Oireet

6+4 Pissattaa ja janottaa ei muuta tällä hetkellä :D Tänään kääntyessä nopeasti ekat repäisykivut >:/
 
6+1 rinnat arat, usein närästää varsinkin iltaisin, ummetusta, välil etovia oloja, pissalla pitää ravata tiheään (yölläkin useamman kerran), mielialat heittelee nollasta sataan, itkeskelyä pikkujutuista, hermostuneisuutta ja mitähän vielä.. kauhusta kankeana kun huomenna alkaa uusi työ uudessa paikassa! :eek:
 
5+3, täällä jatkuva paha olo,joka tulee kellonajasta riippumatta ja kamala turvotus, myös jatkuva väsymys päällä, kaikki haisee pahalta , rinnat ja nännit kasvanu silmissä ja on painavat ja arat... Olosta huolimatta ihanaa olla endodiagnoosin jälkeen raskaana:happy:
 
Mulla oli kiinnittymisen aikoihin kolme yötä peräkkäin aivan järjetöntä yöhikoilua. Samoihin aikoihin alko tissit tulla kipeiksi, enkä kohta enää pystynyt edes mahallaan nukkumaan kun ne oli niin kipeät. Tän ja eilisen päivän ne on onneksi olleet paljon kivuttomammat. Alamaha alkoi pari päivää ennen mekkojen odotettua alkamispäivää olla vähän kipeä, ja silloin tällöin tuntuu pientä tuikkimista. Ja nyt vielä tämän viikon on ollut tajuttoman vaikeaa nukkua. Uni ei tuu, ja jos tulee niin heräilen koko ajan. Mulle riittäis kyllä jo nää oireet :D Onhan tosiaan menossa vasta 4+3 tai 4+4
 
Täällä ei oo oikein mitään oireita, nyt menossa Rv:6+6. Rv 4 oli rinnat aika kipeät ja kovat, mutta nyt ei oo enää rinnat niin kipeät kuin alussa. Ei oo vielä pahoinvointia ollut. Yöllä joutuu wc:ssä käymään muutaman kerran, nii ja on mulla tullut turvotusta, ei meinaa farkkujen napit mennä enää kiinni. toivotaan että masussa on kaikki hyvin. Tiistaina on eka ultra:)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on tänään ollut paljon huonovointisuutta. Tissitkin edelleen kipeät. Kiukkua puskee jonkin verran ja tulee kyllä kohtuuttomasti tiuskittua. Alavatsa ja alaselkä kipuja esiintyy jonkin verran. Tänään siis 6+4.
 
Pahoinvointi alkoi eilen 6+0. Nyt etoo ajatuskin kahvista ja ruuassa saattaa olla jotain mikää saa lähes oksun kurkkuun. Ja oon aivan mielettömän väsynyt. Tissit kipeät.
 
Mulla tissit kipeet ja alaselkä ollu kipee ajoittain jo viikko ennen plussaa :/ vähän huolestuttaa tää kipu... nyt siis 4+4
 
7+2. Oksettava olo suuren osan päivää ja väsyttää aivan hirveästi. Näytän tosi kulahtaneelta ja tukka rasvoittuu nopeasti. Turvotusta on kivasti. Ummetus on onneksi jääny toistaiseksi pois ja vaihtunu vähän toisensuuntaiseen vaivaan. Ilmavaivat on karmeat. Ei siis kauheen hehkeetä meininkiä tällä hetkellä. :grin
 
7+0 etoo lähes koko päivän. Kaikki ruoka ällöttää eikä tee oikein mitään mieli, silti pakko syödä. Ummetusta. Maha on ku koripallo, tosi muumimamma fiilis. Yöllä herään monta kertaa kun normaalisti en ikinä.
 
Osaako kukaan sanoo mi auttais tähän selkäkipuun.. kävin pikku kävelylenkin mutta tuntuu että meni vaan pahemmaks :/
 
Suviemma missä kohdin se kipu on? Inhottavaa, toivottavasti helpottaa pian!

Mullekin on rantautunut ällötys :S Parit ruoka-aineet alkaa ajatuksenakin oksettaa. Yök! Tänään 5+1.
 
Mulla oli alaselkä kipee melkein kuulauden ja nyt se on yhtäkkiä menny ohi. Ei auttanu mikään. Makaaminen ka istuminen pahensi.
 
Täällä 6+3 ja kovaa palelua ollu viikon verran samoin ihan kamala jano kokoajan.Alamahan nippailua välillä. Niinkuin heikkoa etovaa oloakin.
Imetän vielä 1vuotiasta ja en tiiä jotenkin tuntuu et imetysten jälkeen tulee aina vähän huono olo.
 
Täällä vasta 4+1 eikä oikeestaan mitään oiretta vielä. Tai no palelua kyllä kotona, mutta täällä nyt on muutenkin usein viileähkö, niin johtunee siitä. :D Takan vieressä kyllä viihdyn, kun sitä lämmitän!
 
Täällä nyt huomattavissa pientä etovaa oloa pitkin päivää ja järkyttävä väsymys alkanut muutama päivä sitten. Esikoisen aikana oli myös väsymystä aluksi. Eikä helpota yhtään että esikoinen herää 3-4 kertaa joka yö..
 
4+5 ja aivan jäätävä närästys! On oikeastaan jo muutama päivä ollut vähän sellaista oloa, mutta eilen jysähti kunnolla päälle ja tänään jatkuu. Aivan sama mitä syö, korventaa niin pirusti! En syö enää ikinä mitään! :mad:
 
Takaisin
Top