Oireet

Pahoinvointirannekkeet näyttäis toimivan mulla! Otin ne vasta tänään käyttöön ja tänään on iltapäivä ollu paljon helpompi kuin muina päivinä. Ei okseta toistaiseksi ollenkaan! :) Voi tietty olla sattumaakin, mutta kovasti toivon, että rannekkeet pitäis pahimman pahoinvoinnin poissa muinakin päivinä.

Sen verran ikävältä alkoi tavishousut tuntumaan eilen, että kaivoin kaapista joustovyötäröiset pöksyt täksi päiväksi ja laitoin tilaukseen ekat mammahousut. Tästä se lähtee! Rv 7+5. :happy:

Voih, mulla on niin huono olo että toivoisin oireettomuutta.. [emoji30][emoji4] oksettaa melkee 24/7 ja aamulla pitää oksentaa. 6+5 ja kauhulla ootan kauanko oksettaa [emoji33]

Mammahousut ajattelin kans vkl metsästää, turvottaa niin että kaikki housut kinnaa ja puristaa. Haluan mukavat housut päälle! [emoji4]

Mullakin oli viime raskaus helppo ja paahdoin menemään tukka putkella vielä la:n jälkeenkin :rolleyes: No, vauva ei sitten laskeutunut missään vaiheessa vaan tuli sektiolla, joten se luultavasti syynä että oli kivutonta loppuun asti. Kun ei siis painanut tuonne alas tms.

Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa itse kullekin! Mulla on sittenkin tänään nippaillut mahasta, kun vasta valitin kuinka on oireetonta. Ja turvottaa kyllä täälläkin.

Minäkii laitoin tänään kokeeks pahoinvointirannekkeet ranteisiin, vaikka olo aika hyvä vielä onkii. Toivottavasti toimiivat jatkossakin, koska odotettavissa koko päivän kestävää pahaa oloa ja oksetusta.

rv 6+2

Itellä alkanu toi pahoinvointi vasta tänään rv 6+0 :yuck:

Toivottavasti ei kestäis hirveen kauan.
Lauantaina pitäis töihinki mennä :joyful:

Täällä kans yksi heinäkuista odottava :)

Oireita ei juurikaan ole mutta jos muutama niin tissit tuntuu kiinteemmiltä ja alavatsan nipistää... mutta jos edelliseen katsoo niin kohta alkaa!! iu iu... sitä oksentamisen määrää :yuck: mutta toivottavasti Tämä olisi edes hiukan helpompi :smiley-angelic001

Onko muilla mitään vinkkejä pahoinvoinnin helpotuksen!? Itsellä ei auttanut mikään muu kuin cocis ja syöminen :hilarious:
Onko kukaan kokeillut pahoinvointi lääkkeitä?? Tietysti lääkärin määräämänä...

Hyi, raastin tänään sormesta palan pois ja otin äsken suihkuun mennessä sen laastaritupon siitä pois. Alko ihan heikottaa ja mahassa kiersi :O Piti hetkeksi istahtaa alas kun tuntui että pyörryttää. Ei oo ennen näin haavat tai veri heikottanut!

Ei muilla kuulu kuvioon tällänen aikainen aamuherääminen ilman syytä? Mulla ei siis lasta tai työtä, joka pakottais aikasin heräämään, mutta monena aamuna noussut pissalle 05.00 ja tänään ei uni tullut sen jälkeen ees pakottamalla :D .. en siis todellakaan oo normaalisti aamuvirkku..

Kyfi mulla ainakin! Heräilin välillä jo kolmen jälkeen :bored:

Oireet näköjään vaihtelee kovastikin riippuen päivästä. Tänäaamuna kaikki voimakkaat hajut etoo ja kun siivosin kissan hiekkalaatikkoa, meinas oksu lentää :dead: Muistakaa muuten kissanomistajat hyvä käsihygienia!

Sähän oot reipas kun jo ennen 7 siivomassa :D .. näköjään päivästä riippuu, tähän asti ollu hirvee kahvin himo kun se on vaan ollut niin taivaallisen hyvää, tänään tökkii...

