Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä mulla jo nyt pömpöttää (rv5+3). :)
Tuskin niin että kukaan muu sitä vielä huomaisi, mutta farkuista ei enää mene ylänappi kiinni.

Itsellä iltasin turvotusta mutta muuten ei huomaa vielä. Illalla siis ei pysty vetää mahaa niin sisään ettei näkyis turvotus. Ja vaikka mulla tosiaan pari kiloa bmin mukaan ylimääräistä mutta eipä tässä kropassa paljoa läskiä ole mahan alueella. Tasasesti jakautunu ja nyt tykkää maha tulla iltasin esiin.

Must tuntuu, että mun maha jo vähän pömpöttää, vaikka tänään on vasta 4+4... Töissä pitää vetää vatsaa sisään:sad001 En haluaisi vielä ainakaan kuukauteen kertoa töissä. Työpaikan ruokalassa oli tarjolla juustoja, joista en normisti ikinä kieltäytyisi, mut nyt en saa syödä. Extempore otin niitä vähän lautasen reunalle, kun aattelin että muuten porukka ihmettelee, miksen ota juustoa. Jätin juustot syömättä ja sanoin ohimennen, että maistuipa ne oudolta ja liian suolaiselta..:sour: Ehkä ois vähemmän kuitenkin herättänyt huomiota, jos oisin vaan jättänyt ne kokonaan ottamatta. Plaah!

Tänään 5+1 ja aamuisin näkyy pieni kumpu ❤️ varmaan vain omin ja mieheni silmin huomattavissa. Iltaisin kovat turvotukset ja vatsakin sen mukainen.:grin

Muokattu viimeksi:
Mulla ei oo edelleenkään mitään oireita.. nyt 6+0. Tätä sitten perjantaihin asti saa huolehtia, kunnes on ar-ultra. Viimeksi oli tuulimuna eikä mitään oireita silloinkaan. Ääääh. Onneksi on kiire viikko töissä niin ei ainakaan murehdi ihan 247..

Täällä oireina yliväsymys, hiusten rasvoittuminen, röyhtäily, rintojen suurentuminen yhdellä kupilla, turvotus ja tarkentunut hajuaisti. Välillä vellovaa huonoa oloa joka menee pois melko nopeasti.

Omien laskujen mukaan menossa 5+1

Tänään alkoi huono-olo olla jatkuvaa 6+1, aikaisemmin vaan satunnaisesti. :)

Mulla omien laskujen mukaan vasta 4+1, mutta oireita silti jo selkeästi havaittavissa. Ruokahalu on ihan älytön, koko ajan tuntuu olevan nälkä. Jonkin verran turvotusta ja tuntemuksia alavatsassa, ja iltapäivisin alkanut olemaan sellasta lamaannuttavaa väsymystä. Tänään aamulla meinas laatta lentää hammaspesun yhteydessä.
Yks tuulimuna taustalla ja sillon ainoana oireena oli väsymys, eli nyt nää oireet on oikeasti jopa erittäin tervetulleita. :wink Muutenkin nyt vähän varmempi olo tästä raskaudesta (naisen vaisto?) kuin viimeksi, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan. :)

Onkos muilla ollut vatsalla maatessa sellaista normaalista poikkeavaa venymisen tunnetta vatsassa?

Saywhat, mulla tuntuu mahalleen makaessa ylimmissä vatsalihaksissa venymistä! Oon miettinyt, et mitä se oikein on!

Täälläkin heräsin viime yönä neljän maissa. Tällä kertaa sain sentään nopeasti unta taas.

Mulla ei vielä ole pahaa oloa/heikotusta/etovia oloja ollut. Mies jotenkin kierosti odottaa juuri noita oireita saapuvaksi :D

Muutaman päivän vaivannut nyt inhoittavat ja kiusalliset ilmavaivat. Mulöa on lähes aina ummetusta, mutta nyt kerää ilmaakin :( en tykkää yhtään. Toivottavasti ois vaan sattumaa jostain muusta ja menisi pian ohi!

Joo jonkin verran tuntuu vatsalihaksissa. Koitan venytellä päivittäin, ettei kipeytyisi. Liikun työkseni, joten alkaa jo vähän ahdistaa liian rankka treenaaminen. Tekee mieli suojella vatsaa. Ohjauksien jälkeen on maha kipeä ja seuraavana päivänä todella uupunut olo. Vielä pitäis juhannukseen asti jaksaa, kunnes kunnon loma alkaa.

Meinas tänään kyllä tulla itkupotkuraivarit kun koira ei tahtonut lähteä koirapuistosta pois. Sai houkutella ja huudella portilta, siinä sitten itse tippa poskella viimein koira juoksee onnellisena luokse ja on kun ei olisi aikaisempia käskyjä kuullutkaan... Hihna miehen käteen ja marssin ulos puistosta kyyneliä pyyhkien :hilarious: onneksi ei ollut muita sillä hetkellä..tiedä sitten johtuuko väsymyksestä vai hormooneista :grin

Mulla ei ollut aiemmin lämpö mitenkään koholla, ennemmin alilämmöllä. Mut eilen ja tänään on ollut siinä 36,8. Ja pakko vetää kans vaatetta niskaan ja villasukat jalkaan ku hampaat vaan kalisee suussa :D

Mulla alkoi eilen hammaspesu yokottaa, sama oli viimeksikin ja kesti pitkaan, ellei jopa loppuun asti. Yok.

Tsemppiä ihmemaanlapsi!!

Täällä alkoi nyt kylmyys. Makoilen kaksi pitkähihaista päällekkäin viltin alla ja oon ihan jäässä ja kohta pitäisi töihin lähteä!

Takaisin