Mullakin ainoa oire palelu ja se että melkein kaikki hajut on ihan kauheita. Talouspaperikin haisi ihan hirveältä kun niistin! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin oon herännyt nyt ainakin neljänä aamuna tosi aikaisin ja ihan virkeänä ilman herätystä, kun yleensä herätyskello herättää ihan täydestä unesta! Ja oon myös nähnyt tosi outoja unia joka yö.Onko muita aamuvirkkuja? Mulla siis näköjään tässä toisessakin odotuksessa itselleni muuten täysin epätyypillinen aamuvirkkuus. Tänäänkin heräsin jo kuudelta tiirailemaan slopestylen karsintoja Areenasta. Taapero ja mies nukkua posottivat vieressä. :D
Vitsi ku en muista et esikoisesta ois mitään ollut. Musta kyllä vähän tuntuu et vois olla hiivatulehdus. Mulla ne on suht vähäoireisia. Yleensä huomaan hiivan vasta kun yhdyntä sattuu.Naksutiili Mikäli on jo ultrattu, että raskaus on oikeassa paikassa ja ei ole mitään tulehdukseen liittyvää oiretta, niin pystyyköhän lääkärikään enää mitään tekemään? Luultavasti kohdun kasvukipuja. :)
Mie sain nyt sit riesakseni joko hiivan tai jonkun muun bakteeritulehduksen
Eilen kävin neuvolassa, ottivat näytteen. Mut vastauksen siitä saa vasta maanantaina.. Hirvittää ootella, jos se onkin bakteerivaginoosi, eikös se ollu vaarallinen raskausaikana? Kellään kokemuksia siitä?
Onko muita aamuvirkkuja? Mulla siis näköjään tässä toisessakin odotuksessa itselleni muuten täysin epätyypillinen aamuvirkkuus. Tänäänkin heräsin jo kuudelta tiirailemaan slopestylen karsintoja Areenasta. Taapero ja mies nukkua posottivat vieressä. :D