No täällä yksi aamuheräilijä, mä tosin olen aina herännyt aikasiin. Mulla kanssa ihan syyttä aamunousu kun kotona olen, ei lapsia. Mies lähtee kuudelta töihin ja yritän aina kärvistellä sängyssä siihen asti kun se lähtee, kun sillä muuten lähtö aina venähtää jos mä nousen. Sanoo mulle aina et nyt meet takasin nukkumaan kun kömmin tuolta makkarista.
Mä kyllä sitten nukun noita päikkyjä ja kun oli noi pahimmat väsypäivät, niin saatoin nukkua paritkin päikkärit. Nyt tuo väsy on vähän helpottanut ja saa jotain päivän aikana tehtyäkin.

Eilen oli tosiaan oireeton päivä ja panikointia, mutta tänä aamuna ollu ällötys olo ja kahvi tökki. en tosin juo kun max 2 kuppia/pv mutta nyt raskauden myötä se yleensä lopulta jää kuppiin kun ehtii kylmetä ennen kun saan juotua.

Tuon suolen kun saisi toimimaan kunnolla, kun kivistää muuten vatsaa.

Eilen illalla tuli kamala halu syödä jotain raikasta, no onneksi oli vesimeloni jääkaapissa, söin siitä puolet ja ai että oli hyvää... ( huom koko pallo painoi alle kilon, että ei kovin suuri, ettette säikähdä, että nyt se mamma on vetäny muutaman kilon melonia. ;) )

Hei vähän out of topic, mutta miten ton nimimerkin saa vaihettua? Käytän vau-appsia ja kuvan vaihto onnistu mut en käsitä miten toi nimi vaihetaan? ... ps.. oi vesimelonia :P

Ylitsepääsemätöntä väsymystä, etomista etenkin aamuisin, nälkä kokoajan.. Verta vuotaa nenästä.. Menkkajuilimista ja nivusia nippailee..:wacky:
Aizu 5+0

Ainiin, Mikään ruoka ei ällötä! Eikä ole kummoisempia mielitekoja.. Kahviakin tulee vanhaan tapaan litkittyä vähän liiankin kanssa..:bag: Kahden edellisen kohdalla etenkin kahvi ällöttänyt..

No täällä yksi aamuheräilijä, mä tosin olen aina herännyt aikasiin. Mulla kanssa ihan syyttä aamunousu kun kotona olen, ei lapsia. Mies lähtee kuudelta töihin ja yritän aina kärvistellä sängyssä siihen asti kun se lähtee, kun sillä muuten lähtö aina venähtää jos mä nousen. Sanoo mulle aina et nyt meet takasin nukkumaan kun kömmin tuolta makkarista.
Mä kyllä sitten nukun noita päikkyjä ja kun oli noi pahimmat väsypäivät, niin saatoin nukkua paritkin päikkärit. Nyt tuo väsy on vähän helpottanut ja saa jotain päivän aikana tehtyäkin.

Eilen oli tosiaan oireeton päivä ja panikointia, mutta tänä aamuna ollu ällötys olo ja kahvi tökki. en tosin juo kun max 2 kuppia/pv mutta nyt raskauden myötä se yleensä lopulta jää kuppiin kun ehtii kylmetä ennen kun saan juotua.

Tuon suolen kun saisi toimimaan kunnolla, kun kivistää muuten vatsaa.

Eilen illalla tuli kamala halu syödä jotain raikasta, no onneksi oli vesimeloni jääkaapissa, söin siitä puolet ja ai että oli hyvää... ( huom koko pallo painoi alle kilon, että ei kovin suuri, ettette säikähdä, että nyt se mamma on vetäny muutaman kilon melonia. ;) )

Täällä pikemminkin vatsa löysällä kokoajan.. Ja noita oireettomiakin päiviä on välillä, unohtuu tyystin koko raskaus aika-ajoin..:joyful:

kyfi paina tuolta oikealta yläreunasta missä on ilmoitukset, postilaatikko ja sitten siinä on sulla se kyfi, niin paina sitä niin tulee valikko missä voit vaihtaa nimimerkin, sekavasti selitetty?...

Takaisin