Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihmemaanlapsi, voi ei! Toivottavasti pahoinvointia ei kestä kauaa :/ ootko millä viikolla?

menkkojen mukaan 5+1 mutta oviksesta ei tietoa. Alko siis eilen ekat kyökkäilyt mutta tänään vasta oksensin. :(

Kuulostaa kyllä yököltä tuo pahoinvointi :sad001

Täällä vaan se vilutus jatkuu.. Ei meinaa millään uskaltaa nousta peiton alta ja hampaat kalisee, hrr!!!

Tänään muuten huomaa ekan kerran et on sen verran turvotusta että kaikki housut kiristää.

Tänään pyöräilin esikoinen kyydissä aika rankasti ja tuli ihan kamalan huono olo. Kun pääsin perille, niin eikös sit hiukan ruskeeta vuotoa tullut vessassa käydessä :sad010

Nyt on koko ajan sellanen olo, et kesken menee. Vaikka tavallistahan vuotokin on käsittääkseni alkuraskaudesta? Onneksi sain siirrettyä varhaisultran jo perjantaille, ni näkee onks siel kaikki hyvin :Heartred

Tänään pyöräilin esikoinen kyydissä aika rankasti ja tuli ihan kamalan huono olo. Kun pääsin perille, niin eikös sit hiukan ruskeeta vuotoa tullut vessassa käydessä :sad010

Nyt on koko ajan sellanen olo, et kesken menee. Vaikka tavallistahan vuotokin on käsittääkseni alkuraskaudesta? Onneksi sain siirrettyä varhaisultran jo perjantaille, ni näkee onks siel kaikki hyvin :Heartred

Tsemppiä. Pidetään sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan että ihan harmitonta. Onko kipuja?

Ei oo onneks kipuja eikä oo tullu enempää mittään, oon ravannu vessassa tsekkailemassa koko ajan :arghh:

Se on hyvä merkki ettei ole kipuja. Hyvä että pääset pian ultraan! <3

Toivotaan kadonnut et pysyy pikkuinen matkassa!

Mulla ei vielä kummempia oireita ole, mikä on vähän huolestuttanut jopa mut ehtiipä tässä tulla vielä vaikka ja mitä... Aiemmin on ollut pahoinvointia koko ensimmäisen kolmanneksen, ja edellisessä raskaudessa olin myös jäätävän väsynyt koko ajan. Nyt vatsaa vaan nippailee iltaisin ja palelee myös mut muuten olo on mitä mainioin [emoji3] tänään 4+6

Mä kävin äsken reippaalla kävelylenkillä. Hengästytti yllättävän paljon, mäen kohdalla ihan puuskutin:wideyed: Vatsassa tuntui välillä ikävältä ja kohdunsuulta vihlasi pari kertaa. Ihan kuin ois viikkoja jo ainakin 10 enemmän. Mistähän tää johtuu? Toivottavasti helpottaisi vähän..

Hengästyttääkö teitä muita urheilu kummallisesti?

Kyllä vähän enemmän hengästyttää kun liikkuu reippaasti, eilen huomasin ekaa kertaa.
Nyt jo koiran kanssa pitkät portaat ylös kipaistessa hengästyin. ;)

Juokseminen ei muutenkaan tunnu nyt hyvältä, vatsa ärsyyntyy.

Kyllä mä ainaki huohotin hulluna ku poljin pyörällä lapsukainen kyydis. Alko oikee huimaamaa, et varmaa pitää vähä vauhtia hidastaa:eek:

Ei oo tullu yhtää enempää mitää vuotoja. Toivottavasti jäi siihen :Heartpink

Mä kuljen työmatkat fillarilla. Oon nyt viikon ajan huomannut, et ylämäissä alkaa puuskuttaa ja ottaa henkeen! Pistääkö raskaus kunnon näin rapakuntoon? Vielä en oo alkanut taluttamaan, mutta eiklhän sekin aika vielä tule.. :D

Joo mäkin hengästyn kans ihan uskomattoman vähästä, melkein siitä ku menee rappuset yläkertaan :P

Laita Kadonnut sitten viestiä, että miten ultrassa meni. Toivottavasti kaikki on kunnossa :)

Yleensä hiuksia lähtee vähemmän raskauden aikana siksi että raskauden ajaksi hiusten kasvu lakkaa (ja myös irtoaminen). Synnytyksen jälkeen niitä sitten lähteekin tukuittain.
Voisiko olla stressiä tai vitamiinien puutosta?

Minulla tosin hiuksia irtoaa pesussa aina paljon... :)

Yleensä hiuksia lähtee vähemmän raskauden aikana siksi että raskauden ajaksi hiusten kasvu lakkaa (ja myös irtoaminen). Synnytyksen jälkeen niitä sitten lähteekin tukuittain.
Voisiko olla stressiä tai vitamiinien puutosta?

Minulla tosin hiuksia irtoaa pesussa aina paljon... :)

Vitamiineista ei luulis johtuvan ku niitä popsin kyllä. Stressi voisi olla sitten se seuraava vaihtoehto, jos hiustenlähtö ei kuulu "oireisiin" :)

Takaisin