Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo täällä toi turvotus kans mut vaan iltaisin. Työpäivät menee ihan normaalisti ilman mitään oireita mut illalla ilmapallomaha :wideyed:

Pissillä saa juosta koko ajan, jano ja rinnat arat.

Täällä oireena samaa kuin edellisessä raskaudessa, eli kuuloyliherkkyyttä? :eek: ja siitä johtuen hermojen kireyttä. Ja toki turvotusta, mutta muuten mennään kovin vähäisillä oireilla vielä. o_O

Tänään iski ihan älyttömän paha olo töissä, piti käydä jo varuiksi vessassa, jos olisi yrjöt tullut. Hiuko ja päänsärky ei yhtään auttanu asiaa.

Huh, näinköhän pysyy salaisuutena tämä vielä maaliskuun loppuun?

Vähän kyllä myös tullut vaaleanruskeaa valkovuotoa pikkareihin, toivottavasti harmitonta.

Täällä tänään ja eilen muutama yökkäys, muutoin oireetonta menoa. Vatsatuntemuksia ei vieläkään juuri ole.

Selkein oire on tänään ollut mielialan vaihtelut ja irkkuherkkyys. Nieleskelin kyyneleitä olympialaisia katsoessani, kun Rukajärvi laski niin hienosti ja naiset ottivat hiihdon viestihopeaa. Jossain kohtaa sitten tajusin, että näyttävät Sotsin vanhoja kisoja!:D Kovasti ihmettelin, että miten se rouva Haukiokin on jo yleisöön ehtinyt!:D

Tänään onkin sitten ollut jo pahoinvointia ja ällötystä havaittavissa.
Ei ihan nuo työpäivät suju, kun oksennus meinaa nousta kurkkuun

eilen työmatkalla ekan kerran tuli oikeesti oksennus suuhun, mutta oli kyllä onneks sellanen tilanne et meni silmänräpäyksessä ohi, kun reagoin nielasemalla. jäin vaa miettii et fuuuuuck, kohta se taitaa alkaa. onneks sain tänään nakitettua janssoninkiusauksen meidän keittiöapulaiselle tänään, se ois ollu liikaa! :D

Mulla on tää jäätävä väsymys ihan jotain kauheeta, ja palelu...lisäksi on alkanut tuleen tämmösiä "hauskoja" ällötyksen kohteita kuten banaani (ennen söin päivittäin, nyt jos näenkin niin oksennus nousee suuhun), kaurapuuro (ennen söin joka aamu, nyt ei voi ajatellakaan)...

Onks muille tullut tiettyjä ruoka-aineita kohtaan?? =D

Mulla on pahoinvointi kadoksissa, mutta selkä on ihan hajalla, aivan kauheaa kertakaikkiaan. Esikoisesta tämä alkoi vasta vikalla kolmanneksella. :wideyed:

Täälä on alkanut pissalla ravaamien. Huoh tää on kyllä niin ärsyttävää kun koko ajan pissattaa.

Mun oksentelu on vaihtunut etomiseen joka saa pelkäämään keskenmenoa. Tai sitten tää on tyttö.

Mun oksentelu on vaihtunut etomiseen joka saa pelkäämään keskenmenoa. Tai sitten tää on tyttö.

Mulla oli ekan haamun aikaan kolme-neljä päivää ihan järkky pahoinvointi. En oksentanut, mutta ihan hirvee olo oli kokoajan. Nyt se on jäänyt pois.

Nyt mua on alkanut palelee.

Täälä on alkanut pissalla ravaamien. Huoh tää on kyllä niin ärsyttävää kun koko ajan pissattaa.

ai joo ja se! varsinkin öisin, 1-3kertaa noustava pissalle... on kyllä loputon janokin, joten sekin vaikuttanee et tulee litkittyä vodaa enemmän.

Mulla on myös tänään ällöttänyt ruoat vähän enemmän, esim kahvin kanssa ollutta pullaa en pystynyt syömään. Lisäksi tissit vaan kipeytyy ja on jotenkin tosi kovat.

Täällä taas toi vessassa ravaaminen on vähän helpottanu, vatsa on muuten sitte menny ihan oudoksi :/ tuntuu että nännit kipeytyy koko ajan nyt enemmän ja turvotusta on. Paljon.
Kahvia en oo miekään voinu juoda enää moneen aamuun :( kana kaikissa muodoissa ällöttää ja ne kanelikeksit :D haluun syödä vain hampurilaisia ja pitsoja ! Normaalisti oon kunnon sokeriaddikti mut nyt suklaa ja karkit ei maistu.

Täällä taas toi vessassa ravaaminen on vähän helpottanu, vatsa on muuten sitte menny ihan oudoksi :/ tuntuu että nännit kipeytyy koko ajan nyt enemmän ja turvotusta on. Paljon.
Kahvia en oo miekään voinu juoda enää moneen aamuun :( kana kaikissa muodoissa ällöttää ja ne kanelikeksit :D haluun syödä vain hampurilaisia ja pitsoja ! Normaalisti oon kunnon sokeriaddikti mut nyt suklaa ja karkit ei maistu.

Sama täällä, herkut ei mee alas...Mikä on toki ihan hyvä :wink

Mulla vasta menossa rv 4+4, oireita ei ole vielä juuri minkäänlaisia, ainoastaan palelu. Siksi onkin vaikea uskoa raskauteen. Aiemmissa viidessä pahoinvointi on tullut ensimmäisenä kuvioon ja paljastanut raskauden.

Mie sain nyt sit riesakseni joko hiivan tai jonkun muun bakteeritulehduksen :sad001
Eilen kävin neuvolassa, ottivat näytteen. Mut vastauksen siitä saa vasta maanantaina.. Hirvittää ootella, jos se onkin bakteerivaginoosi, eikös se ollu vaarallinen raskausaikana? Kellään kokemuksia siitä?

Takaisin