Tääl oli eile ensiavussa käynti ja samal reissul vilkastii miten pien jakselee,huh hyvin siellä sydän pamppaili ja oli niin kasvanu edellisestä näkemisestä
Väsymys jatkuu ja ruokahaluttomuus samoin.
Onneksi oli vaan yhden päin vatsakivut. Täällä pahoinvointi on vieläkin päivittäistä ja illat on aina pahimmat. Loppuispa pian.. Tänään on 8+0 [emoji173]
Mullakaa ei oo (eilen kävin vaa'alla) paino noussut sit neuvolakäynnin! :) Ja kävin 2.12. Neukussa. Oon aika ylpeä itsestäni Esikoisesta nous kokoaja ja paljon.
10+6 eikä helpotusta pahoinvointiin havaittavissa. Pari aamua meni ykäämättä mutta tänään taas. Illat ollut kamalia eikä päivät paljo hehkeempiä. Kiva joulu tulossa ku vaa oksettaa
Mulla on tänään ollu aika rankka päivä töissä, (vanhuspuolella) enkä oo päässyt paljon lepäämään. Tosi väsyny ja hieman ollu kipuja vatsalla pitkin päivää. Pyyhkiessä vaan tulee mutta ihan sellasta punasta.... Vieläkö ois estettävissä please please please
Onko paljonkin, toivotaan että oli harmitonta. Mulla ilmeisesti olleet valemenkat ne pari vuotoa.. virtsasta löydettiin muuten myös punasoluja eli verta. Se on kuulemma yleistä alkuraskaudessa. Mut joudun nyt sit antaa näytteitä kunnes poistuu..plääh. ilm.voi tihkua limakalvoilta? En ymmärrä.. 11+5
Ehkä se ei ollutkaan mitään vaarallista ku tuli vaan muutaman kerran pyyhkiessä. Illalla ei eikä tähän hetkeen asti enää mitään. Ehkä se johtuu vaa rankasta työpäivästä ja vähistä yöunista. :/ mut toivon ettei tuu mitään enää. Ei mulle eikä teille.