Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä heräilen öisin koko ajan ku tissit on niin kipeet. päivisinkin on ihan kosketusarat.. Onko kenelläkään vinkkejä mikä helpottaisi kipuihin?
Onko kellään muulla ollu sydämen lisälyöntejä? Mulla ei oo ikinä ennen ollu, mut nyt raskauden aikana ehkä kolmesti tuntunu semmonen epämukava muljahdus, joka pistää hetkeksi vähä haukkomaan henkee. Ei oo kipeitä. Netissä ainakin sanottiin et ne ois raskaana aika yleisiä, mut harmittomia...
6+1
Onko kellään muulla ollu sydämen lisälyöntejä? Mulla ei oo ikinä ennen ollu, mut nyt raskauden aikana ehkä kolmesti tuntunu semmonen epämukava muljahdus, joka pistää hetkeksi vähä haukkomaan henkee. Ei oo kipeitä. Netissä ainakin sanottiin et ne ois raskaana aika yleisiä, mut harmittomia...
6+1
Mulla taisi olla yksi päivä, ihan säikähdin sitä tunnetta.Onko kellään muulla ollu sydämen lisälyöntejä? Mulla ei oo ikinä ennen ollu, mut nyt raskauden aikana ehkä kolmesti tuntunu semmonen epämukava muljahdus, joka pistää hetkeksi vähä haukkomaan henkee. Ei oo kipeitä. Netissä ainakin sanottiin et ne ois raskaana aika yleisiä, mut harmittomia...
6+1