Oireet

Musta tuntuu kans et uupuu tosi helposti. Välillä ärsyttävää lähteä vaunulenkille kun saa laittaa kaikki toppavaatteet päälle, mut sit tulee kuitenkin kamalan kuuma heti ja muutenkin hengästyy nopeasti. Pitäis olla jotkut kevyemmät toppavaatteet leudommalle kelille.

Mua ärsyttää kun joissain tilanteissa pitää yrittää saada toi turvotus piiloon eikä se oo mikään helpoin juttu :D Ei oikein oo mitään kivoja vaatteita jotka sen peittäis, tosin meinasin kyllä nt-ultran jälkeen antaa olla ja sit saa näkyä :)

Ääks Friddel :D Meillä on vähän viileä yleensä sisällä, mut ei sentään noin viileä :D

Taas mä heräsin vessaan. Sit tuli nälkä eikä uni tuukaan heti uudestaan :rolleyes:

Mä kans odotan, et maha näkyy sillai, ettei näytä vaan läskiltä. Voi kerrankin pitää tiukkoja paitoja[emoji4] Mä oon ihan normaalipainoinen, mut kaikki vähä ylim.tulee mahaan..

Mulla on 24/7 krapula toistaiseksi poistunut. Pieni krapula tulee kyllä isompien syömisten jälkeen ja aamulla välillä yököttää.

No mie luulin, että on miulki väistynyt, mutta tänää on taas kyllä ällöttänyt..

Ai juma, kun aivastin nyt ni vihlas lantioluuhun!

Mulla on nyt tullut muutaman kerran repäisykipuja ku oon vaihtanut asentoa tms. Alkoi kyllä paljon aiemmin nyt ku viimeks!

Mullakin tulee syömisen jälkeen vielä yleensä huono olo. Äsken vedin himooni ruisleipää ja nyt ällöttää ja närästää... Vesi sentään ihanan raikasta ja vähän auttaa! Niin ja nyt kun juon vettä niin saan taas yöllä juosta vessassa...

Musta taas tuntuu et viime kerralla oli paljon pahemmat repäisykivut. Yhdessä vaiheessa en pystynyt edes ottaan juoksuaskelta, kun sattu niin paljon. Nyt on tullut vähemmän, tosin yritän tarkoituksella esim nousta hitaasti.

Muokattu viimeksi:
yöllä heräsin päänsärkyyn ja jatkuu vaan, en ole tointanu ottaa särkylääkettä kun oon menossa sinne verikokeisiin, täytyy kokeilla jos syöminen helpottaisi... Muuten mahaa vähän nippailee välillä, ei kyllä niinkuin aikaisemmin. Selkä on pitkien yöunien jälkeen aivan jumissa. Nyt on uusi patja haettavissa ku pari viikkoa sitten tilattiin että jos se sitten toisi apua. AI nii ja öisin on ihan sika kuuma.

Heräsin yöllä kipuun vasemmalla puolella vatsaa ja on jatkunut siitä asti. Ihmetyttää mistä mahtaa johtua ja heti tulee vain mieleen että ei voi merkata hyvää. Onneksi maanantaina on varhaisultra. Mites sinne asti muka malttaisi odottaa..

Mulla on tän päivän ollu maha ku ilmapallo ja kipeä. Välissä oikein pistelee mahaan, ja tuonne kohdun puolellekkin. Tää kipu on semmosta just ku ois ilmaa maha täynnä ja ummetusta eikä tuu mitään ulos. Ärsyttävää :( kuhan pääsen töistä kotiin niin koitan tätä jotenki helpottaa, mutta en tiiä mitä teen jos tää jatkuu, et pitääkö käyä näytillä jossain.

Bebe olisiko jos irronnut munasolu on lähtöisin vasemmalta ja tuottaa siltä puolen nyt keltarauhashormoonia :)?? Mille sanottiin näin omalla kohdalla...

Laitettaisiinko kaikki aina viestin loppuun omat viikot+päivät niin tietäisi missä kukanenkin on menossa!?

Akupunktiosta ei ollut Täällä sen enempää hyötyä vaikka toistamiseen siellä kävinkin.... pahoinvointiin siis! Eilen aloitin postafen lääkkeen lääkärin suosituksesta.... helpotusta on!

8+5

Mulla ainakin tää viikko on vaatinu taas päikkäreitä! Huomen täyttyy 10+0. Ei pariin viikkoon ollu niin kova väsy mitä nyt!

Mä kyllä pöljäilen tosi kovin... tuntuu et kaikki asiat unohtuu ja sit että ei tajua mitään :laughing002
En tie mistä mä olin saanu päähäni et kun terkka käski mennä labroihi 29.12 et sillo olis sokerirasitus :laughing021
Nyt vasta yön pimeinä tunteina hokasin et eihä se ny viälä voi olla.... voi jestas...

Pahoinvoinnit ja nälkä/nälättömyys on alkanu hellittää. Ei oo enää päivittäistä. Päänsärytkin laantunu vaikka kyllä päivittäin tuntuu painetta mutta en oo särkylääkkeitä tarvinu! 9+6

Takaisin