Oireet

Mulla on tällä hetkellä dominoivampana oireena ihan järjetön turvotus! Puolet vaatteista meni laatikoihin, kun ei enää mahtuneet mahasta ja tisseistä päälle :D Eilen kävin ostamassa ihan urakalla äitiysvaatteita ja ah, miten mukavaa nyt on olla! Yleensä ostan vaatteita vaan käytettynä, mut nyt oli niin kova tarve, että menin ihan rempseesti kaupoille. Ehkä vähän aikasta, mutta ainakin olo helpottui :-----) 6+2
 
Valmisteluihin ei oikein vielä voi osallistua ku on niin pieni (9,5kk).
Meidän tyttö sormiruokailee ja ruokailut on meillä mukavia hetkiä. :) ja ruokaa on pöydässä se mitä on, muuta ei tuu. (paitsi joskus saa "jälkkäriks" maissinaksun.)

siis lähinnä tarkotan että näkee kun sitä ruokaa tehdään yms
 
Pilvilinna mulla tuntuu tissit täydemmiltä, mutta ei ne musta muuten ole kasvanu. Johtuu varmaan siitä että imetän edelleen.

Mulla on taas ollut pari vähäoireista päivää. Aamulla ehkä pikkusen etoi, mutta muuten on ruokakin hyvin maistunut. Hajut kyllä on tosi voimakkaita ja esim vitamiinipurkki haisi kamalalle :D ihan käsittämätöntä miten se hajuaisti noin tarkentuu! Väsymyskohtauksiakin on tullut, toissapäivänä nukahdin ruokapöytään :rolleyes: Tänään 5+3.

Tsemppiä Balacenia imetyksen kanssa! Toivottavasti maidontulo ei vallan lakkaa!
 
Täällä on kans ku koiran hajuaisti. :grin Aamulla bussissa oli ällöä, ku tuntui muut matkustajat haisevan niin pahalle! :hilarious: En kestä! Ihmisvilinässä kauhee liikkua, ku haisee hiki, hajuvedet, rööki, hengitys.. Hihih! Aamuisin ei riitä yks aamupala, vaan tänää piti syödä kolme aamupalaa! Pala tuntuu kurkussa melkein koko ajan. Iltaa kohden mulla on nyt viimeaikoina voimistunut närästys, ellotus ja tissien aristus. :woot: Aika ihanaa!
 
Mulla on ihan hirvee väsymys, miten se nyt jo alkaa vaikka menossa vasta rv 3+5! [emoji51] Ja kauhee turvotus myös vatsan kohdalta.
 
Tänään rv 7+4 ja ekaa kertaa jouduin iltapäivällä avaamaan housuista napin. Vyön jätin pois jo viime viikolla. Mulla on vaan yhdet riittävän joustavat farkut, joita oon nyt pitänyt jo viikon verran joka päivä. Kohta varmaan joutuu siirtymään näistäkin pois...

Muuten oireet aika ennallaan: väsyttää hirveästi, huono olo vaivaa pitkin päivää (ei kuitenkaan oksuja pariin päivään), turvottaa, hiukset rasvoittuu...
 
Toinen aamu tänään kun oksensin. Kamalaa ajatella että tätä on vielä viikkoja edessä, huhhuh. Koko päivän oksettaa enemmän ja vähemmän, illalla enemmän. Täytynee vkl mennä ostamaan mammahousut kun kaikki nykyset kinnaa ja vasta 6+4 [emoji23]
 
Aamusin ruennu pikkuhiljaa puuron haju ällöttämään. Vielä ei oo tarttenu onneks yökkiä.

rv 6+2
 
Mulla tänään 4+3 ja ei oo oikeestaan mitään oireita, edes rinnat ei arista. Vaikka muka on päättänyt, että pitää muistaa, että myös oireettomuus voi olla ihan normaalia, niin silti sitä väkisin pohtii, onko kaikki ok. Esikoisen raskaudessa kun oireet tuli tosi alussa ja selkeästi.
 
Minz mulla ollut täysin samoja ajatuksia! Nyt pari päivää ollut vähäoireisempaa ja heti huoli nousee. Tuntuu, että se ultra kolkuttelee niin takaraivossa että väkisin seuraa oireita ja huolestuu. Tää alkuvaihe on niin piinaavaa aikaa! Ehkä täytyy vaan luottaa ja nauttia oireettomuudesta, vaikka se ei helppoa olekaan. Ollaanhan me molemmat vielä niin alussa, että oireet ehtii moneen kertaan tulemaan :) Tänään 5+4.
 
Mulla myöskään ei oo mitään oireita. Ja mulla "jo" 7+5. on kyllä ihan erilainen raskaus ku eka, ainakin tän alun perusteella.
 
Mullakaan ei minkäänmoisia oireita... Esikoisesta rinnat oli jo ihan järkky arat ennen plussaa. Taitaa tämä imetys hieman sekottaa. Täytyis vaan yrittää nauttia vielä, pian kuitenki semmoset pahoinvoinnit jne että oksat pois :D.
Tänään 5+0 :)
 
On tää vertaistuki ihana asia. :) Ehkä ainakin vähän helpottaa ajatuksia, kun tietää, että en oikeesti oo ainoa, kellä ei mitään oireita oo. Imetän myös vielä 2-3 kertaa päivässä esikoista, joten ehkä tuo imetyskin tosiaan saattaa tuntemuksiin vaikuttaa.
 
No niinpä! Mäkin kovasti uskon että imetys sekoittaa pakkaa sen verran, ettei oireita niin ole (ainakaan vielä).
 
Miuku88, tosi aikaisin plussasin! Menkkojen pitäis alkaa vasta huomenna (pe), mut plussa näkyi jo maanantaina! Mulla kyl viime kierrot olleet ihan sekaisin, en tiiä voiko se vaikuttaa..
 
Mä imetän n. 6 kertaa päivällä ja yöllä joku 2-5 kertaa. Et varmasti myös imetys vaikuttaa. Ja esim väsymys ei varmaan enää niin tunnu ku on muutenkin koko ajan väsy. :D
Mun on muuten tarvinnu nyt käydä useammin vessassa! ei onneks yöllä kuitenkaan.
 
Balacenia täälä sama homma! :D Ja voiku toivoisin et vielä vuoden ikään maito piisais.
 
Miuku88, tosi aikaisin plussasin! Menkkojen pitäis alkaa vasta huomenna (pe), mut plussa näkyi jo maanantaina! Mulla kyl viime kierrot olleet ihan sekaisin, en tiiä voiko se vaikuttaa..
Mäkin plussasin 3+0 kun kuvittelin että olisi jo 4+0
 
Mun viime raskaus oli älyttömän helppo. Aluks oli etovaa oloa (vars. oksensin kai kaks kertaa), sit oli virtaa ku pienessä kylässä. Vaikka oli rd, se hoitu ruokavaliolla helposti. Vähän perus lonkka- ja selkävaivaa, mutta pyöräilin ongelmitta vielä, ku oltiin menty yli lasketun ajan :D Ootan, onko tää samanlaista. Etova olo on ollu mut ei jatkuvasti.
 
Takaisin
Top