Oireet

Onks kellään muulla pyörrytystä?

Mulla oli 4+ - 6+ alkuun pyörrytystä, mutta nyt se on alkanut uudestaan kuten aiemmin mainitsemani väsymys. Nyt 9+6

Mulla pyörryttää ja huimaa.. ja sis esim portaita kävellessä pitää pitää tiukasti kaiteesta kii ettei mee huti, jotenki tosi kömpelö..
alavatsaan vasemmalle ny parina päivänä tuntunu kipua.. jospa olis vaan jotain kasvukipuja , kait ne normaaleja on. Väsymys välillä hellitti mutta taas tullu takas.. kohta päikkäreille :D

Mitä ootte kokenut, että mistä ollu apua pyörrytykseen?

Itse imeskelen salmiakkia siitä tuntuu olevan joku apu. En tiedä siis heittääkö verenpaine

Mulla alkoi sitten päänsäryt oikein rytinällä, samoin niskat sekä hartiat aivan jumissa. Onneksi sai huomis aamulle hieronta ajan. Mulla oli samaa vaivaa nyös esikoista odottaessa.. Mistähän nuo niska/hartia jumit johtuuvat?o_O
11+2

Mua ei vielä ainakaan huimaus ole vaivannut.... pahaolo ja ykääminen jatkuu:hungover: painoa pudonnut nyt -5kg sen ansiosta. Päivittäin kuitenkin jotain saan sisällä pysymään niin tuntuisi turhalta lähteä tiputukseen vaikka neuvolassa sitä suosittelivat että jos yhtään siltä tuntuu! Onko muita tiputuksessa käyneitä??!

9+2

Pullanmuru: En usko, että ois yhtään turhaa sun kohdalla se tippa! Se on kuitenkin aika nopea juttu, kun tuskin tarvii jäädä sairaalaan. Saat oloa huomattavasti paremmaks! :)

Pullanmuru, en nyt muista että ootko ollu lähtötilanteessa normaalipainoinen, mut ainakin jos ylipainoa ei oo ollu, niin toi 5kg pudotus on aika suuri! Eli varmaan kannattaa harkita vakavasti sitä tiputusta.

Pahoinvointia on edelleen, oksennus ei ole tullut mutta yrittänyt kovasti.

Tänään myös pistänyt inhottavasti mahaa, oikeastaan vaan toista puolta, ja äsken lenkillä kyllä nivusta vihlas aikalailla että piti pysähtyä.

Mulla tota huimausta jos on väsy tai nousee nopeaan, ja välillä heittää päästä ilmankin.

Moikka kaikille. Vierailen välillä tuolta elokuisten ryhmästä kun la on 1.8 ja oireet kuulostavat täällä olevan lähempänä omiani.

Tänään illalla nyt pari tuntia oikeaa munasarjaa jomottanut ihan kauheasti! Tuntuu kuin joku yrittäisi painaa peukalolla reiän läpi. Kipu kestää n. 20sec, laantuu ja palaa hetken kuluttua. Huomenna 8+0 ja raskautunut oikealta.

Täällä on moni kuvaillut että alvatsassa nippailee tai että on menkkamaista kipua... kuulostaako teistä tuo kuvaus yhtään samalta kuin mitä itsellänne?

Huolestunut ja jännittynyt ensikertalainen linjoilla :)

Voikohan väsymys ja pyörrytys olla yhteydessä toisiinsa. Oon nimittäin ollut tajuttoman väsyny. Viime yönä nukuin ehkä yhteensä 10h ja heräsin seiskalta, kun esikoinen rupes huutaa äitiä ja sit oisin ollu kyl samantien valmis unille kokopäivän. Nyt kitkutan yksiin ennenkuin meen nukkuu, että en herää keskellä yötä aamuun.joku rytmi väkisin piettävä. Kun ei ees esikoinen nuku päiväunia...

Moikka kaikille. Vierailen välillä tuolta elokuisten ryhmästä kun la on 1.8 ja oireet kuulostavat täällä olevan lähempänä omiani.

Tänään illalla nyt pari tuntia oikeaa munasarjaa jomottanut ihan kauheasti! Tuntuu kuin joku yrittäisi painaa peukalolla reiän läpi. Kipu kestää n. 20sec, laantuu ja palaa hetken kuluttua. Huomenna 8+0 ja raskautunut oikealta.

Täällä on moni kuvaillut että alvatsassa nippailee tai että on menkkamaista kipua... kuulostaako teistä tuo kuvaus yhtään samalta kuin mitä itsellänne?

Huolestunut ja jännittynyt ensikertalainen linjoilla :)

Mulla oli kovatkin menkkajomot 5+3-5+5 kunnes loppu, kun aloin oksentamaan ja voimaan pahoin. Tarkoitan tosi kovia, että en pystynyt edes kävelee, pitkällee oli vaa hyvä olla

Pakko purkautua tänne, mut mua jotenki ressaa aivan helkutisti kun raskausoireet on tipahtanut iha minimiin.
Pahoinvointia ei juuri oo ollu 7+ viikon jälkeen, väsymystä on vielä ja palelua mut silti.. Alaselkää jomottelee välissä mut tänä aamuna oli sellanen olo et mietin ekaa kertaa et oonko enää raskaana? Oli niin tavallinen ja "kevyt" olo. Voeeh sentään :S pitäs nyt vaan osata luottaa ja toivoo et masussa ois kaikki hyvin. Minkäännäköisiä vuotoja ei oo ollut. Menkkajomotuksia sillontällön.
Nii ja nyt rv
10+3

Musta tuntuu Liinukainen ihan samalta, kun pahoinvointi alkaa pikku hiljaa olemaan selätetty. Nyt olo tuntuu liian normaalilta :D hulluksihan tässä tulee sitä nt-ultraa odotellessa :D

Mullakin oireetonta ollut paitsi väsymys ja nyt joka päivä töiden jälkeen alavatsa tosi kipee varsinkin jos joutuu kyykkimään. Ja sen seurauksena turvotus ja näytän ihan tosi pitkälle raskaana olevalta iltaisin. Mut muuten ei mitään.

Nyt siis laskettuna menkoista rvk9+6 mut todellisuus uskoisin olevan rvk 8

Ootteko vielä huomannu et kohtu olis noussut ylöspäin? Mä tässä just sängyssä maatessa ihmettelen kun yhtäkkiä tossa vasemmalla puolella, n 3 sormenleveyttä navasta alaspäin on kova möykky :D Esikoinenhan aina tykkäs makoilla sillä puolella ja maha olikin yleensä aamuisin toispuoleinen. Mut et voiko se pieni 4-5cm (vai mitä se oliskaan näillä viikoilla) vauva muka nyt jo saada tommosta aikaiseksi! Nyt 10+5.

Takaisin