Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla päivisin ei kamalasti ole mitään oireita, tuntuu että hieman vähentyneet, iltaa kohden sitten tulee jomotus ja turvotukset. Ainoo mikä on kokoajan niin nälkä. Voisin vain syödä :grin

Ma oon ihan jaassa koko ajan! Menkkajomotteluja myos aikaisempien repaisykipujen ja kipeiden tissien lisaks. Pahoinvointi ei oo viela iskenyt.. :hungover:

Mulla on kans nii kylmä koko ajan, hyrrrrr! :confused:

Muuten ei oikeastaa mittään ihmeitä, vatta sekasin ja kipuilee aina paikotellen. Vielä reilu viikko varhaisultraan. Aika mateleeeeee:nailbiting:

Mulla on lähes koko päivän kauhea tuskahiki, mitä vähemmän vaatetta ja sen parempi. Mut sit illalla iskee vasta se vilu ku tulee väsy. Jotain kihelmöintiä koko ajan rinnoissa. Ja suu on koko ajan sellainen tosi kuiva ja janottaa.

Juuri kun pääsin sanomaan ettei pahemmin oireita ole, nii johan yöllä heräilin ja aamulla iski kauhea pahoinvointi :yuck: pissallakin saa juosta kokoajan...

Kohta joudutaan varmasti rintsikkaostoksille kun rinnat senkun kasvavat vaan :grin Aina on ollut vähän pienemmät rinnat kun niin laiha olen, että tämä varmaan eka asia mistä raskauden huomaa :D

Ehdin jo kuvitella että paino on noussut vähintään pari kiloa, kun vatsa turpoaa ja syön aterian enemmän päivässä. Mutta ei, paino olikin tippunut kilon..
Ilmeisesti tuo pahoinvointi vie tehokkaasti voimia. Kun painoa on muutenkin normaalia vähemmän ei välttämättä hyvä..

Rinnat on mullakin arat, mutta paisumista en ole huomannut.
Vatsaa vihloo välillä, muttei muita kipuja.

Tänään tuli huhkittua pari tuntia talonyhtiön talkoissa ja alkoi loppuvaiheessa jo vähän huimaamaan.
Loppuilta menee sohvalla :)

Mä tuun tänne vähän huutelee, vaikka en voi täysin varma olla vielä raskaudesta (vuotoa oli 2pvää, sen jälkeen oireet pisti miettimään mahdollista raskautta kuitenkin ja haamuja sieltä sitten tulikin, odottelen että pääsen testailemaan uudelleen huomenna/ylihuomenna niin varmistuu toivottavasti asia).

Onko teillä verisuonet pinnassa rinnoissa? Täällä on, ja turvonneet ja arat. Lisäks 'tissihiki' on jotain järkyttävää, sitä ei oo koskaan aiemmin ollu! (Esikoinen olis kyseessä jos tää nyt on oikeesti totta).

Väsymys ja uupumus vaivaa, ja kävellessä huomaan että nivusia vihloo välillä. Jalkoja kolottaa sen jälkeen kun on käyny lähikaupassa, ja hengästyn tosi helposti ihan normaalista kävelystä, vaikka peruskunto on hyvä. Menkkamaisia kipuja sillon tällön, mikä ei kävis järkeen sen kanssa jos se vuoto olis ollu menkat (vuoti 2pvää niukasti ja kivuttomasti, normaalisti 5pvää suht runsaat ja kivuliaat menkat), koska nyt olis sen mukaan kp8. Haamuilun takia vaikee kyllä uskoo, että ne olis menkat olleet.

Ajattelin vaan kysellä, että onko teillä muilla samanlaisia oireita? :)

Verisuonet on pinnassa ja tissit muutenkin kipuilee ja kihelmöi. Ja aina illalla huomaan että päivän aikana kokoa tulee kaks kuppia lisää :D Väsymys ja hengästyminen myös tuttua, jo päiviltä dpo 10.. väsymys joinakin päivinä vähäisempää, tänään taas ollut aika pahana. Ei oo suurempia pahoinvointeja, mutta jatkuva nälkä. Aamuisin heikottaa jos ei saa heti ruokaa. Aika aaltoilevaa oireilua. Yhtenä hetkenä pirun kylmä ja seuraavana valuu hiki.

Deb, toivon niin että sieltä pärähtäisi plussa tauluun <3 ! Oot ollu täällä lohduttamassa ja kannustamassa muita koko tän ajan, olis vähintääkin oikein että sulle olis onni myös myötä :)

Ihmemaanlapsi, kiitos <3 ja joo, unohdin sanoo että muukin hikoilu lisääntyny, ja sit taas palelu illalla kun alkaa väsyttää. Ja autossa tai bussissa istuessa tulee aina äklö olo, kun on niin tunkkainen ilma, ja tätäkään ei oo ollu aiemmin. Pienenä kärsin matkapahoinvoinnista, mutta ei oo ollu sitä varmaan sen jälkeen kun olin 9 vanha. Nälkä myös joka toinen päivä aivan loputon, joka toinen päivä ei maistu melkein mikään, mutta pakko syödä kuitenkin.

Mä niin toivoisin kans, että se plussa tulis, kun 2v3kk luomuna yritetty.. :oops:

On pinnassa, ja on arat. Menkkakivut ja vihlonnat löytyy myös. Sekä väsymys ja etova olo. Että kyllä ihan varmasti oot sieki Deb raskaana. Mutta hurjasti vielä peukkuja testailuun! :) <3

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Deb, kuvailit samanlaiset oireet mitä mullaki oli! Jos se vuoto olisi vain normaalia kiinnittymiseen viittaavaa (; Peukkuja plussaan❤️

Mä heräsin vasta 7, luulin et kello on jotain kymmenen vähintään, mutta ei, seitsemän. Eikä nukuttanut yhtään enää.
Mulla on muuten naama ja tukka alkanut rasvoittumaan kauheesti. Tuntuu ku olis oikein kerros rasvaa naamassa.

Takaisin