöh! Pitää alkaa armas vartalotyyny kaivaa esille. Se oli edellisessä raskaudessa mun paras kaveri unilla! :) 9+4 tänään..

Mikä kaikki auttaa ummetukseen? Ainoa jonka tiedän on kuivatut luumut ja ajatus jotenkin ällöttää :D

Mikä kaikki auttaa ummetukseen? Ainoa jonka tiedän on kuivatut luumut ja ajatus jotenkin ällöttää :D
Otan vastaan samoja vinkkejä! Esikoisen raskaudessa ei ollut tällaista ongelmaa o_O

Mulla ummetukseen auttaa liikkuminen ja runsas veden juonti :) sit tietty enemmän kuituja! Viinirypäleet, jos luumu ei maistu ja jos kahvi maistuu ni kuppi sitä :)

Mulla oli eilen illasta ihan hirveää polttelua alavatsassa hetken aikaan. Onko kellään ollut vastaavaa? Täällä vasta viikkoja 6+3

Takaisin