Oireet

Täällä on rinnat tosi arat. Syödä joutuu 2-3h välein jotain pientä, muuten tulee etova olo. Plussasta asti oon ollut niin kierroksilla että nyt ois aika ehkä alkaa rauhoittumaan. Kierrokset näkyy lähinnä yöheräilynä, ja sen jälkeen valvomisena. Välillä palelee, ja toisessa hetkessä posket helottaa monta tuntia punaisena. Pientä ummetusta myös havaittavissa. Vaikka on pientä oiretta aika ajoin, siltikin vielä ihmettelee sitä että olenko oikeasti raskaana :) Tänään 5+5 :) Keskiviikkona varasin neuvolan joka on 8.12.

Täällä ei edelleenkään oireita pahemmin ole, nälkä on useemmin 3h välein pitää jotain syödä. Alku viikosta oli vähän huonoa oloa. Tänään 7+4:) pitää itekkin varata alku viikosta neuvolaan aika.

Täällähän minä hereillä olen jo tunnin ollut, kello 4.30 :mad: Tulee oleen pitkä päivä jos puoli neljältä se jo alkaa... Koko ajan taas paleleekin niin ettei saa unta.

Täällä kanssa jo herätty, pissalle piti nousta ja yritin uudelleen nukkumaan, mutta ei siitä mitään tullut. Tissit tosi kipeät ja vatsa tuntuu kireältä, oli jo illalla kireyden tunnetta...
Ja sit lisäks tuo ukko vähän kuorsaa...

Unettomuutta täälläkin. Ekat pari vkoa olin monta tuntia aamuyöllä hereillä, nyt onneksi 04-05 asti nukkuu. Kylmä on kanssa ja rinnat kipeät. Välillä lievää pahoinvointia, mutta ei vielä mitään ällötyksiä. Kaikkea rasvaista tekisi mieli syödä. Työt ei kiinnosta ollenkaan (eikä oikein mikään muukaan), raskaus pyörii koko ajan mielessä. Vieläkään ei täysillä uskalla innostua, vaikka varhaisultrassa kaikki olikin hyvin.

Mulla oli tuota unettomuutta. Varsinkin jos yöllä kävi pissillä niin aaina meni vähintään tunti että sai unta uudestaan. Nyt on sit tullu ihana väsymys kylään.
:( Ja esikoinen ku on niin sitä ei nukutakkaan sillon ku haluttas.
Nimia miullaki on apeutta. Eilen ja toissapäivänä oli ihan kamalat masennusolot.
Onko muilla alaselkä kipeenä? Mulla ei tätä ollu esikoisen aikana mutta nyt on ja on tympee. Neuvolasta pelotteli että saattaa pahentua ja kestää koko raskauden. :/ Mie en näköjään saa helppoja raskauksia. :( Niin ja tää huimaus! Huimaa välillä niin paljo että oksettaa. Jospa tää vaihe menis pian ohi eikä kestäis koko raskautta.

Pahoinvointia ei vielä ainakaan onneks oo. *koputtaa puuta*

Täälläpä tuli valvottua puol yötä miehen kuorsaamisen takia... ja samaan meteliin sai myös herätä, olo on sellanen että haluan repiä siltä pään irti tai alkaa etsiä omaa yksiötä... heeh..

Ökkis90 mulla oli tota alaselkäkipua pari päivää.
Nyt ei onneks oo pahemmin ollu kipee.

Nyt on enemmän tota pahoinvointia :yuck:
Ja eilen sain laittaa isommat rintsikat päälle. Tuntuu et tissit on niin turvoksissa, et kaikki vaatteet puristaa :joyful:

Nyt alkaa pientä väsymystä ilmenemään. Ja 2-3 välein pitää kans syödä jotain pientä ettei etova olo pahennu.

6+0

aamulla kans tulee heräiltyä vessaan mutta jos herään n kolmen aikaan niin saan vielä unta mutta myöhemmin niin miehellä on tyhmä tapa herätä jo ennen kuutta ja se ei osaa olla mitenkää hiljaa.. Nukutaa kaiken lisäks olkkarissa niin ei oikein ole edes äänieristystä.

Apeena jälleen vaikka aamulla virtaa riitti ja järkkäilin kaappeja. Kävin joogassa ja luulin että kuolisin sinne kun mentäessä oli niin huono olo ja vähän sellai oksettava, mutta se menikin hyvin! Yllätyin ihan ja hiki lens! Nyt on tosiaan sellanen olo että mikään ei jaksa kiinnostaa ja mieli ihan maassa...

Nälkäkin koko ajan mutta ajatuskin syömisestä kun avaa jääkaapin rupee yököttää. Mitään ei tee mieli edes kaupassa. Tulee vaa apaattisemmaks kun ei tiiä enää mistää mitää

Mulla oli rv 4-5 tissit aika arat, sen jälkeen aika normaalit (paitsi kooltaan) ja nyt on eilisestä lähtien taas välillä sattunut.

Erehdyin ottamaan pahoinvointirannekkeet illalla nukkumaan mennessä pois enkä laittanut heti aamulla herätessä takaisin. Virhe! Oksensin mahanesteet pihalle heti aamutuimaan. Sitten laitoin rannekkeet käsiin ja vaikka olo on ollu vähän heikko välillä eikä ruoka meinaa maistua, ei ole tarvinnu oksentaa. Oon siis edelleen sitä mieltä, että nää rannekkeet toimii mulla. Ihanaa!

Niinkun jo marraskuun juttuihin kirjotin nii ruuat oksettaa ja etoo, ei tu mitää. ei sillä, kyl tässä massaa olis paastota vaikka koko raskaus mut ei oo ok sekään.

Mun täytyy kans kokeilla niitä rannekkeita.

Mä en pystyny juomaan tänään aamukahvia ja nyt oon saanu kärsiä ihan kamalasta hedarista koko päivän :/

Mulla on kans ollut ns. oireita tiedä häntä ovatko omassa päässä vaan vaiko oikeasti.. ensinäkin finnit, tissien/nännien kutina, vessassa rajaaminen, huonovointisuutta ( Ei oksentelu) herkkyyttä enemmän kuin normaalisti, nippailu mahassa.. . ja mulla aina kierto ollut 28-29 kestänyt menkat 4-6 pv. 5.11 alkoi vuoto (24 pv oli silloin kierto, joka vähän tuntuu oudolta..) vuotoa kesti vain 2 pv ekana päivänä oli menkkamais tyylinen ja seuraavana päivänä ruskeaa vuotoa joka loppuu kuin seinään! ennen tota 5.11 testailin 2 testiä positiivisen kohdalle tuli molempiin testeihin vain piste.. josko liian aikaisin testasin ja tämä kaikki taas vaan omaa mielikuvitusta..

Jotku aiemmin tässä mainitsi, että ei oo raskaus tullu tisseihin niin täällä kohtalon toveri. Välillä pistää miettii, että onko kaikki ok. En yhtää muista esikoisen alkuajoista yhtään, kun näillä viikoilla vasta testasin ja sain plussan. Ja kaksosista tissit kasvo heti kolmella kupilla. Nyt tosin särkee vasempaa tissiin ja.. Ehkä ne on vähän saanu täytettä? Mut kun katon peilistä ni iha yhtä rukkaset ne on.. :grin
Rv6

Takaisin