Oireet

Itse en luota edes oloihin, koska realisti minussa sanoo että silti voi olla mikä tahansa tilanne :P

Kamala tää pahoinvointi kyl itsellä nyt on, aamut varsinkin ihan et pitäis syödä mut oksettaa. On muuten ihan poika-olo, senköhän takia nyt pahemmin oloa kuin kaksosista :confused:

Kuinka paljon muilla on tissit kasvanut? Mulla tuntu kasvavat ekassa ihan alussa jo kamalasti ja nyt vain tuntuu et tyhjät säkit täyttyy :D eli ei kauheesti ole kasvanut kokoa.

Mulla ei juurikaan kasvanut ekassa (imetyksen myötä vähän), nyt ei oo muuttunut miksikään. Tosin mä imetän edelleen... Saa nähdä mihin asti voi imettää, kaksosista kuitenkin riski ennenaikaisuuteen on suurempi...

Tuntuu, että mulla on kasvanut enempi leveyttä noi tissit... Kainalo pussit.. Mutta on nää kyl kasvanut yhdellä kahdella kupilla? 7+6

Mä en ees jaksa miettiä mun oireita :D Niitä tulee ja menee ja jos niitä nyt pitäis ruveta listaamaan/miettimään joka päivä niin menis vaan hermo :D

Täällä ihan järkyttävä olo... pahempi kuin Ekassa! Eilen yrjösin yöhön saakka eikä mikään oikein pysy sisällä.... aamusta parempi olo mutta taas tuntuu alkavan :depressed:perjantaina meen akupunktioon hakeen apuja!!!

Ja viime pe kävin jo hiljaiseen pikkumurua niin siellähän se ja kovaa sydän jo löi :love7nyt. 7+2

Onko täällä muita ketkä "joutuu" syömään yöllä? Itse heräilen vessahätään öisin parin tunnin välein, mutta nyt on jo kolmena yönä tullut tarve mennä yöllä syömään jotain pientä. Alkaa meinaan aamuyöstä tulla huono olo kun viime syömisestä sen verran aikaa.. On tää vaan hassua.

Itse jouduin pari viikkoa syömää yöllä. Heitin pari kertaa yössä joqurttia naamaa, nykyään pärjään maidolla ja joku yö en tarvi edes sitä.

Argh. Töissä yleensä mulle riittää pelkkä yks ruoka. Nyt vaikka aamulla söin leipää ja omenan ja ja ja lounaaksi makaronilaatikkoo ni ei vaa riitä. Siis ilmeisesti kaks ruokaa pitää varata vuoroon :eek:

Mulla on kyllä tuo ruokahalu kasvanut valtavasti. Koko ajan pitää ottaa enemmän evästä töihin. Viime viikkoon asti riitti aamukahville leipä, lounaaksi keitto ja iltapäivä kahville smoothie. Eilen oli pakko lähteä töistä vähän aikaisemmin kun oli niin järkyttävä nälkä!

Mä en taas voi ajatellakkaa syömistä :/ väkisin pitää vähän jotain syödä.. onneks nestettäenee hyvin alas :)

Mulla on koko raskauden ajan vuotanut nenästä verta, siis sillee, että rään kaa tulee aina varsinki aamul verta. Tosi inhaa. Nokka muutenki tukossa.

Mun ei pääasiassa tee mieli syödä mitään. viinirypäleitä ja kaakaoo voisin vedellä koko ajan...

Mitenköhän tota Vicks salvaa voi käyttää? Sumuteha on kiellettyä tiedän. Mie vaan, kun en meinaa enää saada nokkaa auki!

Sitä miekin, kun eihä sen pitäis supistaa verisuonia kuten sumute, että eiks se oo just se tuoksu lähinnä mikä on se auttava.

Oon kyl käyttänyt nyt kaks yötä, kun on pakko, mutta tulipa vaa mielee, että onko estettä käytölle. :ø

mun oireet on pieniä ja tulee ja menee... Väsymystä on ollut mutta ei mitenkään niin paljoa, että olis sen takia joutunut jotain perumaan tms. Kuvotusta oli jossain vaiheessa, ruokahalu lisäänty alussa. Rinnat on kipeät ja kasvanut niin että rintaliivit on vaihtunut isompiin. pissalla tarvii rampata useammin. viluttaa välillä, mutta sekin oli alussa kovempaa... pinna on melko kireällä, eikä jaksais mitään turhanpäivästä lätinää keltään :D Itse pidän itseäni melkeinpä oireettomana, kyllähän niitä oireita on kun miettii, mutta melko lieviä kaikki ollut. Aluksi olin huolissani että onkohan kaikki ok, mutta kun varhaisultrassa kaikki oli paremmin kuin hyvin niin oon lopettanut stressaamisen ja nauttinut siitä, että voi elää melkeimpä normaalia elämää :) Ja tsemppiä kaikille jotka kamppailee ahojen oireiden kanssa, toivottavasti helpottaa pian ja pääsette nauttimaan raskausajasta :)

Mulla oli viime raskaudessa tuota nenäverenvuotoa tosi usein. Ihan kunnolla alkoi aina yhtäkkiä valumaan...Tällä kertaa ei oo ollut.

Kaikki oireet tuntuvat kyllä helpottaneen täällä! Mieli tuntuu olevan aika maassa vaan. Se on tosi inhottavaa, onneksi on tuo pikkumies joka kyllä pitää mielen virkeenä :Heartred

Takaisin