Oireet

Täällä alaselkä kipua ja todi kivuliaita tuntemuksia nivusissa ja ala vatsalla.
Levossa meni nyt ohi..

Jännää tämä..
 
Eilen ja tänään tullut pari kipeää supistusta. Olin tosi väsynyt töiden jälkeen ja se varmaan provosoinut niitä. Onneksi poitsu hikkailee ja liikkuu reippaasti, niin kaikki hänellä kumminkin hyvin.
 
Täällä jäätävät turvotukset ja painaa poika reilusti tuonne alas. Paineet nousussa ja virtsassa on proteiinit näkyvissä jo ja verikokeissa jotakin. Polille tutkimuksiin huomenna, varmaan sit jäänkin sille reissulle. Huomenna 37+3.
 
Turvotusta ja liitoskipuja jatkuvasti. Lisänä harkkasupistukset melkein koko ajan, jos olen liikkeessä. Alkaa kyllä pettää liitokset jo väärissä paikoissa, kun polvet on alkaneet sattua. Jotenkin niin outoa, kun esikoisesta ei ollut minkäänlaisia liitoskipuja. Välillä on paikat niin hellänä, että hyvä, kun liikkeelle pääsee ja toisinaan tulee turhankin kiire vessaan, kun rakkoa runnotaan.... Mutta on tämä kaikki silti helpompaa kuin se yli kolme kuukautta kestänyt mieletön pahoinvointi.
 
Sykleittäin tuleva kipu nivusissa.. voiko nää olla supistuksia vaikka muistuttaa liitoskipuja??

Mulla ei ole ollut liitoskipuja näissä paikoissa.
 
Sykleittäin tuleva kipu nivusissa.. voiko nää olla supistuksia vaikka muistuttaa liitoskipuja??

Mulla ei ole ollut liitoskipuja näissä paikoissa.

Mulla tuli alaselkään toissa yönä se kipu ja sillei aaltoina, tulkitsin supistuksiksi...
 
Mulla alkoi esikoisen synnytys hirveällä alaselkäkivulla. Näinköhän pian taas heinäkuisia syntyy [emoji4][emoji173]
 
Täälä kans polilla raskausmyrkytyksen takia. Sää nähä käynnistelläänkö etuajassa
 
Täälä kans polilla raskausmyrkytyksen takia. Sää nähä käynnistelläänkö etuajassa

Täällä käynnistellään mut päivästä ei tietoa kun lääkärit vähän eri mieltä. Verenpaine lääkettä oon saanut ja paineet nyt vähän laskeneet.
Jotenkin tylsää tyhjänpanttina täällä maata kun ei tässä olossa nyt oo mitään ongelmaa kuitenkaan. Olisin pärjännyt kotonakin jos eivät aio käynnistää vielä.
 
Mulla kait huomenna päätetään labrojen mukaan mitä tehdään. Paineet on nyt vähän laskenu mutta valkuaista aika teilusti virtsassa. Olo on itellä kans muuten ihan hyvä. Tosin kun riskinä on että huononee todella nopeastikkin niin kait sitä sitten on hyvä täälä makoilla.. vaikka alkaa tosiaan vähän turhauttamaan
 
Mulla kait huomenna päätetään labrojen mukaan mitä tehdään. Paineet on nyt vähän laskenu mutta valkuaista aika teilusti virtsassa. Olo on itellä kans muuten ihan hyvä. Tosin kun riskinä on että huononee todella nopeastikkin niin kait sitä sitten on hyvä täälä makoilla.. vaikka alkaa tosiaan vähän turhauttamaan

Täälläkin huomenna labrat ja vuorokausivirtsa kertoo et mitenkä tehdään sitten. Ihan hyvin voisin mennä kotiin jos kaikki on ok, päiväksi tai pariksi jos eivät aio käynnistää..
 
Mul oli ekassa raskaudessa myrkytys, en kerennyt sairaalaan,kun käynnistyi itsekseen 37+6 sama päivä muuten hu... Mä en kyl tajunnut olla sitä viikkoa paikallaan kotona, kun todettiin, ei terkkari osannut sanoa painokkaasti. No ei siinä, ei kerennyt tehdä tuhoja, mut synnytyksessä sit paheni tosi paljon, aloin tärisemään epiduraalin laiton jälkeen tosi paljon. Onneksi oli huippulääkäri Naistenklinikalla ja sain synnytettyä alakautta vaikka olin täysin tokkurassa kaikista lääkkeistä. Pelkäsivät että alan kramppaamaan. Sitten olinkin 2vrk ihan kanttuvei, mut loppu hyvin[emoji4][emoji106]
 
Täälä käynnistellään tänään. Ei mullakaan paineet oo kun 148/86 mutta näin nyt sitten päätettiin. Saa nähdä kui tässä käy :rolleyes:

Minäkin olisin mielelläni jo tänään ottanut aloituksen mut ei niin ei, pissan keräystä ja paineiden mittausta. Huomenna aloitetaan urakka kyllä heti aamusta sitten :D
 
Mulla tää kohtutulehdus hitsi. Sain jotai met..? Supistavia lääkkeitä ja jos sillä ei tuu istukan pala pois ni saan solumyrkkyä sit ja sil kuoletetaan. Ku oli kasvanut kohtuun kiinni
 
Tsemiä @Pilvilinna .

Mulla oli polikäynti ja yhdelle sormelle auki ja paikat kypsyneet, sanoi että ensisynnyttäjälle ei enempää kypsy ulos päin. Se on menoa sit kun käveri päättää työntää pään läpi, heh.

Sappiarvokin laskenut vaikka maksa arvo noussut.

Jee!
 
Nyt alkaa olla jatkuva paine tuolla alhaalla ja ihan niinku paikat antaisi tilaa..
 
Takaisin
Top