mulla kans reisiin säteilevää kipua, ollu kaikissa raskauksissa, mutta myös menkka- ja oviskivut säteilly aina reisiin asti. turvotus edelleen jäätävää, ja pissaamisen jälkeen koko vessa haisee vanhainkodilta... hajuaisti on terävöityny kans täällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole digi-ihmisiä, ja samaan asiaan perustuvat testiliuskathan niissäkin on sisällä. :) Mutta ultra huomenna kertoo varmaksi, tuntuu vain, että sinne mennään kuulemaan huonoja uutisia. Toki toivoa edelleen yritän.Osta digitesti.. älä kiusaa itseäsi tai testaisin apteekin omalla.
Todennäköisesti matkapahoinvointilääkettä ei saa raskaana käyttää muistaakseni niissä lukee, että vain erikoistapauksissa saa raskaana oleva tai imettävä käyttää.
Hengästymistä ja huimausta (raudat jo lähtötilanteessa matalahkot)
Kysäsin tästä farmaseutilta. Hän löysi tutkimuksen, jonka mukaan matkapahoinvointilääkkeiden ei ole todettu olevan vaarallisia sikiölle, mutta oli kuitenkin sitä mieltä, ettei itse uskaltaisi suositella niitä.
Närästykseen kyllä löytyy kuulemma lääkettä, mutta sitä ei itsellä ole.
Itse olen myös huomannut että askel on lyhentynyt ja puhti loppuu kävellessä työmatkaa. Voisiko tämä siis johtua raudanpuutteesta?
Ei mulla ole nyt, eikä ollut edellisessä raskaudessa.Mulla ei oo rinnat eikä nännit arat .. onko kaikilla muilla ?