Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muita aamuvirkkuja? Mulla siis näköjään tässä toisessakin odotuksessa itselleni muuten täysin epätyypillinen aamuvirkkuus. Tänäänkin heräsin jo kuudelta tiirailemaan slopestylen karsintoja Areenasta. Taapero ja mies nukkua posottivat vieressä. :D

Minä taas heräilen öisin. Useimmiten huonoon oloon. Ehdin jo jossakin vaiheessa valitella oireettomuutta, niin siitähä sain: nyt herään yölläkin karmeaan kuvotukseen... Mites muilla menee yöt?

Täällä heräillään useamman kerran yössä, joko siihen että nenä on tukossa ku edelleen flunssa tai sitte siihen että esikoinen potkii/pyörii/itkee. Pojallakin flunssa ja nukkuu välissä. Ei ainakaan auta tässä väsymyksessä :(

Onko muita aamuvirkkuja? Mulla siis näköjään tässä toisessakin odotuksessa itselleni muuten täysin epätyypillinen aamuvirkkuus. Tänäänkin heräsin jo kuudelta tiirailemaan slopestylen karsintoja Areenasta. Taapero ja mies nukkua posottivat vieressä. :D
Mäkin oon herännyt nyt ainakin neljänä aamuna tosi aikaisin ja ihan virkeänä ilman herätystä, kun yleensä herätyskello herättää ihan täydestä unesta! Ja oon myös nähnyt tosi outoja unia joka yö.

Mulla taas siivotessa kauheesti vatsakipuja. Mitä mieltä ootte, pitäiskö soittaa nyt jo vklp lääkäriin vai odottaa maanantaihin ja sit soittaa neuvolaan? Lääkäri kattoi 4+3 ultralla et on oikeessa paikassa raskaus. Nyt 5+1

Naksutiili Mikäli on jo ultrattu, että raskaus on oikeassa paikassa ja ei ole mitään tulehdukseen liittyvää oiretta, niin pystyyköhän lääkärikään enää mitään tekemään? Luultavasti kohdun kasvukipuja. :-)

Naksutiili Mikäli on jo ultrattu, että raskaus on oikeassa paikassa ja ei ole mitään tulehdukseen liittyvää oiretta, niin pystyyköhän lääkärikään enää mitään tekemään? Luultavasti kohdun kasvukipuja. :)
Vitsi ku en muista et esikoisesta ois mitään ollut. Musta kyllä vähän tuntuu et vois olla hiivatulehdus. Mulla ne on suht vähäoireisia. Yleensä huomaan hiivan vasta kun yhdyntä sattuu.

Vessassa saa ravata kokoajan, kauhea pissahätä! Väsymystäkin on.

Mie sain nyt sit riesakseni joko hiivan tai jonkun muun bakteeritulehduksen :sad001
Eilen kävin neuvolassa, ottivat näytteen. Mut vastauksen siitä saa vasta maanantaina.. Hirvittää ootella, jos se onkin bakteerivaginoosi, eikös se ollu vaarallinen raskausaikana? Kellään kokemuksia siitä?

Mulla on kokemuksia. Mutta tärkeintä että ottivat näytteen ja saat oikean hoidon siihen! Hoitamattomana voi aiheuttaa komplikaatioita.

Onko muilla ollut jo semmoista, että seksin jälkeen juilii alamahassa? Viime raskaudessa se tuli vasta vähän myöhemmin, mutta nyt jo näin ajoissa.

Turvottaa, nännit on vähän arat, kahvi on alkanu tökkiä, väsyttää ja palelee. Alamahaa jomottelee myöskin välillä.

3+4 (oviksesta 4+1)

Täällä kanssa!! :D Yleensä minua ei saa aikaisin hereille millään mutta nyt en ole pystynyt nukkumaan myöhään.

Mulla ne vähäisetkin raskausoireet loppui tällä viikolla. Usean päivän vähän on tihkuttanut verta, ja eilen ultrassa kohtu oli tyhjä. Joko on alkuvaiheen keskenmeno (eikä vielä vaan vuoda) tai raskaus onkin vielä kovin alussa (viikkojen pitäisi olla 5+6). Itse uskon ensimmäiseen vaihtoehtoon, sillä olo on kuin ennen raskautta. Täytyy nyt toivoa vaan, että vuoto alkaisi, enkä joutuisi tyhjennyksiin.

eilen alkoi kunnon pahoinvointi, siis että joutuu yökkäileen kun on pystyssä. tällee viikonloppuna on ollu helppoo ku on voinu pääasiassa vaan maata sohvalla, mut huominen jännittää.... ja joudun kyllä ostaan kaapit täyteen eineksiä, jos kokkailemisesta tulee kohta mahdotonta... ruoka on onneks vielä maittanu.

Takaisin