Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen ja tänään jomotellut alavatsaa ja alaselkää.. väsymys on myös jotain aivan kauheaa, haluais vain nukkua :sorry:
Onko muilla ollut vatsa / selkäkipuja? Pitäisiköhän näistä olla huolissaan.. aikaistin ultraakin, koska stressaa onko siellä joku ja edes oikeassa paikassa

Eilen ja tänään jomotellut alavatsaa ja alaselkää.. väsymys on myös jotain aivan kauheaa, haluais vain nukkua :sorry:
Onko muilla ollut vatsa / selkäkipuja? Pitäisiköhän näistä olla huolissaan.. aikaistin ultraakin, koska stressaa onko siellä joku ja edes oikeassa paikassa

Kirjoitinkin joskus aikaisemmin näistä alavatsa ja selkä jomoista. Kuuluu asiaan kuulemma. Mulla alaselkä vähän kuin olisi jumissa, ja silloin tällöin menkkamaisia mutta lievempiä kipuja, ja repäisykipujakin on joskus. Oli myös viime raskaudessa.

Mäkin sanoisin että kuuluu asiaan :)

Väsymys lisääntyy täällä, en meinaa aamuisin päästä ylös sängystä ja koko päivän väsyttää. Nyt oon huomannut, että niistäessä tulee välillä verta ja hampaita pestessä vuotaa ikenistä verta. Lisäksi nyt on tullut joku finnilaskeuma, niitä on naamassa, kaulalla ja selässäkin :wtf:

Hyh. Täällä huonovointisuutta ilmassa.. tästä se varmaan alkaa. Tällä viikolla ollut aika satunnaisesti tätä oloa, mutta nyt taas eilen ja tänään enemmän. Oksentaa ei ole vielä onneksi tarvinnut.

Minullakin jonkun verran kipuja, lievää nipistelyä nivusissa ja välillä alavatsassa. Selässä ei.
Mietin juuri, että varaanko sittenkin sen varhaisultran, että saa mielenrauhan ennen reissuja ym että kaikki on niin kuin pitääkin.. :)

Mulla on vähentynyt vatsan nippailut. Onko normaalia vai pitäiskö huolestua? Eilen en tainnut tuntea ollenkaan mitään vatsassa..

Mullakin vähän helpottanut vatsan nippailut, kuulunee asiaan sekin? Esikoisen raskausajasta ei oo ees kauan, mut mittään en enää muista siitä:joyful:

Väsymys on järjetöntä!!! En jaksais millää nousta ja nukahdan melkee hiekkalaatikon reunalle. Vaivana myös ummetus :eek:

Tänään varhaisultra :nailbiting::nailbiting:

Mä alkuun muutaman yön heräsin keskellä yötä ja valvoin aika pitkään, nyt on onneks unen lahjat palanneet. Hieman turvonnut maha ja rinnat aristaa, mutta muuten ei mitään.

Mulla on myös vatsaoireilu vähentynyt. Puolitoista viikkoa vielä odottelua ekaan ultraan.. :/ pyrin silti nauttimaan olostani, enkä anna peloille valtaa. Oireet kuitenkin niin yksilöllisiä ja voi vaihdella eri viikkojenkin aikana..

Joo oireet vaihtelee tosi paljon, mulla ei nyt oo muutakuin rasvoittuminen&finnit. Herkkä nenä. Herkät rinnat ja ikenet vuotaa hampaita pestessä verta. Eli tosi mitätöntä :0

Finnit alkaneet täälläkin kukkimaan! :woot: Oksettavaa oloa, jos jättää syömättä. Ilta pahoinvointi on ajoittain tosi pahana!
Painokin on jo noussut muutamalla kilolla vaikka viikkoja 6+4 :mad: Onko muilla paino jo nousussa?
Kahdesta aikaisemmasta paino on aina aluksi tippunut, mutta tästä näyttää nousevan ja nopeasti :banghead:

Mulla kans on alkanut finnejä puskea. Tänään oli myös ekat merkit pahoinvoinnista. Kävin aamulla salilla ja sen jälkeen tuli hurjan huono olo. Oksentaa ei tarttunut mut ei se kaukana ollut. Itkuherkkyyttä on myös ollut, jos sen nyt oireeksi voi laskea. Ja mielialavaihteluja :-D

Oireita kyllä riittää:
väsymys, pahoinvointi, huimaus, alavatsavihlasut, iho+hiukset rasvottuu, rinnat kasvanu+arat, vatsa turvoksissa, välillä ummetusta, pissalla saa juosta...
Onneksi aikalai kaikki oireet lieviä/siedettäviä (vielä:wtf:).

Täällä paino tippunut 5kg oksentelun takia.. on jokapäiväistä. Finnejä pitkin poikin, rinnat kipeät, väsymys, närästys, itkuherkkyys, sillon tällön huimaa. Mikään ei maita ja kaikki oksettaa.

Mullakin on paino pudonnut, välillä on vaikea löytää mitään mikä maistuisi ja toisinaan taas on hirveä nälkä kokoajan. Syön kyllä surutta mitä vain, mutta on vatsa niin turvoksissa että tulee helposti kipeäksi jos syö liikaa.
Rinnat on tosi arat ja kipeät, mieliala vaihtelee ja välillä huimaa tai oksettaa..

Onko tämä sitä raskauden hehkua? :)

Meillä oli alkuviikosta koko perhe vatsataudissa. Keskiviikkona oltiin kaikki ihan superhyvissä voimissa ja yhtäkkiä torstaina mie olin ihan väsy. Makasin koko päivän sohvalla ja etova olo oli kaiken aikaa. Perjantaina alkoivat menkkakivut ja olin sata varma, että tänään alkaa menkat. Pari päivää etonut ja lempparivanukas maistui eilen hassulle, en saanut edes syötyä sitä loppuun. Tänään plussasin, joten raskausoireitahan nuo taisivat olla. Tällä hetkellä väsyttää, etoo ja mahasta nippailee kaiken aikaa.

Mulla on taas tänään jatkuneet lievät menkkajomotukset vatsassa ja välillä selässä. Toosi väsynyt olo. Nukuin päiväunet enkä meinannut päästä sängystä ylös.. Valmisteltiin grillailua, ja makkarat haisi mun nenään pahalta. Ehkä alkaa tulla sitä hajuherkkyyttä?

Takaisin