Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on pojalla korvatulehdus, eli on antibioottikuurilla ja se pisti mahan sekasi. Onpa ihanaa vaihtaa haisuvaippoja jatkuvasti ku on huono olo [emoji23] Oon pidättäny hengitystä niin usein et pökrään varmaan jo kohta :D

Pyllerö, tiedän tunteen. Tai no, meillä vaapero kakkaa pönttöön, ei vaippaan, mutta myöskin just korvatulehduksen ja antibiootin sekoittama maha on kyllä saanut pojan kakat haisemaan aika hurjalle. Kiva siinä äidin yökkiä vieressä, kun toinen lataa satsia pönttöön. Ei oo kyllä moista ennen ollu, eli oman lapsen kakat ei oo kyllä aiemmin haissu mitenkään ekstrapahalle.

Meillä sairastettiin viime viikolla vatsatautia.. oli siinä oksennuksessa pidättelemistä, kun 1,5-vuotias oksentaa vieressä/päälle.. Lisäksi en muista kokeneeni hetkeen mitään niin kamalaa kuin oksennustauti ja raskauspahoinvointi yhtäaikaa.. siinä pönttöä halaillessa jopa toivoin pääseväni jo synnyttämään.:yuck:

Mun oksetus on hävinny lähes :) kuvottaa kun yli 2h syömisestä, tai voimakas haju sattuu tuleen jostain. Ei tarvi olla edes paha haju. Taco maustettu jauheliha esim super namia ja söin, mutta se haju paistaessa yyyyök :O ja pystyn taas syömään! Niin mahtava fiilis kun ei ole syömisen jälkeenkin nälkä :) vähän kyllä kauhistuttaa miksi olot helpottaa.. keskiviikkona varhaisultra joka tulee jo mun uniin jos satun saamaan unenpäästä kiinni.. tänään alkaa rv 8 :) (toivottavasti)

Onko monella aamupahoinvoinnin sijaan iltapahoinvointia? Ehkä huono olo parina iltana on ollut vain väsymykseen liittyvää.

Mulla on illalla pahin olotila, juu! Aamulla vähän kuvottaa, jos ei äkkiä jotain saa suuhunsa, mutta jo töistä kotiin ajellessa iltapäivällä mulla alkaa olla naama vihreä ja pitää hengitellä ja puhallella. Autossa on pakko olla jotain pastilleja tms.jota voi imeskellä ja vesipullo on ehdoton. Oon tulkinnut, että se on väsymys ja tietysti nälkä, joka ton aiheuttaa. Nyt viikkoja 9+3

Mulla alkoi tämä pahoinvointi niin, että alkuun oli iltaisin kuvottava olo... nyt se on pahimmillaan aamuisin, jatkuen aaltoilevana sinne iltaan saakka.

Mulla on iltaisin se pahin pahoinvointi. Edelleenkään en oksenna. Säännöllinen syöminen vähän helpottaa muttei vie sitä pahaa oloa kokonaan pois.

Täällä toistamiseen migreeni ja pahoinvoinnin kanssa imee mehut todella tehokkaasti. Tulee oksennettua entistä rajummin.

Täällä on selkeästi pahempi aamuisin. Tänään oli eka aamu vähään aikaan kun ei ollut pakko halailla pönttöä. Oli mehu yöpöydällä ja heti herättyä join sitä niin auttoi.

Mulla on pahoinvointia pitkin päivää, helpottaa kyllä illalla kuuden-seiskan aikaan, jotta pystyn keittiön siivoamaan. Mullakin varmaan väsymys aiheuttaa huonovointisuuden, kun väsyttää koko päivän. Nukun pojan kanssa 2h päikkärit ja yöllä lähes 12h, mikään ei vaan tunnu riittävän. Sanoinkin eilen miehelle, että toivoisin pääseväni talviunille, että herättää sitten huhtikuussa.

Syön aamulla luumuja (ummetukseen) ennen kuin sängystä nousen, lisäksi syön tasaisesti leipää, puuroa tai hedelmiä (muu ei maistu), koiran kanssa teen pikku lenkkejä, kun raitis ilma selkeästi helpottaa ja tänään kävin ostamassa B6-vitamiinia, kun sen luin ehkä auttavan. Onko teillä kokemuksia tuosta B6:sta, jeesaako pahaan oloon?

Mulla on pahoinvointia pitkin päivää, helpottaa kyllä illalla kuuden-seiskan aikaan, jotta pystyn keittiön siivoamaan. Mullakin varmaan väsymys aiheuttaa huonovointisuuden, kun väsyttää koko päivän. Nukun pojan kanssa 2h päikkärit ja yöllä lähes 12h, mikään ei vaan tunnu riittävän. Sanoinkin eilen miehelle, että toivoisin pääseväni talviunille, että herättää sitten huhtikuussa.

Syön aamulla luumuja (ummetukseen) ennen kuin sängystä nousen, lisäksi syön tasaisesti leipää, puuroa tai hedelmiä (muu ei maistu), koiran kanssa teen pikku lenkkejä, kun raitis ilma selkeästi helpottaa ja tänään kävin ostamassa B6-vitamiinia, kun sen luin ehkä auttavan. Onko teillä kokemuksia tuosta B6:sta, jeesaako pahaan oloon?
Osalla auttaa B6-vitamiini ja osalla ei. Mulla on vähän laimentanut pahoinvointia, kun muistan ottaa päivittäin :)

Mulla on kans iltasin pahin olo, eilenki piti yökätä. Huomasin et oli liian pitkä aika syömisestä.

Vähän samaa kuin muillakin, että huono olo tulee heti jos ei syö. Mut ongelma on se, ettei tee mieli syödä oikein mitään. Tai jos ongelman ratkaisee, niin ehkä voisi elää vain viilillä ja joillain tuoremehuilla. Nyt ymmärrän ystävääni, joka eli raskausaikansa jugurtilla pahoinvoinnin vuoksi.

-Milja-, mullakin raikkaat koiralenkit auttaneet tosi paljon kökköön oloon. :)

Rv 7+2 ja pahoinvointia ollut ympäri vuorokauden 1,5 viikkoa. Hetkeksi helpottaa, kun on syönyt tai menossa nukkumaan. Ruoka kyllä maistuu ja jatkuva nälkä.

Uskaltauduin takaisin foorumille. Sain keskenmenon joulukuussa ja silloin olin tuolla heinäkuisissa.

Mutta nyt taas raskaana 6+6. Pari päivää ollut tosi heikko olo, oksettaa ja siihen päälle vielä migreeni. Kesken mennyt raskaus oli aika oireeton, joten jollain sairaalla tavalla olen tyytyväinen tähän karseaan oloon :joyful:

Eemu, minäkin olen foorumilla tammikuun alun keskenmenon jäljeen. Silloin oli viikko 8 ja seurasin elokuisten ryhmää, nyt menossa 5+6. Näin ne suunnitelmat muuttuu. Kunpa nyt saataisiin pysyä ryhmässä.

Takaisin