Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyh tätä etovaa oloa. Pitäs vaan aina juosta jääkaapille niin nopeesti kun pystyy, kun se nälkä iskee :confused:
Ruokahalu on ihan pohjaton. Varmaan syön meidät vararikkoon lokakuuhun mennessä.

Eetuha; tuota menkkajomottelua tuntus olevan muillakin. Itellä enempi sellasta nippailua vaan. Ja oliko hupakolla reisikipua? Varmaan kuuluu asiaan jos monilla muillaki samaa. Mulla oli esikoisesta tosi paljon kipuja millon missäkin, muistaakseni heti alusta lähtien siihen kun synty.

Uff, aika monella näköjään pahoinvointi ”kaverina”. Mulla tänään ekaa kertaa tässä raskaudessa semmonen vellova kuvotuksen tunne. Ollut koko aamun. Oloa ei helpota yhtään se, että nyt istutaan koko perhe autossa kuin tatit pari tuntia, kun ajellaan lomailemasta kotiin. Yöksistä.

En muistanutkaan, mutta esikoisen odotusaikana mulla oli tosi kova autopahoinvointi enkä voinut istua kuin etupenkillä. Nyt siis taitan matkaan esikoisen kanssa takapenkillä istuen.

Uff, aika monella näköjään pahoinvointi ”kaverina”. Mulla tänään ekaa kertaa tässä raskaudessa semmonen vellova kuvotuksen tunne. Ollut koko aamun. Oloa ei helpota yhtään se, että nyt istutaan koko perhe autossa kuin tatit pari tuntia, kun ajellaan lomailemasta kotiin. Yöksistä.

En muistanutkaan, mutta esikoisen odotusaikana mulla oli tosi kova autopahoinvointi enkä voinut istua kuin etupenkillä. Nyt siis taitan matkaan esikoisen kanssa takapenkillä istuen.

Sama mulla tuo autopahoinvointi! Onneksi nyt ei ainakaan tiedossa matkustelua, lyhyet matkat sujuu vielä hyvin.

Noh niin. Oksettaa taas. Eilen lensi kaikki ulos töissä ja tämän aamua halaillut posliiniluuria. Lähden käymään tipassa kun ultran tehnyt hoitaja epäili hb perusteella että olisin alkanut kuivaa, oli yli 150.

mä oon kans kuivunu molemmissa aiemmissa raskauksissa tippaan asti ku oksentelu ollu niin pahaa. (kauhulla ootan alkaako nytkin yrjöily..) onneks se helpottaa! tsemppiä!

Onko muilla hirveää närästystä? Siis melkein kaikki närästää! Normaalisti ei ole lainkaan närästystä mutta nyt närästää tosi helposti!

Tänä aamuna piti ottaa oksennuspussi mukaan laukkuun, kun lähdin kävelemään töihin :arghh:

Meidän pitäisi lähteä pääsiäisenä laivalle, täytyy varmaan ostaa jotain matkapahoinvointilääkettä mukaan.

Todennäköisesti matkapahoinvointilääkettä ei saa raskaana käyttää :( muistaakseni niissä lukee, että vain erikoistapauksissa saa raskaana oleva tai imettävä käyttää.

Täällä tuntuvat oireet haihtuneen sen jälkeen, kun flunssa alkoi eilen. :( Toivottavasti flunssa vain peittänyt raskausoireet... Onneksi huomenna pääsee ar ultraan.

Mulla tuli ensimmäisenä pari viikkoo sitte flunssa, vaikka olin vasta parantunu edellisestä. Heti perään aloin herkistellä tv-sarjoille, enkä mä oo koskaan kauheen herkkä ollu itkemään. Se, mistä arvelin että ois tärppi käyny, oli että nännit on kokoajan "nöpöllä". Näyttää tuteilta omasta mielestä :hilarious: Sit tietty järkky turvotus, mistä en tykkää sit yhtään.. sitä voi onneks helpottaa juomalla paljon paljon vettä!

Täällä tuntuvat oireet haihtuneen sen jälkeen, kun flunssa alkoi eilen. :( Toivottavasti flunssa vain peittänyt raskausoireet... Onneksi huomenna pääsee ar ultraan.
Tein raskaustestin, joka oli haalistunut edellisestä, nyt viiva kontrolliviivasta vaaleampi, kun edellinen kirkuvan tumma... Olikohan tämäkin nyt sitten tässä... :smiley-angry017 Pitäisi olla 6+6.

Tein raskaustestin, joka oli haalistunut edellisestä, nyt viiva kontrolliviivasta vaaleampi, kun edellinen kirkuvan tumma... Olikohan tämäkin nyt sitten tässä... :smiley-angry017 Pitäisi olla 6+6.

Oliko teksti saman merkkinen, kuin ed.kerralla?
Onneksi sulla huomenna se ultra, niin saat tilanteeseen selvyyden!

Ja vielä jatkoa. Netin mukaan testit haalenevat, kun hcg on tosi korkealla ja veteen lantratulla pissalla näyttää taas tummaa viivaa. Voi, kunpa kyse olisi tuosta! Ei ole enää jäljellä testejä lantrauskokeiluun... :shifty:

Ja joo, samanmerkkinen kuin edelliset, Pregcheck-liuska.

Ja vielä jatkoa. Netin mukaan testit haalenevat, kun hcg on tosi korkealla ja veteen lantratulla pissalla näyttää taas tummaa viivaa. Voi, kunpa kyse olisi tuosta! Ei ole enää jäljellä testejä lantrauskokeiluun... :shifty:

Ja joo, samanmerkkinen kuin edelliset, Pregcheck-liuska.

Jospa kyse onkin juuri tuosta! :)
Tsemppiä huomiseen!

Vielä spämmiä. Löysin kaapin perukoilta vanhoja OneSteppejä. Niillä laimennetullakin pissillä haaleammat viivat, joskin pissa oli valmiiksi laimeampaa. Värväsin miehen vielä tuomaan tullessaan niitä Pregcheckejä, muttei kauhean paljon toiveita enää ole tuostakaan valheellisesta haalenemisesta...

Vielä spämmiä. Löysin kaapin perukoilta vanhoja OneSteppejä. Niillä laimennetullakin pissillä haaleammat viivat, joskin pissa oli valmiiksi laimeampaa. Värväsin miehen vielä tuomaan tullessaan niitä Pregcheckejä, muttei kauhean paljon toiveita enää ole tuostakaan valheellisesta haalenemisesta...

Osta digitesti.. älä kiusaa itseäsi :happy: tai testaisin apteekin omalla.

Oireita....

+ Hajut ( kaupassa haisi mummo)
+ Reisisärky
+ Vatsan vihlonta/särky
+ Närästys
+ Väsy

Onko tuota reisisärkyä muilla? Vain viittaako km:n mua stressaa niin paljon....

Takaisin