Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun "aamupahoinvointi" on nykyään iltapainoitteinen. Velloo vaikka kuinka paljon mutta ei tuu oksennus. Nännejä kihelmöi välillä ja mielialat heittelee aivan hulluna. Mulla käy tota siippaa jo sääliksi.

Hormooni tyrsky iski, itkin ja nauroin samaan aikaan, kun en olevinaan osannut tehdä eväsleipiä oikein! Ai kamala, mies jo totesi, että oon seonnu. :-D :'D

Tänään rv 5+0 alkoi sitten kauppareissulla etovaolo, joka ei tuntunut menevän ohi. Ja se on ollut nyt koko päivän. Samoin ruoanlaitto piti jättää kesken ja pyytää mies jatkamaan sitä, kun hajut alkoi oksettamaan. Onneksi vielä kuitenkin pientä. :)
Mutta taidan silti hakea apteekista huomenna ne pahoinvointirannekkeet, varmuudenvuoksi! :)

Tänään rv 5+0 alkoi sitten kauppareissulla etovaolo, joka ei tuntunut menevän ohi. Ja se on ollut nyt koko päivän. Samoin ruoanlaitto piti jättää kesken ja pyytää mies jatkamaan sitä, kun hajut alkoi oksettamaan. Onneksi vielä kuitenkin pientä. :)
Mutta taidan silti hakea apteekista huomenna ne pahoinvointirannekkeet, varmuudenvuoksi! :)

Millanen se ranneke on?

Semmonen ranneke missä akupistettä painava nappi joka sitten helpottaa oloa :)
Mulla on nyt iltapäivästä ollu ihan outo olo.. kun ällötys helpotti niin nyt on semmonen tunne kun olis syöny ihan liikaa ja olisi hirveä ähky turvotus. Outoa

Uugh, joko minuun iski oksennustauti, tai sitten alkoi pahoinvointi! Koko aamun ollut järkyttävä olo ja pitänyt kakoa.

Mulla on nälkä :D Ihan sama mitä syön niin nälkä ei häviä. Kävin yölläki syömässä... No kaipa tää pahoinvoinnin voittaa. Isommat rintaliivit tarvis kun nännit kiin kipeät. Semmoset liian isot ois hyvät.

Uugh, joko minuun iski oksennustauti, tai sitten alkoi pahoinvointi! Koko aamun ollut järkyttävä olo ja pitänyt kakoa.

Voi hyvin olla raskauspahoinvointia.. Mulla aiemmissa meni aina puoleenpäivään ennenkuin olo helpotti. Ja osassa kesti aamusta iltaan pahoinvointi.

Mulla on nälkä :D Ihan sama mitä syön niin nälkä ei häviä. Kävin yölläki syömässä... No kaipa tää pahoinvoinnin voittaa. Isommat rintaliivit tarvis kun nännit kiin kipeät. Semmoset liian isot ois hyvät.

Mä kävin ostamassa yhdet pikkasen liian isot rintsikat jo kun en vaan kestänyt omiani. :D

Voi hyvin olla raskauspahoinvointia.. Mulla aiemmissa meni aina puoleenpäivään ennenkuin olo helpotti. Ja osassa kesti aamusta iltaan pahoinvointi.

Joo, eihän se auta kuin odotella, että helpottaako olo pariin päivään vai ei. On vaan töissä oksutautia liikkeellä joten voi olla sitäkin...
Esikoisen raskaudessa ei ollut pahoinvointia lainkaan, mutta keskenmenneessä alkoi jo ennen plussaa. :O

Noh niin. Oksettaa taas. Eilen lensi kaikki ulos töissä ja tämän aamua halaillut posliiniluuria. Lähden käymään tipassa kun ultran tehnyt hoitaja epäili hb perusteella että olisin alkanut kuivaa, oli yli 150.

Joo, eihän se auta kuin odotella, että helpottaako olo pariin päivään vai ei. On vaan töissä oksutautia liikkeellä joten voi olla sitäkin...
Esikoisen raskaudessa ei ollut pahoinvointia lainkaan, mutta keskenmenneessä alkoi jo ennen plussaa. :O

Se on niin jännä, miten olot voi olla niin erinlaiset eri raskauksissa.

Mulla edellisessä alkoi oksentelu jo rv 3+, enkä edes osannut ajatella olevani raskaana, kunnes mun silloin 5v. poika kysyi yhtenä aamuna: "Äiti, onko sun mahassa vauva, kun sä oksennat?"
Testasin ja olihan se. :)

Se on niin jännä, miten olot voi olla niin erinlaiset eri raskauksissa.

Mulla edellisessä alkoi oksentelu jo rv 3+, enkä edes osannut ajatella olevani raskaana, kunnes mun silloin 5v. poika kysyi yhtenä aamuna: "Äiti, onko sun mahassa vauva, kun sä oksennat?"
Testasin ja olihan se. :)

Jep ja ei pitäisi sortua vertailemaan, kun jokainen raskaus on omansa. :-) Ihana poika. <3

Tänä aamuna piti ottaa oksennuspussi mukaan laukkuun, kun lähdin kävelemään töihin :arghh:

Meidän pitäisi lähteä pääsiäisenä laivalle, täytyy varmaan ostaa jotain matkapahoinvointilääkettä mukaan.

Onkohan nää oireita km:stä...
Vatsan menkkamaiset säryt, reisisärkyä ? Vai onko sellaisia toisilla... Siis vuotoa ei ole....

En uskalla uskoa kun kuitenkin petyn taas :banghead:

Jep ja ei pitäisi sortua vertailemaan, kun jokainen raskaus on omansa. :-) Ihana poika. <3

Niin, kyllähän sitä silti aina vertailee.. :)
Joo, sama poika on jo puolisen vuotta kysellyt, eikö voitaisi vielä tehdä yksi vauva.. Ja nuorin tällähetkellä 1v 3kk. :D

Takaisin