Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on reisikipua sekä menkkamaista jomotusta. Lisäksi tietenkin ah niin ihana pahoinvointi :D unohtamatta kipeitä rintoja!

Eilen illalla palelti niin paljon,että piti ottaa miehenkin peitto päälle

Mulla on nyt rinnat kipeät sekä turvoksissa ja vatsa turvoksissa. Hengästyn hetkessä kun kiipeän rappusia tai yliopiston mäkeä ylös. Motivaatio koulun suhteen on ihan hukassa, pyörii vain tämä raskaus mielessä, vaikka nyt pitäisi saada kurssit suoritettua ennen äippälomaa. Ahdistaa kun vaatetuskurssilla tehdään juuri housuja ja takkia omien mittojen mukaan piirretyillä kaavoilla, ne ei varmasti mahdu päälle pian enää...

Kesken on mennyt. Kohdusta löytyi h5:ttä (pitäisi olla 7+0) vastaava raskausontelo, jossa epäilyttävän iso ruskuaispussi, merkitsee ultraajan mukaan todnäk kromosomihäikkää. Nyt kolmas km vuoden sisään eikä onnistuneita raskauksia, hiljaiseksi vetää. Tsempit teille muille, minä poistun keskuudestanne.

Kesken on mennyt. Kohdusta löytyi h5:ttä (pitäisi olla 7+0) vastaava raskausontelo, jossa epäilyttävän iso ruskuaispussi, merkitsee ultraajan mukaan todnäk kromosomihäikkää. Nyt kolmas km vuoden sisään eikä onnistuneita raskauksia, hiljaiseksi vetää. Tsempit teille muille, minä poistun keskuudestanne.

Syvimmät pahoittelut! Voimia kovasti. <3

Voi Mangusti, tuli niin paha mieli teidän puolesta! Ihan liikaa olette joutuneet jo vastoinkäymisiä kokemaan!:( Voimia ihan hirmuisesti!<3

Mangusti voimia <3

Oon ihan umpijäässä mikäli en oo saunassa tai makaa lämpöpeiton alla. Kaipa tää kuuluu asiaan... :rolleyes:

Voi ei, sinäkin, Mangusti. Kylläpä on ollut huonoja uutisia meillä. Olen pahoillani. Koita jaksaa.

Onkos teillä valkovuoto lisääntynyt?

Vatsa ja reisisärky on edelleen... Ei saisi stressata.... Miten sitä osaisi nauttia tästä... Ilman että kokoajan pelkää että tämä otetaan pois minulta ja jäljellä jää taas vain kaipuu :sorry::sorry:

Takaisin