Oireet

Joo meillä heräs taapero ennen kuutta jo :rolleyes: Ollaan sen kans aamuvirkkuja, vaikka mä olisin kyllä voinut vähän kauemmin nukkua :D

Täällä kans heräilijä! :hello Tänää ois ollu vapaapäivä, mut niin vaan jäin hereille ku miehen herätyskello soitti. Yleensä nukahdan aina uudelleen helposti, mut en viimeaikoina. Onkohan tää jo yks niistä luonnon nerokkaista keinoista valmistaa odottajaa tulevaan? :love017

Mullakin on muuten nyt palelu vaihtunut siihen että on kuuma! Ihan ihmettelin tätä mut hyvä kuulla että muillakin on ollut!

Miuku varmaan :D Ainakin hyvissä ajoin jos nyt jo alkaa heräily :D

Viime raskaudessa heräilin aikaisin. Nyt meidän tyttö herää 7-8 aikaan, enkä koe et se on aikasin. Nyt kyl lepään kaikki hetket mitä voin, ootan et menee tää väsykausi ohi.

Täällä vapaapäivää viettävä mamma, todellakin onneksi, sillä nuorimmainen oksensi kuumeessa koko viime yön :( nyt silmät ristissä hoivataan lasta ja kerätään voimia viikonlopputöihin. Onneks nyt nukkuu eikä oksentele, kuumetta on mutta pikkuisen jo mehua joi. Pyykkikone laulamaan! :D

Täällääkin kahvi maistunu joka aamu.
Tänään kyllä tökki ja ällötti :grin

Yöllä ei meinannu yhtää unta saada ku ällötti ja oli kuuma :arghh: Saattaa kyllä yövuoroista johtuu kanssa :D

Tänään eka aamuyrjö just kun oireettomuudesta eilen valittelin.. Alko ne joidenkin satsumat ja klementiinit houkuttaa, appelsiini ois kyllä vielä täydellisempää :) mua toi poskien helotus vaivaa jumppatunneilla ja ennen plussaa tuli pari kertaa jossain ihan normaalitilanteissa :)

Jennamarina sait nimimerkin vaihdettua..
tässä päikyiltä herätessä oksu olo, joten on ne oireet siellä vähän leipää naamariin ja nyt ostamaan jotain hyvää kaupasta, kun vaan keksis mitä...
Kunhan ei tulis päänsärkyä tänään eikä tarttis ihan oksentamaan asti mennä.

Paljon onnea Pilvilinna! :)

Mulla ei edelleenkään mitään huonoa oloa, kävis kyllä mulle ku esikoisesta voin pahoin 5vko...

Onko muilla apeutta? Mulla alkoi kauhea väsymys, ja pieni apeuskin tuntuis vaivaavan :-/
Mulla!

Vähän väliä tulee sellainen olo että tekis mieli kiukutella tai muuten olla inhottava ja rupee "masentaa". Etenkin kun ruoka-aika lähenee niin tää yltyy aika pahaks ja tekee mieli heittäytyy vaa lattialle ja vetää itkupotkuraivarit... Kenties ottanu pojasta mallia..? Vaiko toisin päin? xD Kerran menin lattialle vaan makaamaan kun teki mieli niin mies vaan ihmetteli miks mä lattialla makaan ja yritti sitten käskeä mua ylös niin suutuin :D

Hirvee turvotus tai sitten mahassa köllöttelee vähintään neljä vauvaa :D
Huimausta ollut parina päivänä ja ihan järjetön makeen himo!
Esikoista odottaessa oli aamupahoinvointia ja niin suurta ällötystä ruokia kohtaan että elin hetken aikaa suurinpiirtein pelkällä kurkulla ja mehujäällä...

Mäki liityn aamuherääjiin! Herään yleensä pissahätään, ja ennen oisin helposti saanu taas unta, mut enää en saa millään! Luulen, et se johtuu siitä, et muistan heti herätessä et mun masussa on vauva ja sit mun aivot virkistyy ja alkaa ajattelemaan kaikkea vauvameininkiä. Hee. Mut toisaalta se on ihan kivaa.

Paljon, paljon onnea Pilvilinnalle! :)

Kiitos onnittelijoille! :)

Täällä on nukuttu viikko myös melko katkonaisesti. Viime yönä näin sit pitkästä aikaa painajaista, että piti iha mies herättää ja itkin sit kainalossa paniikissa. Oli kyl hirvein uni ikinä.

Päivät nukkusin ja aamut myös, ku on ni väsynyt aamulla koiran uni yöstä nii kyl maistuisi uni aamuisin.. Mut eihä esikoinen anna nukkua seiskaan pidempään. Illalla sit rupean ysiltä nukkumaan, kun ennen ysiä en suostu menee nukkuu vaikka uni maistuisi jo kuudelta.

Mulla sama että vaikka oisin valmis petiin jo ku laitan esikoisen nukkumaan nii uholla on valvottava sinne yheksään että saa ees vähä omaa aikaa ennen ku aamulla alkaa taas sama rumba :D muuten ei kyllä pahoja oireita väsymystä ja rintojen arkuutta lukuunottamatta. paitsi jos yöllä esim kääntää kylkee liian nopeeta nii ihmeelinen tosi kipee vihlasu tuntuu jossain munasarjan kohdalla. ja se vihlova tunne kestää vähä aikaa enne ku ohi menee
onko muilla? joskohan jotain liitoskipuja tjs?

Takaisin