Oireet

Kuinka pitkään teillä on vauvat vielä kääntyilleet? Rv 34+1 ja pikkuisen hikka tuntui toissapäivänä alhaalla niinkuin yleensäkin mutta eilen ylhäällä ja tänään keskellä. Luulisi että kun on pää alaspäin pitkään ollut niin ei nyt enää pyörisi.
 
Meillä oltu nyt pari viikkoa ilman suurempia kuperkeikkoja. Välillä kyllä tuntuu vääntävän vähän poikittain itseään, vaikka neuvolassa meinasi, että olisi jo laskeutunut. Viikkoja nyt 34+5. Kaipa jotkut kääntyvät vielä ihan viime metreilläkin. Kääntöyritykset tehdään 36+ viikolla, eli mahtuu kyllä, mutta kyllä sen jo itse huomaa, jos näin iso kääntyy...
 
Nonii. Lepo on kyl tärkeää! Itse olin esikoisesta tosi naatti. En saanut nukuttua oikein 3 päivään yhtää
 
Mä oon nukkunu kyllä sen 6 tuntia about vuorokauden aikana. Paremmin nukkuisin täällä päivällä mutta ei täällä päivällä voi kun koko ajan on ohjelmaa.. eilen sain tunnin päikkärit nukuttua.
Isännällä kiire mennä jatkaa remppaa kotiin, saa kyllä odottaa lääkärin tuomion ennenku lähtee. Kätilö epäili et jatketaan vaan pillerin naamaan mättämistä nyt kolmatta päivää..
 
Hei te jo synnyttäneet..
Otitteko särkylääkettä, kun kivut alkoi ettekä olleet varmoja mihin ne johtaa?
 
Mä otin vaan silloin rv 34 kun supisteli, mut en ottais enää jos on jo täydet viikot. Tosin jos synnytys oikeasti on käynnissä, ei panadol sitä enää edes pysäytä. Esikoisen aikaan en ottanut.
 
Joo. Otin 1g paracetamolia 1,5h sit ja ehkä vei terää pois pahimmasta kivusta.. alkaa taas tulla takas.

Mitähän tää on.
 
Kun synnytys on käynnissä tai kun supistukset ovat tarpeeksi kivuliaita ni mulla ei ainakaan vienyt kipua ollenkaan pois. Eikä se sitä synnytystä yhtään estele
 
Ehei vielä.. kipeetä menoa on enemmän vähemmän.

Kaveri kans tuntuu rauhoittuneen ja itsekin olen vain nukkunut. Katsotaan mitä tulee.

Tiistaina olin tosiaan sormelle auki, istukka kalkkeutunut ja lohkoutumassa.. kahtellaan
 
Toivotaan ettei kauaa menis! Hyvä et oot saanu levättyä, jos tuleekin lähtö :)

Mullakin paikat jo sormelle auki, mut ei näytä merkkejä ulostautumisesta...
 
Jonkun verran vihloo selkään ja alavatsaan mut aika miedosti. Nyt ollaan laitettu kohdunsuulle se tabletti tänään kerran ja kolmen aikaan toisen kerran. Jos tää ei nyt lähde käyntiin niin mä luovutan.
 
Toivotaan ettei kauaa menis! Hyvä et oot saanu levättyä, jos tuleekin lähtö :)

Mullakin paikat jo sormelle auki, mut ei näytä merkkejä ulostautumisesta...

Sulla taisi olla ennestään jo synnytys takana?

Monesti kai ensisynnyttäjällä ei välttämättä aukea ennen salia tms. Mutta en vanno.

Mulla viikon ollut kivuliaampaa ja supistuksia enemmän ja vähemmän.
Mutta saa nähdä, hyvin voi joutua odottelemaan. Harmi vaan, kun lääke ei tepsi kipuihin ja huitsittais kuitenkin touhuta..
 
Olikos Esperin la kuun puolessa välissä? Kuulostaa vaan yhtäkkiä aika hurjalta toi istukan kalkkeutuminen..:confused: Vai onko normaalia? Ite oon ollut ultrassa viimeksi maaliskuussa, että eipä tässä tiedä meidänkään tilannetta...
 
Joo mulla on jo yks synnytys takana että sinänsä ihan normaali tilanne mulla.

Mammalle tsemppiä :Heartred
 
Takaisin
Top