marppalainen
Silmät suurina ihmettelijä
Mulla on päälimmäisenä kuvotus, paha olo. Oksentanut en ole, paitsi kerran viime viikolla, mut sekin johtui mahataudista jonka sain esikoiselta (enimmäkseen se tuli toisesta päästä..). Ei muuten ollu mitään herkkua olla vatsataudissa raskausällötyksen kera.. Lisäksi mulla on voimakasta turvotusta vatsassa, varsinkin iltaisin. Väsyttää, paleltaa, pissattaa, päätä särkee, herkistää ja suututtaa, nälkä iskee useasti.. Menkkakipuja all the time. Rinnat arat ja paisuneet (ei voi pitää liivejä, eikä jaksa lähtee ostamaan isompia
). Mitähän vielä, no kauhea vetämätön olo kaiken kaikkiaan :D

No, ei sitä vuotoa ole enää onneksi näkynyt, mutta silti vähän turvaton olo. Viimeksi oli just tämmönen samanlainen pieni kertaluontoinen häivähdys paperilla, kun kehitys pysähtyi. Huomenna on neuvola. Täytyy ottaa puheeksi siellä, vaikka tuskin mitään voi tehdä. Viimeyönä sain kuitenkin nukuttua ja näin unta, et meidän pienellä oli kaikki hyvin, se rauhoitti. Tänä aamuna katoin kalenterista, että vissiin ois menkkojen aika ilman tätä raskautta. En oikeen osaa olla nyt oikeen millään mielellä.
tunnin nukuin sohvallaki ja nyt kömmin kyllä sänkyyn...
Takana lähes 10 vuotta lähes päivittäistä migreeniä, niin nyt on niin ihanaa. Mä jaksan ja pystyn taas vaikka mihin! Onneksi on joulu tulossa ja on kamalasti tekemistä, niin mun ei tartte pohtia, että onko liikaa vai liian vähän oireita. Se eka ultrakin on kuitenkin vasta joskus tammikuun puolessa välin, niin hulluksi tulisin muuten. Luotan kuitenkin siihen, että kaikki on hyvin :) Pientä väsymystä ollut, ehkä se lasketaan oireeksi.