Oireet

Mä soittaisin sinuna jo synnärille, kerta näin kauan on kestäny eikä ole levolla menneet yön aikana ohi.

Johan tässä ollaan kohta kesäkuun puolivälissä niin ei ihmekään :)

Jeps, eli soitin synnärille ja kävin näytillä. Eli käyrät ja pikaultra kohdunkaulan tilanteesta. Onneksi kaikki ok eli vaikka kivuliaita niin ei hätää. Ja vastasi viikkoja eli vaikka sitten lähtisi syntymään niin on hyvin jo viikkoja.

Hyvä että kaikki oli hyvin. Googlettelin tuota mahanahan tunnottumuutta ja kaipa se johtuu siitä ihon venymisestä. Ärsyttävää vaan kun sitä pitää varta vasten vielä hiplata, vaikka se ällöttää [emoji23]

Alkaa kyllä olemaan aika kivuliasta tuo alavatsan seutu abouttiarallaa 24/7.. paikat vissiin kypsyy?
Nukuin neuvolan soiton ohi eilen, mutta kannasta näin, että sappiarvo hippusen koholla taas viikon takaisesta. Saapi nähä mitä ovat mieltä.

Vatsa holahti kunnolla alas, vauvan pää tuntuu välillä kuin puskevan pihalle. Lonkat kipeät ja lonksuu paikoiltaan. Verenpaine pomppas sit taas ylös; alapaine yli 90 koko ajan. Rd hoidossa, arvot ollu ok tablettilääkityksen myötä. Kunnon supistuksia en ole mielestäni tuntenut vieläkään. Tänään 35+4.

Mitähän sanotaan polilla taas perjantaina...

Mä kans kärsinyt 2 päivää kivuista alapäässä ja kävely menny hankalaksi varsinkin illasta. Nytkään ei rauhoittunut vaikka yritin saunassa rentoutua lämpimässä.

Samoissa tilanteissa menee useampi. Mulla taas kovat menkkamaiset jomot ja ajoittaiset kivuliaat supparit sekä ihan jäätävät liitoskivut, kuin joku repis koipea nivusesta irti.

Kans tuo pää mulla tuolla alhaalla ja enää ei tunnu edes hirveästi poraavan alas eli vissiin maksimi saavutettu. Ti selviää tilanteet täällä, nyt 35+4.

@Lilliputtis eihän toi alapaine enteile raskausmyrkytystä?

Viime yönä en saanut kun 2 tuntia nukuttua, selkä on luokiteltu tulessa.
Ihan kamala olo, kun en tiiä supistaako vai ei kun en tunne kohdussa mitään muutoksia..q

Mulla alkanut kans ihme jomotus ja pistokset alhaalla mahassa, en meinannut saada unta. On se kyl kiva kun mies nukahtaa aina minuutissa vaik kuinka vieressä puhisen ja valitan..

Kisu.. mä oon tyytyväinen, ettei tuo menetä uniaan vaikka kans pyörin ja venkslaan tyynyillä tai juoksen vessassa.

Kysyy kyllä onko kaikki ok, mutta nukahtaa heti.

Exä oli herkkäuninen ja pahantuulinen jos unet keskeytyi.

Esper, joo tottakai hyvä kun saa nukuttua [emoji4] Vähän alkaa vaan ärsyttää kun itsellä niin tukala olo, toivoisi vähän lohdutusta. No oon kyllä sitäkin saanut. Hormonit.....

Siis tää turvotus käsissä ja jaloissa on jotain ihan järkyttävää.....!!! Näytän ihan hobitilta :D

Takaisin