Oireet

Täällä tänään käyty ultrassa rv 8+0 , mutta ei näkynyt alkiota,ei sydämen sykettä vain pussi missä alkion pitäisi olla. Ultralla näytti että viikkoja olisi kasassa vasta 6+2 joten ensi viikolla vielä varmistetaan näkyykö jotain... itse en kuitenkaan tähän kauheasti usko :(. Tuulimunalta vaikuttaa. Ehkä luonto katsoi ettei vielä kroppa kestä uutta raskautta ;(. No olen nyt vielä ensi viikkoon täälä varovaisen toiveikas,katsotaan sitten uudestaan.
Tsemppiä kaikille! <3

Suuret pahoittelut emni! josko olisi vain kehitys jäljessä tai ovis oliskin ollut myöhemmin tai jotain. pidän peukut pystyssä! ♡♥ ei kiva! :(

Voimia emni <3 Tsemppiä ensi viikkoon!

Mua on koko päivän huimannut ja heittänyt päästä ihan kamalasti. Mennyt oikeastaan makoiluksi, kun ei mistään ole tullut mitään. Makuuasennostakin kun nousee istumaan niin jo siinä heittää. Toivottavasti huomenna jo saisin jotain oikeasti aikaankin.

Täällä kova väsymys edelleen riesaks.Lisäks iltasin kohden pahoinvointi kasvaa ja parina iltana ihan oksennukseen asti.Alamahaa juilii välillä.Ummetus kamalaa.Mut kuitenkin oireet tuntuu suht pieniltä

Mulla on nyt ollut aika oireetonta. Ellei lasketa sitä, että en kärsi enää migreenistä! :woot: Takana lähes 10 vuotta lähes päivittäistä migreeniä, niin nyt on niin ihanaa. Mä jaksan ja pystyn taas vaikka mihin!

Mullaki lähti migreeni kokonaa ku rupesin esikoista odottaa! Ja loppu muuten kokonaa sillon mutta.... Tää toinen raskaus on palauttanu sen migreenin kolmen vuoden takaa... Joka päivä särkee taas päätä :[

Emni, olen pahoillani :Heartred

Jupa, toivottavasti sulla helpottaa pian migreeni! Loppuisipa mullekin migreeni tähän, mutta eiköhän se takaisin tule heti kun lapsi on syntynyt ja alan sitä kantelemaan. Niin kävi esikoisenkin kanssa :) Tämä lapsi jää kuitenkin vikaksi, ja imetyksen jälkeen aion löytää hyvän estolääkkeen.

Emni voimia!

Mulla oli ekat kolme viikkoa migreenin takia helvettiä. Nyt on rauhoittunut. Esikoisen aikaan ei ollu pääsärkyä yhtään.

Täällä alkoi tänään 9+0 ja menkkamaisia juilimisia ollu välissä. Myös eilen alaselkää särki jonku aikaa. Pelottaahan nuo oireet, mutta mitään vuotoja tai isompia kipuja ei ole ollut niin koitan nyt olla luottavaisin mielin että sielä masussa ois elämää vielä. Pahoinvointi on jäänyt aikalailla sieltä viikolta 7 pois, mutta nyt tuntuu vaa et nälkä koko ajan, palelee, ja väsymys on myös läsnä. Tammikuun alussa ultra ni sinne asti pitäs jaksaa oottaa :)

Jaksamisia Emnille <3 tota tuulimunaa pelkään itekin, mulla ei oo ollut mitään menkkajomotuksia tai kauheesti muitakaan tuntemuksia mahassa, ehkä kerran viikossa joku vihlasu ja miettinyt, että jos se johtuukin siitä että kohtu ei kasva jos siellä ei olekaan mitään kasvavaa :/ ... onneks ti aamulla ultra niin pääsee tästä epätietoisuudesta :) tänään oli muuten pitkästä aikaa tosi paha olo aamulla, menin jo vessaankin, mutta ei tullut ylös asti, pikkuomenat on kyllä niin mun pelastaja, kulkee kätevästi taskussakin ja auttaa pahimpaan äklöön nopeesti :)

Kuulumisia laittelen, viikkos sitte oli sitä vuotoa ja neuvolasta sain lähetteen labraan antaa virtsanäytteen, tänään kävin ja tulos positiivinen niinkun kotona eilen tehty digitesti. Siks ei mee ynmärrykseen miks ei voida ottaa verikokeesta niin näkis että laskeeko se raskaushormoni. Pahaa oloa on eikä siis enää mitään vuotoja ton yhden kerran jälkeen. Silti nyt jäi epätietosuus että onko pikkunen matkassa vaiko ei. Kai se on nyt vaan odoteltava ja mentävä päivä kerrallaan eteenpäin, selviää se sitte ainakin myöhemmin.

Ompas kurjaa Cherry92 ettet päässy ultraan tarkistaa onko pikkunen mukana vielä.:sad001

Sehän testi näyttää positiivista niin kauan kuin siellä on raskausmateriaalia! Outoa, että ei ultraan pääse vuodoilla!

Täällä pahoinvointi ja etominen on joka päivästä. Mikään ruoka ei maistuisi mutta pakko syödä muuten olo tulee ihan hirveäksi. Väsymys on kans läsnä koko ajan.. Esikoisen kanssa voin pahoin koko raskausajan ja edellisen kanssa 20viikkoon asti. Toivottavasti tässä helpottuisi vielä nopeammin

Hoi pahoinvoivat! Olen oksentanut urakalla viikon ajan ja voinut tosi pahoin ympäri vuorokauden. Tänään kävin akupunktiossa ja voi taivas :excited001... yhtään en tänään ole yrjönny!!!! Pientä kuvotusta on mutta ei muuta... ja syöminen tuntuu nyt jopa hyvälle! Suosittelen kaikille kokeiltavaksi jos yhtään tuntuu. Ja kyllä on täysin turvallista raskauden aikana kun ei ole kuitenkaan lääkkeellistä vaikutusta:)

Onko mussa jotain vikaa kun mulle on koko ajan maistunut ruoka ihan normaalisti? Vaikka etoo ja on huono olo niin silti ei oo ongelmia syömisen kanssa. Yökkiä oon joutunut pari kertaa, mutta oksentaa en kertaakaan. Monella täällä vaikuttaa olevan vaikeuksia syödä ja saada ruokaa alas :(

Pallo, et todellakaan ole ainoa. Musta on tullut ihan syöttöpossu tämän raskauden aikana. Aiemmissa raskauksissa ei etityisesti ruokahalu lisääntynyt mut nyt on ihan toista!

Emni toivotaan kuitenkin parasta ensi viikon ultrassa... Voimia sinne paljon!

Pallo, ei sussa vikaa ole :wink kaikki reagoi niin omalla tavalla!
Mulla Ekassa myös ruoka maistui ja helpotti oloa mutta ei nyt...

Pallo mä ainakin söin ja söin ekassa raskaudessa :D Tällä kertaa onkin eri fiilis, ei oikein maistu mikään.

Erehdyin syömään pari palaa patonkia levitteellä ja nyt meinaa vaan röyhtäyttää.. :S

Takaisin