Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nää oireet kyllä tuntuu vaihtelevan aika paljon. Ainut mikä on ollut ja pysynyt on rintojen arkuus. Ei ookkaan muissa raskauksissa ollut näin arkana.

Mutta kyllä mä itseäni ja oireita kyttään kokoajan. Tänään ei oo tullut yhtään repäisykipuja, niin heti miettii, onko menossa kesken vai onko siellä masussa edes ketään. Voi huokaus... odottavan aika tosiaankin on pitkä :D

En kyllä tietäis olevani raskaana, jos menkat ei olis jääneet pois ja testi tehty! Eli kovin vähäoireista. Samanlaista oli edellisessä raskaudessa.

Mulla on taas vatsassa kovia kipuja. Kävin lauantaina näytillä. Mitään poikkeavaa ei löytynyt. En ymmärrä mikä mulla on... Alapäähän, munasarjoihin/kohtuun ja lonkka luiden lähettyvillä hirvedshi kipuja. Lauantaina säteili ihan peppuun asti kivut ja kaikki ok. Onko muilla samaa?

Mulla on taas vatsassa kovia kipuja. Kävin lauantaina näytillä. Mitään poikkeavaa ei löytynyt. En ymmärrä mikä mulla on... Alapäähän, munasarjoihin/kohtuun ja lonkka luiden lähettyvillä hirvedshi kipuja. Lauantaina säteili ihan peppuun asti kivut ja kaikki ok. Onko muilla samaa?

mulla säteilee kivut yleensä reiteen, melkein polveen asti....

Miulla alkoi nyt ikenien herkkyys aamulla kun pesee hampaat ja puhdistaa välit langalla, niin näyttää allas siltä, että ois joku teurastettu! :-P Voi elämä miten paljon voi tulla ikenistä verta...

Väsymys on kyllä saanu ihan uuden ulottuvuuden viime aikoina.. En tiedä kauan tätä kestän ja koska tulee päivä kun en pääse enää töihin. En kyllä varmaan enää ikinä uskaltaisi hankkia toista lasta, koska tätä väsymystä ei kestäis jos olis muksu jo ennestään pitämässä hereillä ja höseltämässä, en meinaa kestää nytkään, yksinäni, vaikka päikkärimahis on. Eilenkin pääsin jo yhdeltä töistä, menin suoraan kotiin nukkuun, heräsin kun kaveri soitti, menin takas nukkuun, heräsin 23 syömään ja menin takas nukkuun. Nyt oon ollut aamulla tunnin hereillä ja tuntuu kun ei olis nukkunut moneen päivään. Yritän tässä kerätä itteeni ja psyykata et selviäis tästä työpäivästä, ootan vaan et pääsee takasin nukumaan !! Ihan kamalaa

mulla on töissä muovipussi essun taskussa..

emssi, aika kultaa muistot ja raskaudessa tulee oleen niin paljon muutakin muistettavaa ja muisteltavaa ettei se väsymys myöhemmin niiiiin ylivoimaselta muista tuntuneen. mut onneks toi väsymys menee yleensä muutamassa viikossa ohi!

mutter, mullakin suu tosi herkillä...

mun koti näyttää aivan hirveeltä, ei oo pienintäkään jaksamista (eikä kiinnostusta) tehdä _mitään_.. siis en meinaa saada ees pyykki- ja tiskikoneita pyöritettyä, saati sitten muuta.. huomenna tulee lasten mummu kylään, joten tänään on kyllä vaan jostain löydettävä energiaa...

Siis tää väsymys on ihan jotain saatanallista. Ja mun päätä on särkenyt eilisestä asti ja ei helpota...:/

Täälä ollaan edellen melko vähä oireisia. Satunnaisesti tulee eroaa oloa mutta ei ihmeempiä. Sais kyllä jatkuakkin näin :D

Täällä myös jäätävää väsymystä. On työn ja tuskan takana, että jaksaa olla hereillä yhtäaikaa taaperon kanssa. Vaikka tuo nukkuukin vielä 2-3tunnin päikkäreitä.
Herkistely on myös saanut uuden ulottuvuuden. Viime yönä piti mennä esikoisen viereen nukkumaan, koska iski yöllä niin kova ikävä. :rolleyes:

Kuvotus pahenee mulla nyt päivä päivältä mikä lienee ihan ansaittua kun vielä viikko sitten elelin täysin oireettomana! :D Joku pieni välipala on oltava hollilla aina, muuten olo on ihan hirveä täysin äkkiarvaamatta. Eilen iski myös aivan kauhea migreeni, mitä ei koskaan aiemmissa raskauksissa ole ollut. Huh!

Tsemppiä teille työssäkäyvillekin! Töissä kun yleensä tarvii näyttää skarppia naamaa tai muuten jaksaa painaa seteleitä keräten.

Illat on mulle pahimpia. Väsyä vois kuvailla kirjaimellisesti niin, että pikkuhiljaa neljästä eteenpäin virta alkaa hiipumaan, niinkuin sellaisesta ruuvattavasta liikkuvasta lasten lelusta. Esikoinen vaatii illan edetessä ekstrapaljon hellyyttä ja syliä. Sisulla on menty noi illat! Heti kyllä nukkumaan kun pikkukaverikin. :)

Mulla oikeastaan kellon ympäri paha olo ja kauhee väsymys. Heti kun istuu,meinaa silmät mennä kii jos ei vähintään jalkaa heiluta kokoajan. 4 ja 6 vuotiast kotihoidossa olevat, nuoremmalla korvatulehdus.. en vaan voi lakata ihmettelemästä miks nyt on näin kuollu olo,kun ei kahdessa aikasemmassakaan raskaudessa ollu.. mua on alkanu pelottaa jos onkin kaksoset kun olot paljon voimakkaammat. Tosin väsyn ja ällötyksen lisäks vaan satunnaisesti tissit tuntunu painavilta ja kerran pari päivässä mahaa vihlonu

Täällä toista viikkoa pahoinvointia joka tuntuu vaan pahenevan eikä syöminenkää auta. Pitkin päivää pitää yökkiä eikä meinaa saada nukuttuakaan sen takia. Nyt vasta 6+2...

Takaisin